پارس ناز پورتال

رنگ اصلی از روی مو پاک شده و تغییر کرده

رنگ اصلی از روی مو پاک شده و تغییر کرده

موهامو زود به زود رنگ میکنم فقط به دلیل اینکه با هر بار حمام و شستن سر رنگ آن تغییر میکنه و رنگ موی اولیه از بین میره آیا راهی هست که تا زمان در آمدن ریشه موهام رنگ خوشرنگی داشته باشه ؟

 

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که موهایتان را به رنگ دلخواهتان رنگ کردید اما طولی نکشیده که رنگ اصلی از روی مو پاک شده و تغییر کرده و گاهی رنگ آن به زردی یا قرمزی که دوست ندارید میزند و از این بابت احساس خوبی نخواهید داشت.

 

برای رفع این مشکل دو راه وجود دارد یکی اینکه هنگام استفاده از رنگ مو مقداری تثبیت کننده ی رنگ نیز به آن اضافه کنید که البته این کار تا حدودی در ثابت نگه داشتن رنگ اولیه به شما کمک خواهد کرد و باعث می شود رنگ موی شما دیرتر تغییر کند .

 

و اما راه بهتر اینکه شما از بیس رنگ موهایی استفاده کنید که حتی با شستن خوشرنگتر خواهند شد که این رنگ را می توانید از گروه رنگهای دودی و زیتونی و یا مخلوط این دو داشته باشید و پیشنهاد می شود برای رسیدن به نتیجه ی بهتر از این دستورالعمل استفاده کنید:

 

1- اگر خودتان یا به کمک کس دیگری قرار است رنگ را روی موهایتان بگذارید حتما هنگام خرید سه یا بیش از سه رنگ تهیه کنید.

 

2- سه رنگ پیشنهادی از گروه A ، C و M انتخاب شود .

 

3- بر حسب تمایل به تیره یا روشن کردن رنگ مویتان سه شماره ی نزدیک به هم یا پشت سر هم را انتخاب کنید برای مثال C5 ،M6 ، A7 که مخلوط این سه رنگ با کمی واریاسیون دودی و اکسیدان ضد قرمزی برای داشتن یک رنگ موی متوسط بسیار زیبا خواهد بود و شما به همین نسبت برای تیره یا روشنتر شدن موها شماره های نزدیک به هم قبل یا بعد آنها را انتخاب کنید.

 

4- برای بیس تیره تر گاهی لازم است به اندازه ی یک نخود از رنگ مشکی نیز استفاده کرد که جای نگرانی ندارد چرا که این مقدار هم به ثابت ماندن رنگ و هم به دلیل داشتن رنگ آبی، به دودی و خوشرنگتر شدن رنگ موی شما کمک کند و قرمزی یا زردی آن را کامل می گیرد .نا گفته نماند که اضافه کردن این رنگ در خوشرنگتر شدن رنگ موی شما بعد از شستشو بسیار تاثیر خواهد داشت.