پارس ناز پورتال

بیوگرافی کامل ستاره اسکندری

بیوگرافی کامل ستاره اسکندری
 
ستاره اسکندری از بازیگران زن ایرانی،بسیار حرفه ای و همیچنین دارای چهره ای جذاب و زیبا هستند،خواهر لاله اسکندری میباشد و همچنین ایشون متولد سال  1353 هستند،برای دیدن عکس های جدید ستاره اسکندری و همچنین خواندن بیوگرافی ستاره اسکندری به ادامه ی مطلب بروید

ستاره اسکندری (زاده ۱۳۵۳ در تربت حیدریه) بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون است. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آنرا از سال ۱۳۷۳ شروع کرده، مخصوصا مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد. وی برنده جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره تاتر فجر ۱۳۷۹ برای بازی در نمایش «سعادت لزران مردمان تیره‌روز» شده است. 

 زندگی و حرفه
ستاره اسکندری دانشجوی رشته مترجمی زبان بود اما به خاطر مشغله کاری در تئاتر از ادامه تحصیل انصراف داد. از تئاتر آغاز کرد و سه بار هم کاندید دریافت جایزه از جشنواره تئاتر دانشجویی شد. آغاز کار وی در سینما با بازی در فیلم «حریف دل» عبدالرضا گنجی در سال ۱۳۷۵ بود. او دو خواهر هنرمند به نامهای لاله اسکندری (بازیگر) و سارا اسکندری (چهره پرداز) دارد. ستاره همچنین برادرزاده عبدالحسین اسکندری گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است.

فیلم‌شناسی


    قصه پریا (۱۳۸۹)
    قبرستان غیرانتفاعی (۱۳۸۹)
    شبانه (۱۳۸۳)
    مواجهه (۱۳۸۳)
    تارزن و تارزان (۱۳۸۰)
    مسافر ری (۱۳۷۹)
    حریف دل (۱۳۷۵)

بعضی مجموعه‌های تلویزیونی


    نرگس
    مرگ تدریجی یک رویا
    فاکتور هشت
    شوق پرواز