پارس ناز پورتال

این خانم جوان ملکه رقاص ها است (عکس)

این خانم جوان ملکه رقاص ها است (عکس)
خانم رقاصه 19 ساله دو سال پیش بر اثر بیماری نادر فلج شد.ویروس موجب اسیب دیدگی ستون فقرات و مغز خانم "فرانچسکو باکلی"گردید.به گزارش پارس ناز بیماری عملکرد نرونهای مغز را مختل نمود به طوری که او کنترل قسمت چپ بدن خود را از دست داد.
 

پزشکان به او گفتند او برای همیشه از راه رفتن و رقصیدن محروم خواهد بود.شرایط برای فرانچسکو بسیار ناگوار بود.او نمی توانست به خود بقبولاند که دیگر نمی تواند برقصد.او با برنامه ریزی و فیزیوتراپی های منظم تا حدی توانست حرکت پاهای خود را کنترل نماید.او به خود قبولاند که می توان با اراده بر قرص و دوا پیروز شد.
 

او سال گذشته به آکادمی رقص خود بازگشت و در مسابقات رقص بلفاست شرکت نمود.در ان دوره از مسابقات هنوز شرایط جسمانیش کامل نشده بود و پایش لغزید و از دوره مسابقات حذف شد.او بسیار پریشان شد به خاطر اینکه نتوانسته بود رتبه خوبی را برای تیمش به ارمغان آورد.
 

او ناامید نشد.در مسابقات رقص 2013 بوستون آمریکا بلاخره به آرزوی خود رسید و جام قهرمانی را بالای سر گرفت.از شادی در پوست خود نمی گنجید.حالا از شادی اشک شوق می ریخت.او برای اینده برنامه ریزی کرده است و تصمیم دارد با تلاش مضاعف با آخرین آرزوی خود که کسب مقام"ملکه رقاص"هاست دست یاید.

منبع: وبلاگ آسان وب