پارس ناز پورتال

فارسی وان زنانه و مردانه به زودی..!

مجموعه : اخبار سینما
فارسی وان زنانه و مردانه به زودی..!

مشرق نوشت: قرار است رابرت مرداک در روزهای آینده دو شبکه فارسی زبان دیگر را افتتاح کند که یکی مخاطبان مرد را هدف خود قرار داده و دیگری روی مخاطبان زن ایرانی فعالیت ضد فرهنگی صورت می دهد.

نیوز کورپوریشن متعلق به رابرت مرداک یهودی، قصد دارد تا دو شبکه تلویزیونی فارسی زبان از طریق شراکت دفتر دوبی با یک شرکت رسانه ای محلی راه اندازی نماید.
یکی از این شبکه ها به نام "زمزمه" زنان فارسی زبان را هدف خود قرار داده و در چند روز آینده افتتاح خواهد شد. شبکه دیگر نیز که در اواخر شهریورماه افتتاح می شود، با هدف جذب مردان فارسی زبان تاسیس می شود تا در مجموع سه شبکه، با همکاری نیوزکورپوریشن و بی ام ای علیه ایرانیان و فارسی زبانان به صورت رایگان فعالیت کنند.

کیث روپرت مرداک یا مرداخ یا مردوخ، سرمایه‌دار یهودی‌ آمریکایی-استرالیایی و صاحب غول رسانه ای نیوز کورپریشن است . دارایی های مرداک شامل شرکت «نیوز کورپورشین» دربرگیرنده چندین رسانه گوناگون است.

مرداک پیش از این برای تغییر سبک زندگی مسلمانان، خانواده های ایرانی را هدف قرار داده و شبکه فارسی وان را راه اندازی کرد. شبکه فارسی وان نیز برای عملیاتی کردن فروپاشی خانواده ها، سریال های تلوزیونی (غالبا کلمبیایی) که زمینه لیبرالیسم فرهنگی را ترویج می کنند با موضوعات خیانت، فرزند نامشروع و طلاق را در سطح وسیع با دوبله فارسی پخش می کند؛ تا با ترویج فمینیسم لیبرال در جامعه ایرانی حیا زدایی از زنان و غیرت زدایی از مردان موجب فروپاشی فرهنگی جامعه شود.

گزارش وب سایت نشنال در این زمینه می افزاید: امپراتور رسانه ای روپرت مردوخ دارای منافعی در شبکه تلویزیونی فارسی وان (Farsi1) است و در چند ماه آینده دو شبکه دیگر را برای بینندگان ایرانی راه اندازه خواهد کرد.