پارس ناز پورتال

فال جالب کیف زنانه و شخصیت

فال جالب کیف زنانه و شخصیت


1. احساس ریاست دارند

وقتی کیف را در آرنج می‌اندازند

کسانی که معمولا اینگونه کیف‌شان را به دست می‌گیرند، شخصیت پرقدرتی دارند و کم پیش می‌آید که آنها را بدون اعتمادبه‌نفس ببینید. این حالت حتی می‌تواند نشان‌دهنده حس ریاست و برتری طلبی فرد باشد. البته ناگفته نماند اینگونه گرفتن کیف می‌تواند نشان‌دهنده محبوبیت خود کیف هم باشد یعنی خانم آنقدر کیفش را دوست دارد و به آن افتخار می‌‌کند که می‌‌خواهد به همه کیف را نشان دهد.

2. همیشه نگرانند

وقتی چند کیف و ساک دارند

کسانی که همزمان چند  کیف می‌اندازند مثلا 2یا 3 یا حتی بیشتر معمولا شخصیت‌های نگرانی دارند، بنابراین سعی می‌کنند هر آنچه ممکن است به آن نیاز پیدا کنند را همراه خودشان حمل می‌کنند تا مبادا جایی به چیزی احتیاج داشته ‌باشند و آن چیز در دسترس‌شان نباشد، این افراد برای  همراه داشتن وسایل‌شان برنامه‌ریزی هم می‌کنند. اما در نهایت خیلی از چنین افرادی خسته و فرسوده و از توان افتاده هستند و همیشه هم عجله دارند.جالب است بدانید هرچند این افراد کیف و ساک زیاد دارند اما به سختی می‌توان در یکی از کیف‌‌ها یا ساک آنها جای خالی پیدا کرد.

3. وقتی حالت دفاعی دارد

کسانی که کیف را در بغل می‌‌گیرند

اگر دقت کنید خانم‌هایی که  به این شکل کیفشان را بغل می‌کنند معمولا یک لبخند ملایم هم گوشه‌ لب‌هایشان دارند و حتی گاهی یکی از پاهایشان را جلوتر از دیگری قرار می‌‌دهند. وقتی کیف را با 2 دست در بر بگیرد، نشانه خجالتی بودن و حالت دفاعی فرد است. این حالت ایستادن که خیلی اوقات بدون کیف هم اتفاق می‌‌افتد و نشان می‌دهد که فرد کمی حالت دفاعی گرفته‌ است و می‌‌خواهد از وسایلش محافظت کند؛ اگر در قرار با خواستگارتان دیدید که کیف‌تان را اینگونه گرفته‌اید یعنی نگرانید و روند اتفاقات برایتان عجیب است.

4. نمی‌خواهید وسایلتان جلب توجه کند؟

کیفی که به دست احتیاج ندارد

خانم‌هایی که به دنبال کیف‌های بنددار و کیف‌هایی می‌روند که برای حمل آنها احتیاجی به دست نباشد و تنها با بند روی دوش قرار بگیرد معمولا دوست دارند اسباب و وسایل همراهشان خیلی جلب توجه نکند. در واقع آنها می‌خواهند کیف و وسایلشان کمتر از همه به چشم بیاید یعنی انگار کیف هم جزئی از لباسشان است. البته این شگرد تقریبا مفید است اما باید بدانید این حالت همچنین می‌تواند نشان دهد که شما خیلی هم راحت نیستید و اعتمادبه‌نفس  شما خیلی بالا نیست.

5. کیف مهم نیست محتویات مهم است

وقتی بند را جمع می‌‌کنند

این روزها خیلی از خانم‌های جوان کیف خود را اینگونه به دست می‌گیرند، یعنی بند کیف را در آغوش جمع می‌کنند و خود کیف را با دست می‌گیرند. این حالت کمی فرد را شبیه فرصت‌طلب‌ها می‌‌کند؛ کسانی که در هر موقعیتی به دنبال سودی برای خود می‌گردند. البته ناگفته نماند که این حالت گرفتن بیشتر نشان می‌دهد که خود کیف خیلی برای فرد مهم نیست بلکه آنچه اهمیت دارد محتویات درونی کیف است و باید آن را از هر گزندی حفظ کرد.

6. اصلا توصیه نمی‌شود

کیف را زیر بغل می‌گیرند

بعضی‌ها هم هستند که خیلی به بند و دسته کیف کار ندارند بلکه آن را زیر بغل می‌گیرند که البته خیلی هم آسان نیست و افراد کمی هستند که کیفشان را اینگونه می‌گیرند چرا که به محض باز کردن دست‌ها کیف رها شده و حتی امکان افتادن دارد. معمولا کسانی اینگونه کیف خود را می‌گیرند که اندازه کیف چندان با اندام‌شان هماهنگی ندارد البته باید بگوییم این حالت خیلی مناسب یک خانم محترم نیست و بهتر است حتما از دسته یا بند کیف استفاده کنید.

7. کارهای مهم زیادی دارند

وقتی همچون مردان کیف به دست می‌گیرند

نشان‌ دادن کیف برای این افراد در مرحله آخر قرار دارد چرا که آنقدر کارهای مهم‌تری دارند که فرصت فکر کردن به گرفتن کیف و… را ندارند. حتی گاهی وقتی خانمی کیفش را برای حمل به شوهرش می‌دهد، همسر او کیف را اینگونه به دست می‌گیرد. همچنین خانم‌هایی که خیلی حواس‌شان به خودشان هست و به شدت دقت می‌‌کنند که هیچ ایرادی در ظاهرشان نباشد نیز گاهی وسایل و کیف‌شان را اینگونه به دست می‌گیرند‌.

8. این خانم حسابی پرمشغله است

دو بند را روی شانه می‌اندازد

بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند کیف‌شان را اینگونه به دست بگیرند، یعنی خیلی ساده دو بند کیف را روی شانه می‌اندازند و از بند دوشی کیف صرف‌نظر می‌کنند و از این حالت بیشتر زمان‌هایی استفاده می‌کنند که می‌خواهند سرکار رفته یا به خرید بروند یا زمان‌هایی که کیف‌ به شدت از وسایل مختلف پر شده و حسابی سنگین است و فرد عجله زیادی برای رسیدن به مقصد دارد. در این مواقع خانم توجه کمتری به ظاهرش دارد و تمام فکرش را مشغول جایی است که قرار است برود.

9. وقتی حواس پرت است

وقتی بند کیف تنها روی یک شانه می‌افتد

کسانی که کیفی بلند دارند و آن را معمولا به جای آنکه ضربدری روی کمر بیندازند تنها  روی یک شانه می‌اندازند معمولا خیلی محکم قدم برنمی‌دارند و این می‌تواند نشان‌دهنده حواس‌پرتی آنها یا حتی کم‌اطلاعی‌شان باشد. بعضی از آنها هم خیلی نسبت به محیط اطرافشان هوشیاری ندارند و در نتیجه همین بی‌حواسی اعتمادبه‌نفس‌شان هم پایین است و انگار می‌خواهند به همه بگویند که من برای تغییر دنیای اطرافم قدرت ندارم.