پارس ناز پورتال

هدیه هایی که مناسب روز مادر نیست

هدیه هایی که مناسب روز مادر نیست


با نزدیک شدن روز مادر همه ما به خرید یک هدیه خوب فکر می کنیم و از خودمان می پرسیم کدام هدیه مادر را خوشحال تر می کند. اما تا به حال از خودتان پرسیده اید که کدام هدیه ها مادر را خوشحال نمی کنند؟!
 

1. دئودورانت. دئودورانت محصولی است که در کیف یا کمد همه افراد پیدا می شود. اما دادن آن به عنوان هدیه می تواند یک اشاره غیرمستقیم باشد، نه؟!

 

2. سی دی های ایروبیک و کاهش وزن. خوب مسلماً چیز به دردبخوری است اما می تواند حامل یک پیام نه چندان خوشایند باشد: “شما چاق هستید و باید وزن کم کنید!”

 

3. حیوانات خانگی. شاید شما حیوانات را دوست داشته باشید اما واقعاً مادر هم آنها را دوست دارد؟ این هدیه را فقط در صورتی بخرید که مادرتان عاشق حیوان ها باشد!

 

4. گل های مصنوعی. این گل ها نه پژمرده می شوند و نه رشد می کنند، و اکثراً فاقد زیبایی واقعی هستند… کمتر خانمی این گل ها می پسندد، و مادر شما هم از این قاعده مستثنی نیست.

 

5. وسایل آشپزخانه کم کاربرد. البته بعضی وسایل آشپزخانه واقعاً خوب و کاربردی هستند و می توانند خیلی از خانم ها را خوشحال کنند، ولی چیزهایی که کاربرد زیادی ندارند و شاید حتی یک بار هم به در مادر نخورند –مثلاً توت فرنگی قاچ کن! – نمی توانند ایده خوبی باشند.

 
 
6. جوراب. همه ما چند جفت جوراب در خانه داریم که بعضی از آنها را بیشتر از بقیه دوست داریم… ولی کمتر کسی با دیدن یک جفت جوراب به عنوان هدیه خوشحال می شود.

 

7. قابلمه و ماهیتابه. مادرها آشپزی را دوست دارند، ولی آنها باید بدانند که در نظر بچه هایشان چیزی بیشتر از یک آشپز خصوصی هستند!