پارس ناز پورتال

آرایش ابرو بر حسب فرم چشم ها

آرایش ابرو بر حسب فرم چشم ها

ابرو سمبل زیبایی چهره و جذابیت چشم با ابروانی زیبا کامل می‌شود ، در مطالب قبلی  آموزش مدل دادن برای انواع ابرو را داشتیم وحال می‌خواهیم راجع به  تأثیر ابرو بر اجزای صورت را صحبت کنیم در ابتدا  بین ابرو و چشم هماهنگی ایجاد می‌کنیم و عیوب و نواقص را بررسی می‌کنیم تا بتوانیم یک ابرو که مناسب با چشم مورد نظر است را بیاموزیم. بنابراین باید انواع چشم‌ها را نام ببریم.

۱-چشم گرد، ۲- چشم کشیده و درشت ۳- چشم‌های درشت و خمار ۴- چشم‌های افتاده   ۵ – چشم‌های ریز
ابروانی که ما برای چشم‌ها گرد در نظر می‌گیریم باید به شکل باشه که کمی از حالت گردی آن بکاهد در نتیجه باید بطور کلی ابروی کمان را حذف کنیم ابروانی که شکست داشته باشد نیز به دلیل اینکه چشم را تا حدودی حالت می‌دهد نیز حذف می‌شود بنابراین فقط می‌توان بری چشم‌های گرد ابروی صاف را انتخاب کرد. برای این منظور کامل آرک را از بین می‌بریم.

چشم‌های کشیده و درشت

برای این نوع چشم‌ها بهترین ابرو همان است که بتوانیم تقسیم‌بندی‌هایی را که در شماره گذشته توضیح دادیم اجرا کنیم یعنی همن نسبت ۲ به ۱ تاچ تا آرک و دم. و در نظر داشته باشیم که آرک ابرو در قسمت یک‌سوم بیرونی چشم قرار گیرد.

چشم‌های درشت و خمار

ما باید برای این نوع چشم‌ها نقص را از بین ببریم و چشم را بازتر نشان دهیم بنابراین برعکس چشم‌های گرد عمل می‌کنیم و سعی م‌کنیم ابرویی با شکست زیاد ایجاد کنیم و آرک ابرو را حرکت داده و کمی به داخل یعنی به وسط حرکت می‌دهیم برای این منظور از بالا دم ابرو حجم بیشتری برمی‌داریم و خالی می‌کنیم و شکست ابرو را زیادتر می‌کنیم و آرک را جلوتر می‌آوریم و زیر شکت ابرو را کمی خالی‌تر می‌کنیم در ضمن ابروان پهن برای این نوع چشم‌ها برازنده نمی‌باشد.

چشم‌های ریز

برای این نوع چشم هر چه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها را درشتر نشان می‌دهد بنابراین از قد ابرو کم نکنیم.

نواقص بینی و تاثیر ابرو

حال به نواقص بینی و تاثیر ابرو بر آن می‌پردازیم:
اگر یک خط‌کش را از تاج تا گودی پره‌های بینی عمود در نظر بگیریم خط مستقیمی که ایجاد می‌شود محل تاج را به ما نشان می‌دهد.اما اگر بینی در قسمت پایینی پهن‌تر از بالای بینی باشد ما باید این نقص را از بین ببریم.هرچه فاصله بین دو تاج بیشتر باشد بینی را پهن‌تر و هرچه بسته‌تر باشد بینی را باریک‌تر نشان می‌دهد.
بنابراین برای از بین بردن پهنای بینی سعی می‌کنیم فاصله دو تاج را کم کنیم و اگر بینی در قسمت بالا باریک‌تر


باشد فاصله دو تاج را زیاد می‌کنیم. ما همه گفته‌هایمان را برای ابروئی فرض کردیم که پرو کامل باشد اما اگر ما به ابروئی برخوردیم که کم‌پشت و بی‌مو باشد حتما باید از سایه‌پردازی استفاده کنیم و برای این منظور از سایه ابرو و یک برس کمک می‌گیریم و با در نظر گرفتن تمام آموخته‌هایمان با سایه ابروانی زیبا برای خود و یا مشتریمان بسازیم.

استفاده از سایه‌های ابرو برای این منظور مناسب‌ترین انتخاب می‌باشد و می‌دانیم که مواد شیمیایی برای ابروها و موهای سر زیاد مناسب نیست استفاده از مدادهای چرب آسیب به رشد و حجم ابرو می‌شود استفاده از روغن بادام بهترین و مقوی‌ترین دارویی است که می‌توان برای تقویت ابروها استفاده کرد. داروها و قطره‌های شیمیایی در داروخانه‌ها یافت می‌شود؟ در رشد و پر شدن ابروها تاثیر دارند اما حتما باید در نظر گرفت که کم‌پشتی و خالی


بودن ابرو یک حالت ارثی و گاهی بیماری‌های روحی تاثیرگذار می‌باشد اما برای کسانی که ریزش و بیماری پوستی خاص دارند و این عوامل باعث ریزش ابرو می‌شود باید از همان داروهای شیمیایی که در این مسئله موثر خواهد بود استفاده کرد.