پارس ناز پورتال

اثاری از همایون خرم که هرگز منتشر نشد !

اثاری از همایون خرم که هرگز منتشر نشد !

فرزند همایون خرم ،استاد و آهنگساز نامدار،از گردآوری و برخی آثار پدرش خبر داد که تا کنون به بازار نشر موسیقی راه نیافته و در جایی هم اجرا نشده بود.

 به گزارش سایت انجمن موسیقی ایران ،تعدادی از آثار زنده یاد همایون خرم که در زمان حیات ایشان ضبط نشده بود در قالب یک آلبوم قرار است ضبط و منتشر شود.

فرزند همایون خرم  ضمن بیان این مطلب گفت: پدرم 5 آهنگ را کامل کرده بود که متاسفانه مجالی برای ضبط آنها دست نداد و ما ظرف چند ماه آینده برای ضبط و انتشار آنها اقداماتی را آغاز خواهیم کرد.

رضا خرم در ادامه افزود: بیژن ترقی شعر 3 قطعه از این پنج قطعه را سروده و به همراه پدرم اشعار را روی کارها گذاشته است؛ شعر یکی دیگر از این قطعات را نیز هوشنگ ابتهاج سروده و قطعه پنجم نیز با استفاده از شعر«ای ساربان آهسته ران» از سعدی ساخته شده است.

 وی همچنین در مورد خواننده این قطعات تصریح کرد: البته هنوز در مورد خواننده این قطعات تصمیم خاصی نگرفته ایم؛ پدرم در زمان حیاتش هرگز در مورد خواننده این قطعات صحبتی نکرده بود از این رو می بایست مشورت هایی در این زمینه صورت بگیرد تا به نتیجه قطعی برسیم.

      نگاهی به زیست حرفه ای هنری استاد همایون خرم

 فرزند زنده یاد همایون خرم ادامه داد: چند کار دیگر نیز از پدرم به جای مانده که آنها تکمیل نشده بودند و برخی از آنها نیاز به کلام داشتند که پرداختن به آنها منوط بر انتشار این پنج قطعه ای است که در بالا به آنها اشاره کردم.