پارس ناز پورتال

ترمیم سایه شکسته یا پودر شده

ترمیم سایه شکسته یا پودر شده

ترمیم سایه چشم خرد شده –  در این پست نحوه ترمیم سایه چشم خرد شده را آموزش می دهیم.این آموزش در عین سادگی بسیار کاربردی و اقتصادی است و شما می توانید با ترمیم سایه چشم خرد شده خود آن را به حالت اولیه باز گردانید.

1- ابتدا توسط یک مداد یا هر چیز مناسب دیگر آن رنگ از سایه چشم که خرد شده است را کاملا مخلوط و پودر میکنیم.

2- سپس یک تکه کاغد به اندازه کل مساحت سایه چشم انتخاب کرده و مطابق شکل زیر یه قسمت از آن را متناسب با اندازه یک خانه از سایه چشم خود برش می زنیم. این به این دلیل است که در هنگام کار به قسمت های سالم سایه چشم آسیبی نرسد یا اینکه رنگها با هم مخلوط نشوند.

3- در مرحله بعد یک سکه یا سطح صاف در نوشابه و یا هر چیز مناسب دیگر که سایز آن تقریبا متناسب با گردی یک قسمت از سایه چشم شما میباشد را بردارید و آن را مطابق شکل زیر در یک پارچه نرم و کشی قرار داده و پارچه را به دور آن بپیچید و اضافی آن را در پشت سکه جمع کنید. (اگر سایه چشم شما به شکل مربع و یا هر شکل دیگری میباشد لازم است که از یک سطح صاف مطابق با شکل و اندازه سایه چشم خود استفاده کنید) .

4- سپس سکه ای را که درون پارچه پیچانیده اید را مطابق شکل بر روی آن قسمت از سایه چشم را که قبلا به شکل پودر شده در آورده اید قرار داده و به آرامی به سطح آن فشار آورید. کار تمام است,پس از برداشتن پارچه مشاهده می کنید که سطح سایه چشم شما صاف و زیبا به نظر میرسد.پس قبل از اینکه به فکر خرید یه سایه چشم دیگر باشید این آموزش را امتحان کنید.امیدوارم از این آموزش ساده و کاربردی لذت ببرید.