پارس ناز پورتال

فال روز یکشنبه 12 تیر 90 !

فال روز یکشنبه 12 تیر 90 !
فروردین: ممكن است شما امروز به خاطر داشتن موقعیتی بهتر حاضر نشوید روش خود را تغییر دهید؛ اما با این وجود باز هم انتظار دارید كه شرایط برایتان لذت بخش باشند. ماه در چهارمین خانه شما قرار گرفته است، و شما كمی تنبل شده‌اید. به جای اینكه به فكر پیدا كردن سرگرمی و تفریح برای خودتان باشید منتظر نشسته‌اید كه آنها خودشان سراغ شما بیایند. خوشبختانه صبر كردن شما مفید واقع خواهد شد، بنابراین لازم نیست كه زیاد كار كنید.

اردیبهشت: اكنون ماه در سومین خانه شما كه مربوط به روابط اجتماعی است قرار گرفته و امروز برای شما روز فوق‌العاده‌ای است، برای اینكه یك نفر كاملاً به شما اعتماد پیدا خواهد كرد. تبادل نظر كردن با یك دوست حقایق را افشا خواهد كرد و نشان خواهد داد كه این فرد چه احساسی راجع به شما دارد. اگرچه این بی‌پرده گویی شما سبب می‌شود كه احساس بهتری نسبت به خود پیدا كنید، و كسانی را كه دور و بر شما هستند را نیز شگفت‌زده می‌كند.

خرداد: هم زمان با قرار گرفتن ماه در دومین خانه‌تان به شما توصیه می‌شود كه فعالیتهایی را انجام دهید كه در نهایت باعث می‌شوند شما احساس خوبی داشته باشید. اما اگر بی‌ثبات باشید، نمی‌توانید به راحتی به خودتان اطمینان پیدا كنید. با وجود اینكه شاید نتوانید احساسات خود را تغییر بدهید اما می‌توانید شیوه‌هایی را كه به وسیله آنها با دیگران برخورد می‌كنید را تغییر دهید. عملكردهای مثبت نتایح بهتری را به همراه دارند.

تیر: درست در زمانی كه ماه در نشانه شما قرار گرفته است شما نیز می‌خواهید خود را با حركت آن هماهنگ كنید. اكنون زمان مناسبی برای تهیه كردن یك فهرست از اهدافتان می‌باشد. هر چیزی كه برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید بهش برسید را در ذهنتان مجسم كنید. همچنین هدفهای مربوط به شش ماه آینده را هم تجسم كنید. تصورات شما مثل بذرهایی هستند كه در ذهنتان كاشته می‌شوند و باید آنها را پرورش دهید تا در آینده شاهد به نتیجه رسیدن آنان باشید.

مرداد: شما امروز الزاماً احساسات خود را ناگفته باقی می‌گذارید و هر لحظه بر شدت رویاهایتان افزوده می‌شود، در نتیجه امروز برای شما تبدیل به روزی با انرژی‌های معنوی می‌شود. به جای اینكه نیازهای خود را در جهان مادی جستجو كنید، می‌توانید به سفری در نیای دورنتان بروید. از نتایج این كار نگرانی به خود راه ندهید، مطمئناً شما به مسیر خوبی هدایت می‌شوید. فقط چیزهایی را در ذهننتان تجسم كنید كه بهشان نیاز دارید. امیدوار باشید كه در آینده به حقیقت بپیوندند.

شهریور: در حالی كه ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است كه مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید كه یك كار گروهی را شروع كنید یا خودتان را كاملاً درگیر یك پروژه كنید. از زیاد كار كردن نترسید، فقط با خودتان عهد كنید كه حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود كنید.

مهر: امروز صبور بودن در محیط كاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فكر می‌كنید كه حق با شماست خیلی سریع واكنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینكه همه امور را همان طوری كه در ظاهر خوب به نظر می‌رسند در باطن هم خوب و عالی فرض كنید، روش عاقلانه این است كه صبر كنید تا ببینید كه آیا آنها در روزهای آینده تغییر می‌كنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید كه این لحظه‌های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.

آبان: شما امیدوارید كه هر رویدادی كه در پیرامونتان اتفاق می‌افتد به نفع شما تمام شود. امكان این وجود دارد كه مسائلی كه در حد یك رویا در ذهن شما وجود دارند، به زودی در روزهای آینده تبدیل به واقعیت بشوند. ولی دیگران را مجبور به انجام كاری كردن می‌تواند خطرساز باشد. خونسرد بودن به تثبیت كردن شرایط كمك می‌كند، شما می‌توانید كارهایتان را به روزهای بعد موكول كنید.

آذر: شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیكی شما باشد وسوسه می‌شوید كه به هر طریقی كه شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انكارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یكی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یك آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نكنید كه نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو كنید. خودشناسی در متعادل كردن نیازهایتان بهتان كمك می‌كند.

دی: ماه در هفتمین خانه از روابط اجتماعی شما قرار گرفته است و راه حل متفاوتی را برای حل كردن مشكلات عاطفی به شما پیشنهاد می‌كند. اگر امروز دوست صمیمی یا نامزدتان با شما حرف نمی‌زند و نسبت به احساساتتان بی‌توجه است و یا اگر می‌خواهد مدتی تنها باشد، سعی نكنید كه فكر او را تغییر دهید. حتی اگر احساس می‌كنید مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته‌اید، برای اینكه بتوانید در نهایت به خواسته‌های خودتان برسید، حمایت كردن افراد دیگر بهترین روش ممكن است.

بهمن: شما دوست ندارید كه دیگران در مورد تواناییهای شغلی شما ازتان سئوال كنند، و با وجود اینكه اكنون شما از توانایی‌های بارزی برخوردارید ولی دوست دارید كه تنهایی و انزوا را برگزینید. البته این انزوا به خاطر این نیست كه شما كم رو هستید؛ بلكه فقط به به دلیل این است كه وقتی می‌توانید كارهایتان را تمام كرده و بعد به تفریح كردن مشغول شوید، دوست ندارید زمانتان و انرژی‌ای را كه می‌تواند برایتان خیلی مفید باشد را از دست بدهید. آسان‌ترین راه برای پیروز شدن بر شرایط دشوار اخیر این است كه یك یا دو روز از درگیر شدن با مسائل احساسی دوری كنید.

اسفند: اگرچه شما مجبورید سخت كار كنید، ولی در دورن خود دوست دارید كه امروز را به تفریح كردن بپردازید. بدترین خبر اكنون برای شما این است كه هنوز هم مجبور باشید مسئولیتهای سنگینی را به‌طور منظم بر عهده بگیرید. اگر به شما گفته شود كه باید زمانی را به تفریح و بازی كردن اختصاص بدهید، مطمئناً خبر خوبی برایتان خواهد بود. اما صبر نكنید كه تمام كارهایتان تمام بشود و بعد به تفریح و بازی بپردازید. بلكه باید در طول روز هر دو را با هم هماهنگ بكنید، چون هر دوی اینها همزمان برای شما لازم هستند.