پارس ناز پورتال

24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

صبح: دیدن رویای شاهزاده سوار بر اسب در خواب…..24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

6 صبح: در اثر شکست عشقی که در خواب از طرف شاهزاده می خوره از خواب می پره .24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

7صبح: شروع می کنه به آماده شدن . آخه ساعت 12 ظهر کلاس داره!!!!!!!!24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

8 صبح: پس از خوردن صبحانه مفصل (علی رغم 18 کیلو اضافه وزن) شروع می کنه به جمع آوری وسایل مورد نیاز: جوراب و مانتو و کیف و لوازم آرایش و لوازم آرایش و لوازم آرایش و لوازم آرایش و…24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

9صبح: آغاز عملیات حساس زیر سازی بر روی صورت (جهت آرایش)24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

10 صبح: عملیات زیرسازی و صافکاری و نقاشی همچنان با جدیت ادامه دارد .24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

11 صبح: عملیات آرایش و نقاشی و لنز کاری و فیشیل و فوشول با موفقیت به پایان می رسد و پس از اینکه دختر خودش رو به مدت نیم ساعت از زوایای مختلف در آیینه بررسی کرد و مامان جون 19 تا عکس از زوایای مختلف ازش گرفت، به امید خدا به سمت دانشگاه میره .24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

12 ظهر: کلاس شروع شده و دختره وارد کلاس میشه تا یه جای خوب برا خودش بگیره . ( جای خوب تعابیر مختلفی داره . مثلا صندلی بغل دستی پولدارترین پسر دانشگاه – صندلی فیس تو فیس با استاد: در صورتی که استاد کم سن و سال و مجرد باشد و … )24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

1 ظهر: وسط کلاس موبایل دختر می زنگه و دختر با عجله از کلاس خارج میشه تا جواب منیژه جون رو بده. و منیژه جون بعد از 1.5 ساعت که قضیه خاستگاری دیشبش رو + قضیه شکست عشقی دوست مشترکشون رو براش تعریف کرد گوشی رو قطع می کنه. اما دیگه کلاس تموم شده .24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

2 ظهر: کلاس تموم شده و دختر مجبوره از یکی از پسرای کلاس جزوه بگیره. توجه داشته باشین دختر نباید از دخترا جزوه بگیره. آخه جزوه دخترا کامل نیست!!!!!!!!!!!24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

3 ظهر: دختر همچنان در جستجوی کیس مناسب جهت دریافت جزوه!!!!!24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

4عصر: دختر نا امید در حرکت به سمت خانه.24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

5 عصر: یکدفعه ماشین همون پسر پولداره که جزوه هاشم خیلی کامله جلوی پای دختره ترمز می کنه و ازش می خواد که برسونتش.24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

6 عصر: دختر به همراه شاهزاده رویاهاش در کافی شاپ گل زنبق!!! میز دوم. به صرف سیرابی گلاسه.24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

7 عصر: دختر دیگه باید بره خونه و پسر تا دم خونه می رسونتش. 24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

8 غروب: دختر در حال پیاده شدن از ماشین اون پسره: راستی ببخشید جزوه تون کامله؟؟؟ امروز انقدر از عشق سخن گفتی مجالی برای تبادل جزوه نموند. و جزوه رو از پسر می گیره.24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

9 شب: دختر در حال چیدن میز شام در خانه سه تا ظرف چینی گل سرخی جهیزیه مامانش رو میشکونه (از عواقب عاشقی)24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

10شب: دختر در حال تفکر به اینکه ماه عسل با اون پسره کجا برن ؟؟!!؟!؟!؟!؟!24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

2شب: دختر داره خواب میبینه رفته ماه عسل.24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!

5 صبح: دختره بیدار میشه و میبینه اون پسره sms داده که: برای نامزدم کلی از تو تعریف کردم. خیلی دوست داره امروز با من بیاد دانشگاه ببینتت!!! و امروز دختر باید کمی زودتر به دانشگاه برود. شاید جای مناسب تری در کلاس نصیبش شد!!!!!!!!!!!!!24 ساعت از زندگی دخترها(+طنز)..!