پارس ناز پورتال

خانم بازیگر مشهور و زیبای هالیوود راهی بیمارستان روانی شد

مجموعه : اخبار سینما
خانم بازیگر مشهور و زیبای هالیوود راهی بیمارستان روانی شد
 
کاترین زتا-جونز در آسایشگاه روانی بستری می شود. این دومین بار است که او به دلیل ابتلا به بیماری دوقطبی نیاز به درمان پیدا می کند. کارگزار ستاره فیلمهایی چون «شیکاگو» و «نقاب زورو» طی اعلامیه ایی رسمی بیان کرد که علت بستری شدن زتا جونز پیشگیری از عود مجدد بیماری اوست.نخستین بار در سال ۲۰۱۱ کاترین زتا-جونز در آسایشگاه بستری و خبر بیماری روحی او نقل محافل شد .این بازیگر بریتانیایی به نوع دوم بیماری « دو قطبی» مبتلا است .
 
گفتنی است که حالات روحی بیماران دو قطبی دگرگون است آنها گاهی رفتار آزار دهنده از خود بروز می دهند.به گزارش پارس ناز کارگزار کاترین زتا-جونز به خبرنگاران گفت:«کاترین به خاطر پیشگیری از عود بیماری به آسایشگاه مراجعه می کند.پیشتر زتا جونز اعلام کرده بود که به صورت دوره ایی باید تحت مراقبت باشد تا به روشی خوشبینانه بتواند بیماری خود رامدیریت کند.
 
در سال ۲۰۱۱کاترین زتا-جونز ۴۳ ساله که برنده تندیس اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل (شیکاگو) است به دلیل فشارهای روحی ناشی از بیماری سرطان همسرش مایکل داگلاس بستری شد.اما این بار دلیل خاصی برای بستری شدن او بیان نشده است.آخرین فیلمی که از او به نمایش عمومی درآمده”اثرات جانبی”(استیون سودربرگ) است که با واکنش مثبت منتقدان روبه رو شد.