پارس ناز پورتال

نقاشی های جالب به روی بدن

نقاشی های جالب به روی بدن

یک خانم هنرمند آلمانی به نام"جسین مارودل" به جای نقاشی روی بومهای کرباسی سنتی از بدن انسانها برای این کار استفاده میکند.
او با استفاده از تلفیق رنگها و اجزای بدن سوژه هایش ، نقاشی های جالبی خلق میکند که باعث شهرت جهانی او شده است. او تصاویر رودخانه ها، کوهها و دیگر مناظر طبیعی و همچنین تصاویری از حیوانات را به عنوان مدل نقاشی اش انتخاب میکند.

وی این نقاشی ها را با استفاده از رنگهای خاصی که از ترکیب آب معدنی و گل حرارتی با رنگ طبیعی بدست می آید خلق میکند. این هنرمند 25 ساله که علاقه فراوانی به طبیعت دارد میگوید این کار را زمانیکه در یک یتیم خانه هندی برای تکمیل مدرک دانشگاهی اش کار میکرده است الهام گرفته و تصمیم گرفته از آن استفاده کند.
او سبک نقاشی هایش را "رئال و سورئال" میداند و گاهی با رنگ و روغن به نقاشی روی بوم میپردازد. او معتقد است نقاشی روی بدن قدمت بسیار بالایی دارد و هنوز هم در جمعیت قبیله ای این سبک نقاشی از محبوبیت خاصی برخوردار است.
او در مصاحبه اش گفته است نقاشی بزرگترین عشق زندگی اوست و تصمیم دارد تا هرزمان که بتواند به این کار ادامه دهد. وی کلاسهای آموزش ویژه نقاشی روی بدن انسان نیز دایر کرده است که علاقه مندان به این سبک نقاشی در آن ثبت نام میکنند..