پارس ناز پورتال

قسمت دوم سریال ستایش چه شد؟

مجموعه : اخبار سینما
قسمت دوم سریال ستایش چه شد؟

سعید سلطانی کارگردانی که بیش از هر چیز به واسطه ساخت سریال «ستایش» شناخته می‌شود در گفتگو با شبکه ایران با تایید دریافت پروانه ساخت اولی کار سینمایی بلندش از کلید زدن این کار بعد از ساخت سری دوم «ستایش» سخن گفت. متن کامل گفته های سلطانی را در ادامه می خوانید:

درگیر پیش تولید «ستایش2» هستم

این روزها درگیر پیش تولید سری دوم «ستایش» هستم و ترجیحم آن است که همه چیز روی برنامه پیش برود تا کیفیت کار بهتر از سری قبل باشد. ما مخاطبان بالقوه ای برای سریال «ستایش» داریم و باید بکوشیم با ارائه بهتر کار در کنار آن مخاطبان، مخاطبان دیگری را هم به خود جلب کنیم.
این فیلم هیچ ربطی به فیلم فرهادی ندارد

به تازگی پروانه ساخت یک کار سینمایی با عنوان «ازدواج سعید و لیلا» را هم دریافت کرده ام اما ابتدا تولید «ستایش2» را به اتمام رسانده و بعد از آن برای تولید «ازدواج سعید و لیلا» اقدام می کنیم. خیلی ها عنوان فیلم را کنایه ای دانسته اند به «جدایی نادر از سیمین» فرهادی اما فیلمنامه ما هیچ ربطی به آن کار ندارد.

مهم ساخت فیلم مطابق با انتظاراتم است

اینکه «ازدواج سعید و لیلا» به جشنواره برسد یا نه، مشخص نیست. مهم ساخت فیلم مطابق با انتظاراتم است. دوست ندارم این کار با «ستایش» مقایسه شود چون سعی کرده ام نگاهی نو در عرصه سینما را به نمایش بگذارم.