پارس ناز پورتال

پنج نفر عجیب و شگفت انگیزترین انسانها در دنیا (عکس)

پنج نفر عجیب و شگفت انگیزترین انسانها در دنیا (عکس)
1. یک تایوانی 64 ساله که بیش از سی سال است که نخوابیده است، این مرد بعد از یک تب در سال 1973 دیگر نتوانسته بخوابد.به گزارش پارس ناز ظاهرا این بیخوابی طولانی تاثیری هم بر سلامتی‌اش نداشته است. او در یک مزرعه زندگی می‌کند و از خوک و مرغ نگهداری می‌کند و این کار تمام وقت او را می‌گیرد.

2. یک مرد هندی که برادر دوقلو اش را حامله بود. یکی از عجیب ترین موارد پزشکی که یک از دو جنین در داخل رحم دیگری مدفون شده است. او همیشه فکر می‌کرد که توموری در داخل شکم خود دارد تا اینکه این تومور زیادی بزرگ شد و پزشک‌ها پس از عمل اعضای انسان را از داخل شکم او بیرون آوردند. نکته جالب این است که وقتی یک دوقلو در بدن دیگری اسیر می‌شود می‌تواند به زندگی خود مثل یک انگل ادامه دهد تا زمانی که شروع به صدمه زدن به میزبان خود می‌کند.
 

3. یک سرباز ژاپنی که حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم از ترس آمریکایی‌ها، ۲۸ سال در خفا زندگی می‌کرد. او از سال 1944 تا 1972 در یک غار جنگلی زیر زمینی با دو نفر از ساکنان آنجا زندگی می‌کرد، حتی پس از آنکه اعلامیه‌های پایان جنگ را دیده بود.
 

4. مهران کریمی‌ناصری که از سال ۱۹۸۸ در فردوگاه دو گل پاریس زندگی می‌کند و از آن بیرون نیامده است. او به کشورهای مختلفی تقاضای پناهندگی داد که ناموفق بود. ظاهرا فیلم ترمینال که در سال ۲۰۰۴ ساخته شده بود و تام هنکس در آن بازی می‌کرد با الهام از مهران کریمی‌ناصری بوده است. با وسیله‌ها و کیف‌ها او همیشه شبیه یک مسافر است و کسی به او توجه نمی‌کند.
 

5. یک سیاستمدار ژاپنی که فکر می‌کند خدا و مسیح است و تصمیم دارد دنیا را با رسیدن به مدارج سیاسی تغییر دهد. او قایل به یکی بودن دین و سیاست است و می‌خواهد قوانین سازمان ملل را تغییر بدهد. او در انتخابات زیادی شرکت کرده ولی موفق نشده است.