پارس ناز پورتال

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

1. زوجی که پس از 57 سال دوباره با هم ازدواج کردند.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

این زوج که از ایالت یورکشایر (در شمال انگلستان) هستند در حالیکه بالای 90 سال سن دارند با هم دوباره ازدواج کردند. 57 سال پس از طلاق. لزلی هارپر 93 ساله و السی 90 ساله از دریفیلد، ابتدا در سال 1941 با هم ازدواج کردند اما چند سال بعد از هم جدا شدند و باز میبینید که در پیری با هم ازدواج کردند. زمانیکه این خانم و آقا شریکان زندگی خود را از دست دادند آقای هارپر جرأت کرد تا به سوی همسر سابق خود برود و دوباره تقاضای ازدواج دهد. خانم هارپر میگوید: این دفعه خیلی زندگی بهتری داریم. هر روز میخندیم. این زوج که یک دختر داشتند در سال 1954 از هم طلاق گرفتند. آن ها علت طلاق خود را مشقت های آقای هارپر در دوران خدمت در جنگ میدانند. تا سال 2004 آن ها خودشان را به ندرت میدیدند. آقای هارپر گفت: چیزی در ذهنم به من گفت که چرا نمیروی و السی را نمیبینی؟ این باعث دوباره یکجا شدن آن ها و منجر به ازدواجشان در بریدلینگتون در روز شنبه شد. خانم هارپر گفت: زمانیکه آن ها یکدیگر را دوباره ملاقات کردند آن ها گفتند که دیگر هرگز جدا نخواهند شد.

2. سربازی که به کمک کنسول بازی Nintendo Wii فهمید که همسرش به او خیانت کرده.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

یک سرباز امریکایی از کنسول بازی استفاده کرد و کشف کرد که همسرش زمانیکه او در جنگ عراق بوده به وی خیانت کرده. این سرباز که نامش تونی میباشد ادعا میکند که به رابطۀ همسرش با مردی دیگر زمانی پی برده که داشته در کنسول Wii تاریخچۀ بازی کردن ها را جستجو میکرده. او از جنگ عراق یکسال بعد به خاطری برگشت که دوستانش به او گفتند که همسرش با یک نفر دیگر ملاقات میکند اما همسرش ادعا کرد که او فقط این مرد غریبه را یکبار بوسیده است! تونی ادعا کرد که همسرش با یک بولینگ باز حرفه ای بوده و به او خیانت کرده. تونی کنسول بازی را با خودش به عراق برده بود اما این کنسول را توسط پست به خانه فرستاد زمانیکه به همسرش گفت که دارد به خانه برمیگردد.

برایش بسیار سخت بود زمانیکه برگشت و دید که یک شخصیت جدید توسط هر بازیکن در کنسول بازی اش ساخته شده.به گزارش پارس ناز معمولاً هر شخصیت در این کنسول بازی طوری ساخته میشود که خصوصیت های فیزیکی و چهرۀ شبیه به افراد را در بر دارد. وقتیکه از کنسول بازی Nintendo Wii خویش استفاده کرد دید که شخصیتی در آن ساخته شده که او آن را نساخته است.

او گفت که شخصیت جدید ساخته شده در بازی بسیار شبیه مردی است که او همسرش را به رابطه با وی متهم کرده. او به بخش پیغام های این کنسول بازی میرود و روی بخش تقویم آن کلیک میکند. تونی میگوید با استفاده از این لیست دیدم که شب های زیادی را  همسرم با استفاده از شخصیت خودش در بازی با شخصیت آن مرد بازی بولینگ انجام داده است.

تونی از همسرش جدا شد و طلاق گرفت.

3. مردی که زنش را به خاطر مجبور ساختنش به خوردن روزانۀ کیک رها کرد.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

این مرد همسرش را به خاطری رها کرد که وی را مجبور کرده بود در هر وعدۀ غذایی کیک بخورد. چنگ یو گفت او ابتدا با خوراگ شکری خوشحال بود اما حالا با ذکر کلمۀ کیک مریض میشود. کیک تخم مرغی، کیک میوه ای، کیک شکلاتی. او گفت: من احساس سطل آشغال کیک فروشی را کردم. مرد 31 ساله از شهر بیجینگ چین همسرش تیان مائه 27 ساله را تحدید به طلاق کرد تا کیک پزی را متوقف کند.

4. یک زن بخاطریکه همسرش مادرش را به ماه عسلشان آورده بود طلاق گرفت.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

این برای زوج ها عادیست که مشکلات مادر شوهر و مادر زن داشته باشند، اما این مشکلات معمولاً در ماه عسل شروع نمیشود! بدبختانه این یک مورد قابل تحمل برای یک زن ایتالیایی به نام ماریانا نبود زماینکه شوهرش مادرش را با خودشان به ماه عسل به فرانسه آورد. تازه عروس نمیدانست که مادر شوهر جدیدش قصد کرده تا با آن ها به تعطیلات برود. او به سادگی خود را در فرودگاه رم نشان داد و با اعتماد به نفس در صف ایستاد و با زن و شوهر ناراضی در هواپیما یکجا به سفر رفت. تازه عروس خشمگین از همسرش خواست که مادرش را به خانه بفرستد، اما پسر مامان تقاضای همسرش را رد کرد.

زن 36 ساله 3 هفته را در فرانسه سپری کرد سپس از همسرش تقاضای طلاق گرفت به خاطر اینکه وی احساسات بی اندازه به مادرش داشت. به گزارش پارس نازاین زوج بعد از 12 ماه عشق در یک کلیسا در رم با هم ازدواج کرده بودند. ماریانا همسرش را ترک و به ناپلس رفت.

5. زن و شوهر مصری که با SMS (پیامک) از هم طلاق گرفتند.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

یک زن از قاهرۀ مصر و همسرش که یک افسر ارتش بود بعد از جر و بحث و دعوا پشت تلفن، تماس را قطع کردند. مرد دوباره به همسرش زنگ میزند اما خانم جواب نمیدهد و آمادۀ ادامه دادن به دعوا نیست. صدای مسیج (پیامک) موبایل خانم بلند میشود و وقتی خانم آن را میخواند میبیند که شوهرش نوشته: “من از تو طلاق میگیرم، این به تو خواهد آموخت که جواب  پاسخ ندادن به تلفن های من چیست”. زن شروع به آشتی کردن کرد اما این آشتی با یک جر و بحث دوباره شکسته شد، زن از خانواده اش خواست تا میان او و همسرش میانجیگری کنند اما شوهرش در مسیجی دیگر نوشت: “من از تو طلاق میگیرم، از دیگران نخواه که در کار ما مداخله کنند”. یک مصالحۀ دیگر. یک جر و بحث دیگر. و یک اعلام طلاق دیگر از سوی شوهر اما این بار رو در رو.

قانون اسلام طلاق گرفتن از طرف مردان را آسان کرده، ولو اینکه اطمینان از مسائل مالی اغلب حاصل نمیشود. یک شوهر باید فقط به همسرش بگویدو “أنت طلاق” _ یعنی تو را طلاق میدهم _ سه بار، و منظورش همین باشد تا به ازدواج پایان دهد.

زن و شوهر حالا میخواهند که آشتی کنند اما این شفاف نیست که آیا آنها طلاق گرفته اند یا نه؟ زن گفت که شوهرش دوباره او را میخواهد اما عالمان دینی که او با آنها مشورت کرده به او گفته اند که او در برابر خدا طلاق گرفته و اگر به سمت مرد برگردد خارج از رابطۀ زناشویی خواهد بود. حالا اگر خانم قبول نکند که برگردد و دادگاه رأی بر باطل بودن پیغام ها و دوام رابطۀ زناشویی دهد او با خطر از دست دادن پسر کوچکش مواجه خواهد بود.

6. عروس جوانی از همسر 62 سالۀ خود به خاطریکه نمیتوانست او را تحمل کند طلاق گرفت.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

این غیر معمول نیست وقتیکه یک مرد ثروتمند پیر با یک دختر جوان که جای نوه اش را دارد ازدواج میکند. غیر معمول این است که یک دختر به خاطر تحمل نکردن شوهرش از او طلاق بگیرد. این چیزیست که به کریستین جورجی 22 ساله مو بلوند که با یک مرد 84 سالۀ پرنفوذ به نام جوئی هاردی ازدواج کرده بود اتفاق افتاد.

زندگی مرفه همراه با ولخرجی نمیتواند بر ناسازگاری تازه عروس غالب شود. جورجی گفت آنها طلاق گرفتند به خاطر اینکه زندگی هاردی بسیار سریع بود _ نه به خاطر اینکه اختلاف سنی داشتند. این زوج طلاق خود را در آگست سال 2007 میلادی اعلام کردند و تقاضای طلاق ایشان توسط قاضی در آپریل 2008 پذیرفته شد. همه میپرسند آیا این عجیب نبود؟ جورجی گفت: واقعاً عجیب نبود چونگه همسرش قلبش جوان بود. بنابراین خیلی برایم مشکل بود که با او ادامه بدم… جورجی گفت: وقتی شما با جت شخصی خودتان فقط در مدت 4 روز 10 بار مسافرت میکنید _ اروپا دیوانه کننده بود _ ما هر یک و نیم روز در یک جای دیگر از جهان بودیم. این یک ذره بیش از حد برای من سریع بود.

جورجی گفت که رابطه را با یکمقدار پول رها کرده، اما او باور دارد که اندازۀ پرداخت بیگناهی او را اثبات میکند. جورجی گفت که تقاضای چنین زندگی مرفهی او را از عشق اولش جدا کرد، او گفت که زندگی با پسرش متیو را به جای این ازدواج ترجیح داد.

7. تقاضای طلاق یک زن بخاطریکه همسرش نمیخواست لباس زیر بپوشد!

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

یک زن رومانیایی 24 ساله در حالی از همسرش تقاضای طلاق کرد چون آقا حاضر به پوشیدن لباس زیر نبود. امیسه نگی زنیست که در یک دهکدۀ کوچک در لمنیا زندگی میکند و تنها با همسرش تاماس یک سال است که زندگی کرده. در ابتدای مراسم ازدواج او از بی علاقگی همسرش نسبت به پوشیدن لباس زیر آگاه نبود. در اوایل امیسه از لباس زیر نپوشیدن همسرش اذیت نمیشد اما وقتیکه مشاهده کرد که زنان دیگر از روی کنجکاوی و از آنجایی که میدانستند این مرد عادت عجیب لباس زیر نپوشیدن دارد به او زل میزدند ناراحتی اش آغاز شد.

در مقابل قاضی دادگاه تاماس نگی اظهار داشت که عاشق همسرش است و او طلاق نمیخواهد. اما اظهار داشت که من هرگز لباس زیر نخواهم پوشید حتی اگر زنم از من طلاق بگیرد. او اضافه کرد: لباس زیر به سادگی مرا بسیار ناراحت میکند.

8. زنیکه از همسرش به خاطر خالی کردن شکمش در دیگ غذا تقاضای طلاق کرد.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

یک زن نیجریایی از همسرش تقاضای طلاق کرد چون همسرش پس از مصرف الکل در دیگ غذایشان استفراغ کرد. الوواکله اوگندله به دادگاه گفت که همسرش الووافمی یک آدم مست بود و تمامی توالت ها را رها کرد و دور از نزاکت و ادب خودش را در ظرف غذایشان راحت کرد.

خانم اوگندله گفت که او دیگر همسرش را دوست ندارد چون همسرش در خانه داری و بهبود وضعیت کاری ناکام شده. آقای اوگندله مسئلۀ الکل را رد میکند اما اعتراف میکند که عشق بین آنها از دست رفته.

9. یک زن بخاطریکه همسرش او را در شرط بندی از دست داد طلاق گرفت.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

یک مرد روسی بعد از اینکه در مسابقۀ قمار کارت بازی تمام پولش را از دست داد همسرش را به جای پول نقد در میدان گذاشت و او را باخت.اندری کارپوف از مورمنسک زمانیکه پولش در بازی پوکر تمام شد به حریف خود پیشنهاد داد که همسرش را به جای پول نقد در بازی قبول کند تا بتواند به بازی ادامه دهد. زمانیکه او بازی را باخت و رقیبش سرجی برودوف از او خواست تا چیزهایی را که برنده شده به او بدهد، همسرش تاتیانا بسیار عصبانی شد و از او طلاق گرفت و با رقیبش برودوف رابطۀ جدیدش را آغاز کرد.

خانم با برودوف ازدواج میکند و میگوید از اینکه همسر اولش را رها کرده پشیمان نیست. او گفت کار شوهرش غیر انسانی و تحقیر کننده بود و او به شدت خجالت کشیده است اما به محض اینکه شوهرش چنین کاری کرد او فهمید که باید از وی جدا شود. او گفت: سرجی یک مرد بسیار خوشتیپ، و خوش مشرب بود و من از با او بودن بسیار خوشحال هستم حتی اگر در او مرا در مسابقۀ پوکر برده باشد.

10. مردی که از همسرش به خاطر درخواست زیاد رابطه جنسی طلاق گرفت.

ماجرای ده طلاق عجیب و باورنکردنی در جهان (عکس)

مسئولین پلیس گفتند که یک مرد بیچارۀ ترکی که در کشور آلمان زندگی میکند به پلیس مراجعه کرد و از آنها خواست تا در مقابل میل به رابطه جنسی سیر نشدنی زنش نسبت به او از او محافظت کنند. این مرد به پلیس محلی منطقۀ خود در جنوب غرب کشور آلمان روز سه شنبه مراجعه میکند و میگوید که او از 4 سال به این سو روی مبل میخوابد تا از چنگال همسر 18 ساله و مادر دو فرزندش فرار کند.

حالا او تصمیم گرفته که طلاق بگیرد و جدا شود.به امید اینکه بتواند در نهایت کمی استراحت کند، مخصوصاً وقتیکه به سرکار میرسد نگران این است که خوب استراحت نکرده، پلیس در یک بیانیه گفت: در حال حاضر این غیر ممکن است چون این مرد میگوید که همسرش مداوم به اتاق نشیمن میآید و از همسرش میخواهد تا به وظایف همسر بودنش عمل کند. مرد از پلیس خواست تا به او کمک کنند که بتواند در شب بخوابد.