پارس ناز پورتال

اولین پوستر فیلم ابر قهرمانی تور 2 (دنیای تاریک)

مجموعه : اخبار سینما
اولین پوستر فیلم ابر قهرمانی تور 2 (دنیای تاریک)
دنیای تاریک» (Thor: The Dark World) در حالی منتشر شد که مارول استودیوز کمتر از یک ماه دیگر «آیرون من 3» را روانه سینماهای آمریکای شمالی می‌کند.در پوستر «تور: دنیای تاریک»، کریس هِمس‌ورث بازیگر استرالیایی را در نقش ‌خدای اسکاندیناویایی می‌بینیم که چکش معروف خود را در دست دارد.در دومین قسمت مجموعه «تور»، ابرقهرمان قصه‌های مصور انتشارات مارول که یک جنگجوی قدرتمند، اما مغرور است، به مبارزه با «اِلف‌های تاریک» که یک نژاد باستانی ستیزه‌جو هستند، برمی‌خیزد.
 

«مالِکیت» کینه‌توز (کریستوفر اکلستن) که رهبر این نیروی فضایی است، قصد دارد «قلمروهای نهم» را به تاریکی بازگرداند.آلن تیلور کارگردان سریال «بازی تاج و تخت» دنباله «تور» را کارگردانی می‌کند. ناتالی پورتمن به نقش عشق زمینی تور بازمی‌گردد و تام هیدلستن نقش لوکیِ شیطان و آنتونی هاپکینز نقش اودین را تکرار می‌کنند. کت دنینگز و زاکری لوی دیگر بازیگران «تور: دنیای تاریک» هستند.
 
آنونس فیلم 23 آوریل منتشر می‌شود و خود فیلم 8 نوامبر (17 آبان) روی پرده سینماها می‌رود.  بلاک‌باستر «تور» سال 2011 به کارگردانی کنت برانا ساخته شد و مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. در این فیلم تور از دنیای عجیب و غریب آسگارد رانده می‌شود تا در میان انسان‌ها زندگی کند و به زودی یکی از بهترین مدافعان آن‌ها می‌شود. تور در اساطیر اسکاندیناوی خدای تندر و آذرخش است. این شخصیت اولین بار سال 1962 در قالب یک قصه مصور منتشر شد.