پارس ناز پورتال

خانم بازیگر برنده اسکار دستگیر شد (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
خانم بازیگر برنده اسکار دستگیر شد (عکس)
 
ریس ویدرسپون بازیگر فیلم‌هایی چون «انتخابات» و «روانی آمریکایی» به اتهام رفتار اخلال‌گرانه در آتلانتا بازداشت شد.این اتفاق جمعه صبح در حالی روی داد که ریس ویدرسپون و همسرش جیم تات کارگزار CAA در آتلانتا با اتوموبیل شخصی خود در حال تردد بودند.یک مامور پلیس، تات را به اتهام رانندگی در حالت غیرعادی و در شرایطی که میزان الکل خون او 139 گزارش شد، بازداشت کرد. این اقدام با واکنش ویدرسپون روبرو شد که در نهایت پلیس او را هم به اتهام رفتار اخلال‌گرانه بازداشت کرد.

گزارش شده ویدرسپون پس از آنکه پلیس همسر او را بازداشت کرد، با عصبانیت دو بار از اتوموبیل خارج شد و به او گفت: «می‌دانی من کی هستم؟» و وقتی مامور پاسخ داد «نه.»، او پاسخ داد: «به زودی متوجه می‌شوی من کی هستم… همه در رسانه‌ها از تو می‌گویند» ویدرسپون 37 ساله و تات 42 ساله مارس 2011 ازدواج کردند و اکنون یک فرزند پسر دارند. این زوج کمی پس از بازداشت با قید وثیقه آزاد شدند و قرار است روز دوشنبه به دادگاه شهری آتلانتا بروند.

اداره اداره اصلاح و تادیب آتلانتا عکس‌هایی از ویدرسپون و تات را پس از بازداشت منتشر کرد.ویدرسپون که سال 2006 برای بازی در فیلم «Walk the Line» درباره جانی کش خواننده معروف برنده اسکار بهترین بازیگر زن شد، یکشنبه شب بیانیه‌ای منتشر و از رفتار و سخنان خود پس از بازداشت ابراز «شرمندگی» کرد.او گفت: «واقعا موقعیت ترسناکی بود. من ترسیدم برای همسرم اتفاقی بیفتد، اما این دلیل معقولی برای کارم نبود. من به افسری که تنها وظیفه‌اش را انجام می‌داد، بی‌احترامی کردم. چیزی جز احترام برای پلیس ندارم و به خاطر رفتارم بسیار متاسف هستم.» ویدرسپون برای بازی در فیلم «دروغ خوب» درباره زنی که مراقبت از یک پناهنده سودانی را به عهده می‌گیرد، به آتلانتا سفر کرده است.

منبع:خبرآنلاین