پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

محمد آباد که در 41 سالگی صاحب آلت جنسی شد بکارتش را فروخت +عکس محمد آباد که در 41 سالگی صاحب آلت جنسی شد بکارتش را فروخت +عکس بزرگترین روسپی خانه اروپا + عکس 18+ بزرگترین روسپی خانه اروپا + عکس 18+ جلوه دادن به کادو جلوه دادن به کادو دهكده ای جالب که به تفریحگاه دختران تبدیل شده است دهكده ای جالب که به تفریحگاه دختران تبدیل شده است ماجرای وحشتناک سلفی این دختر در ماشین ماجرای وحشتناک سلفی این دختر در ماشین معیارها مدرسه مناسب برای فرزندانمان معیارها مدرسه مناسب برای فرزندانمان وقتی 2 خواهر 2 قلو گمشده همدیگر را پیدا میکنند وقتی 2 خواهر 2 قلو گمشده همدیگر را پیدا میکنند تصاویری از رد پای واقعی دایناسورها در استرالیا تصاویری از رد پای واقعی دایناسورها در استرالیا عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا عجیب و غریب ترین دوقلوهای دنیا رقیب عروسک باربی به زودی بازار می آید (عکس) رقیب عروسک باربی به زودی بازار می آید (عکس) انتقام گرفتن به روش سگی +عکس انتقام گرفتن به روش سگی +عکس کلمات عاشقانه قدیمی و معنای آن کلمات عاشقانه قدیمی و معنای آن این دختر در روز عروسی مرد و در روز خاک سپاری زنده شد این دختر در روز عروسی مرد و در روز خاک سپاری زنده شد عکس های زیبا از جشنواره اسلامی مد اندونزی عکس های زیبا از جشنواره اسلامی مد اندونزی تلاش بی صبرانه و عجیب زن 73 ساله برای پیدا کردن شوهر تلاش بی صبرانه و عجیب زن 73 ساله برای پیدا کردن شوهر دردسر زهرا خانم بخاطر آرایش غلیظش در اتوبوس + عکس دردسر زهرا خانم بخاطر آرایش غلیظش در اتوبوس + عکس تست هوش سرگرمی پیدا کردن تفاوت ها در تصاویر تست هوش سرگرمی پیدا کردن تفاوت ها در تصاویر جالب ترین تصمیم جوانترین مادر بریتانیا از زبان خودش + عکس جالب ترین تصمیم جوانترین مادر بریتانیا از زبان خودش + عکس خوش تیپ ترین افراد مشهور هالیوود در این ماه خوش تیپ ترین افراد مشهور هالیوود در این ماه دلنوشته های عاشقانه ی بازیگر سرشناس زن برای همسرش +عکس دلنوشته های عاشقانه ی بازیگر سرشناس زن برای همسرش +عکس

روش هایی برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه

مجموعه : رژیم و تغذیه

روش هایی برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه

روش هایی برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه ، بعضی از افراد، بشدت می‌خواهند که عضلات شکمشان را پرورش دهند و شکم شش تکه شان را آشکار کنند.

 

در شرایط عادی، با نظم و انضباط و تعهد زیادی می‌توانید به نتیجه برسید. اما برای اینکه رویای داشتن عضلات شش تکه در یک ماه به واقعیت تبدیل شود، کارهای بیشتری لازم است.

 

6 قدم برای داشتن شکم شش تکه در یک ماه

 

قدم ۱

رژیم غذاییتان را پاکسازی کنید. وقتی که می‌خواهید در یک ماه، عضلات شش تکه داشته باشید، رژیم غذایی یک عامل مهم بشمار می‌آید. از مصرف غذاهای سرخ شده، فراوری شده، تصفیه شده و غذاهایی که دارای چربی اشباع بالا هستند پرهیز کنید.

 

بجای آنها، غذاهایی که بطور طبیعی سرشار از فیبر هستند و چربی کمی دارند مصرف کنید. مانند گوشت بدون چربی، لبنیات کم چرب، غلات کامل، میوه‌ها، سبزیجات، دانه‌ها، آجیل، و حبوبات.

 

 

قدم ۲

از مصرف مایعات پر کالری اجتناب کنید. اگر می‌خواهید که در یک ماه به عضلات شش تکه دست بیابید،کالری‌های بی فایده‌ای که در نوشیدنی‌های شکردار مانند نوشابه، قهوه و چای شیرین موجود است را حذف کنید.

 

بجای آنها می‌توانید آب بنوشید. زیرا بدن شما را هیدراته می‌کند و کالری هم ندارد. دپارتمان کشاورزی ایالات متحده توصیه می‌کند که زنان در روز۲.۷ لیتر و مردان ۳.۷ لیتر آب مصرف کنند.

 

 

قدم ۳

روی عضلات شکمتان کار کنید. اما به جای اینکه فقط عضلات بالایی شکمتان را تمرین دهید، تمرین‌هایی انجام دهید که روی کل عضلات شکمتان تمرکز می‌کند تا تعادل برقرار شود. بعضی از این تمرین‌ها از این قرارند: بالابردن پا، جک‌نایف یا قیچی،کرانچ و کرانچ پهلو با توپ یوگا، خم شدن به پهلو و غیره.

 

استفاده از توپ یوگا، عضلات شکم بیشتری را بکار می‌گیرد. هر کدام از تمرینات را بطور متوالی برای ۱۵ تا ۲۰ بار، بدون اینکه بینش استراحت داشته باشید تکرار کنید. سپس ۶۰ ثانیه استراحت کنید و دوباره همه‌ی آنها را انجام دهید. کل این مراحل را برای ۴ تا ۶ بار تکرار کنید.

 

 

قدم ۴

تمرینات کاردیو انجام دهید. اگر می‌خواهید که بعد از یک ماه عضلات شش تکه تان را ببینید، باید تمرینات کاردیو را برای سوزاندن لایه‌ی چربی که روی عضلات شکمتان را پوشانده نیز، با بقیه‌ی تمرینتان ترکیب کنید. تمرینات کاردیو را سه بار در هفته بصورت متناوب انجام دهید.

 

نمونه هایی از این تمرینات، دویدن، دوچرخه سواری، بالا رفتن از پله، شنا، و قایقرانی است. ۴۵ تا ۶۰ دقیقه ورزش کاردیو را با کمی وقفه انجام دهید. مثلا بعد از ۱۵ دقیقه گرم کردن، ۱۵ مرتبه و هر بار بمدت ۳۰ ثانیه با حداکثر سرعت بدوید و بین هر ۲ مرتبه، ۳۰ ثانیه استراحت کنید. سپس با ۱۵ دقیقه سرد کردن، ورزشتان را به پایان برسانید.

 

 

قدم ۵

این دو نوع تمرین را با هم انجام دهید. تمرینات کاردیو را روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه انجام دهید و تمرینات شکمی را در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه. حداقل بمدت ۳۰ دقیقه دوچرخه سواری کنید یا آهسته بدوید.

 

 

قدم ۶

به اندازه‌ی کافی بخوابید. حالا که تمرینات شدیدی انجام می‌دهید، باید به مقدار کافی بخوابید تا بدنتان بطور مناسب ریکاوری شود. در طول خواب، بدن شما هورمون‌هایی ترشح می‌کند که از آنها برای ترمیم استفاده می‌کند. مرکز کنترل بیماریها، توصیه می‌کند که بزرگسالان بین ۷ تا ۹ ساعت در شب بخوابند.

 

 

هشدار

اگر قبلا هرگز ورزش نکرده‌اید یا به مدت طولانی کم تحرک بوده‌اید، قبل از انجام هرگونه ورزش شدید با پزشکتان مشورت کنید.

 

نکات

برای افزایش شدت تمرینات عضلات شکم، وزنه‌های مخصوص مچ پا بپوشید و یا وزنه‌هایی مانند کتل بال، دمبل، و یا صفحات سنگین را در دستانتان نگه دارید.

 

هنگامیکه تمرینات شکمی انجام می‌دهید، ورزشتان را با ۱۰ دقیقه گرم کردن شامل پیاده روی، دوچرخه سواری، و طناب زدن شروع کنید و با ۱۰ دقیقه سرد کردن به همان شیوه به پایان ببرید.

 

 

 

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ