پارس ناز پورتال

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014 ،  جدیدترین مدل مرسدس بنز SLS AMG سری Black در اتوشوی LA رونمایی خواهد شد. این مدل که اخیرا به سری Black پیوسته است، تاثیرگذارترین و خوش ساخت ترین عضو مجموعه است و در راستای ارتقای عملکرد و کاهش وزن اتومبیل های آن طراحی شده است.

 

در زیر کاپوت آن یک موتور ارتقا یافته 6/2 لیتری 8 سیلندرv شکل نهفته است. نیروی تولیدی آن 39 اسب بخار افزایش یافته و به 622 اسب بخار رسیده است. محدوده دور موتور از 7200 دور در دقیقه به 8000 دور در دقیقه افزایش یافته است.جدیدترین مدل مرسدس بنز SLS AMG سری Black یکی از همین مدل ها است

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

جدیدترین مدل مرسدس بنز SLS AMG سری Black در اتوشوی LA رونمایی خواهد شد. این مدل که اخیرا به سری Black پیوسته است، تاثیرگذارترین و خوش ساخت ترین عضو مجموعه است و در راستای ارتقای عملکرد و کاهش وزن اتومبیل های آن طراحی شده است.

 

در زیر کاپوت آن یک موتور ارتقا یافته 6/2 لیتری 8 سیلندرv شکل نهفته است. نیروی تولیدی آن 39 اسب بخار افزایش یافته و به 622 اسب بخار رسیده است. محدوده دور موتور از 7200 دور در دقیقه به 8000 دور در دقیقه افزایش یافته است.

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

 در مقابل گشتاور از 649 نیوتن متر به 635 نیوتن متر کاهش یافته است. شتاب صفر تا صد مدل جدید 3/5 ثانیه رقم خورده است- 0/2 ثانیه سریع تر از مدل استاندارد. بیشینه سرعت 315 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 

یک جعبه دنده 7 سرعته DCT اتوماتیک به این موتور جفت می‌شود(10 میلی متر پائین تر از جعبه دنده مدل استاندارد قرار می گیرد) و تعویض دنده ها بسیار جسورانه تر صورت می پذیرد. تمامی جوامع هندلینگ ارتقا یافته است. دیسک ترمزهای مجهز به روتورهای دو قطعه ای(با ابعاد 15/8 اینچ در جلو و 14/2 اینچ در چرخ های عقب) به اتومبیل الحاق شده اند.

 

هم چنین بر سیستم تعلیق تغییراتی اعمال شده است. پیرو این تغییرات کنترل دیفرانسیل عقب نیز الکترونیک شده است. در راستای سخت تر شدن شاسی، بسیاری از بازوهای آلومینیومی بدنه از مصنوعات استحکام یافته فیبرکربن ساخته شده اند. در مجموع وزن اتومبیل تا میزان چشم گیر 70 کیلوگرم کاهش یافته است.

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

 وزن کل AMG 1550 کیلوگرم است. حتی یک پک باتری یون لیتیومی جایگزین پک مرسوم مدل های پیشین شده است. ظاهرا نخستین بار است که چنین پکی خارج از اتومبیل های هیبرید یا الکتریک به کار گرفته می شود. به گفته مرسدس استایل SLS AMG سری Black از اتومبیل مسابقه GT3 برگرفته شده است.

 

المان هایی نظیر اسپویلر جلو، چرخ ها، دیفیوزر عقب و دنباله های جانبی گویای این امر هستند. بسیاری از پانل های بدنه از فیبرکربن استحکام یافته ساخته شده اند. گل گیرهای عقب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. فضای درون کابین از استایل مسابقه ای بدنه بی بهره نیست.

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

فرمان اسپرت و قطعات فیبرکربنی نمونه مناسبی هستند. در صورت تمایل مشتریان می توانند از امکان انتخاب گزینه های پیشنهادی متنوع برخوردار شوند. SLS AMG در رنگ آمیزی متنوع و بدیع ارائه خواهد شد. تمامی انواع ارائه شده از هواکش های بادخور سود می جویند. این هواکش ها نیروی عمودی وارده به اکسل جلو را افزایش می دهند.

 

مدل گالوینگ SLS AMG سری Black 2014 تابستان آینده به بازار می آید. اما اطلاعات دقیقی از قیمت آن در دست نیست. کمپانی مرسدس بنز در حال بررسی بیشتر در جهت ارتقا ایرودینامیک اتومبیل است، بنابراین بعید نیست SLS AMG در اتوشوی لس آنجلس با ظاهری کمی متفاوت حاضر شود.

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014

رونمایی جدیدترین مدل مرسدس بنز 2014