پارس ناز پورتال

فال روز جمعه 6 شهریور 1394

فال روز جمعه 6 شهریور 1394

فال روزانه 6 شهریور متولدین فروردین ماه

اکنون ماه بازتابنده در هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان قرار گرفته است، از این رو موجب شده که نسبت به خواسته ها و نیازهای اطرافیان تان آگاه تر شوید. اکنون به راحتی می توانید خواسته های خودتان را ندید بگیرید تا در عوض مطمئن شوید که دیگران در راحتی کامل به سر می برند. اما بدانید که صبر و تحمل شما امروز قرار است آزمایش شود، به نظر می رسد که در جستجوی دستیابی به رضایت قلبی اعتماد به نفس تان هم بیشتر شده است. به شما توصیه می شود که انرژی خود را روی کارهای خلاقانه سرمایه گذاری کنید و اجازه ندهید که خشم و ناراحتی مانع تان شود. اگر می خواهید در طولانی مدت حال خوبی داشته باشید باید به کودک درون تان اجازه دهید که خودش را نشان دهد.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین اردیبهشت ماه

با این که کارها و وظایف مشخصی دارید که باید انجام شان دهید، اما امروز ممکن است دیگران از عدم انگیزه ی شما دچار سر در گمی شوند. خودتان احساس می کنید که فعلاً نیازی نیست که عجله به خرج دهید و تمایلی به انجام وظایف تان ندارید، زیرا اول از همه می خواهید تفریح داشته باشید. با این حال به شما توصیه می شود که تعهدات خود را جدی بگیرید، زیر از اگر به وظایف تان اهمیت ندهید نمی توانید از فراغت کار لذت ببرید. می توانید به دنیای خیالات و رویاها پناه ببرید تا ترغیب شوید که بهترین های تان را به نمایش بگذارید.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین خرداد ماه

روز آسانی در پیش دارید، زیرا ماه به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی بازی و تفریح وارد شده است. اتفاقات زیادی در زندگی شما در جریان است، اما وقت کافی ندارید که بخواهید به همه ی سرگرمی هایی که پیش روی تان قرار گرفته برسید. حواس تان باشد که ناراحتی و خشم خود را در این قضیه به دیگران انتقال ندهید. درست است که یک چیزی مانع راه تان شده، اما این چیز اصلاً ربطی به رفتار دیگران ندارد. برای این که بر این موانع غلبه کنید باید رویکرد خودتان را تغییر دهید. دیگران همه به شما چشم دوخته اند، پس راهنمای مناسبی برای آن ها باشید.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین تیر ماه

هنوز دقیقاً نمی دانید که چه طور باید با یک موضوع خانوادگی که برای تان پیش آمده مواجه شوید، اما دلیل عدم اطمینان شما به خاطر بی تفاوتی تان نیست. برعکس، این قدر ذهن تان درگیر موضوعات و مسایل شخصی است که اکنون می توانید همه ی جوانب مثبت و منفی قضیه را تحلیل کنید. شاید به نقطه ای برسید که احساس کنید دیگر تحمل ندارید و می خواهید خودتان را از این ماجرا کنار بکشید. اما به شما توصیه می شود که این کار را نکنید، در عوض یک تصمیم درست بگیرید، حتی اگر صد در درصد از انتخاب تان مطمئن نیستید اشکالی ندارد. یک حرکت مثبت در زندگی بهتر از این است که اصلاً هیچ کاری نکنید.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است نقش یک سیاستمدار هوشمند را بازی کنید و بین دو نفر که در تلاطم اختلافات گیر افتاده اند واسطه شوید. خوشبختانه اکنون این قابلیت را دارید که صحبت های هر دو طرف را از ماجرا بشنوید و در عین حال جانبداری نکنید و خنثی بمانید. یادتان باشد که شما قاضی نیستید و حکم نهایی حقیقت و عدالت در دستان شما نیست. در عوض برای این که بیشتر تأثیرگذار باشید باید به طرفین کمک کنید تا در این قضیه به نقطه نظرات مشترک و تفاهم برسند.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین شهریور ماه

چند روز گذشته که ماه بازتابنده در نشانه ی شما به سر می برد به احساسات تان توجه داشتید، اما امروز به نظر می رسد که این طور نیستید. خوشبختانه با بهره گیری از تفکر نقادانه  ذاتی که در وجود شماست می توانید به عقلانی ترین مسیر ممکن هدایت شوید. یادتان باشد که برای رسیدن به موفقیت لزومی ندارد از آرمان های تان کوتاه بیایید. مجبور نیستید به هر ایده ی جدیدی که سر راه تان قرار می گیرد نه بگویید. در عوض به شما توصیه می شود که کمی هم از شگفتی ها و اتفاقات غیر منتظره ی مسیر لذت ببرید. ناشناخته ها را با آغوش باز بپذیرید تا آن چه خوب است اتفاق بیفتد.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین مهر ماه

اگر امروز بتوانید خواسته های خود را با زمینه های اجتماعی هماهنگ کنید می توانید با موفقیت بیشتری در مسیر دستیابی به اهداف تان حرکت کنید. اکنون ماه به نشانه ی شما بازگشته و ممکن است احساسات متضاد به سراغ تان بیاید. خوشبختانه از جایگاه و موضع خودتان مطمئن هستید و می توانید در تصمیم گیری های جمعی شرکت نمایید. اما ممکن است بعضی آدم ها فکر کنند که اشتیاق شما به خاطر ضعف های تان است. خودتان را اذیت نکنید، قرار نیست به دیگران ثابت کنید که اشتباه فکر می کنند. مطمئن باشید آن هایی که باید بدانند با گذشت زمان متوجه خواهند شد.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین آبان ماه

امروز آماده هستید که قید و بندها را کنار بزنید و بعضی اسرارتان را با دیگران در میان بگذارید. بدانید که لزومی ندارد همه ی ماجرا را بگویید، زیرا بهتر است بعضی چیزها را نگفته باقی بگذارید. دوست ندارید گفته های تان دوپهلو به نظر برسد، پس بهتر است فقط یک طرف قضیه را انتخاب کنید و همان را با وفاداری کامل بگویید. در نهایت یادتان باشد آن چیزی که اکنون اهمیت دارد این است که فقط به ندای قلب تان گوش دهید.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین آذر ماه

امروز دوست دارید که با دوستان تان وقت بگذرانید و خوشحالی کنید. اگر با کسانی که مثل شما فکر می کنند ارتباط داشته باشید برای روح تان هم مفید خواهد بود. اکنون تمایلی ندارید که کنترل احساسات تان را از دست بدهید. اکنون وضعیت خطیری است، باید طوری رفتار کنید که بعداً وقتی به کمک احتیاج دارید دیگران حمایت تان کنند. درست است که دل تان می خواهد شادی و تفریح کنید، اما یادتان باشد که به حقایق زندگی خود توجه کنید.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین دی ماه

اکنون دیگران از شما انتظار دارند که پاسخ همه ی پرسش ها را بیابید، اما دیگر از این وضع خسته شده اید و تمایلی به ادامه ی این نمایش ندارید. از این که در مقام قدرت قرار گرفته اید حس خوبی دارید، اما خیلی به فکر این نیستید که کدام راه حل را انتخاب کنید. آن چه اهمیت دارد این است که به ارزش هایی که باورشان دارید پایبند بمانید. کار درست را انجام دهید تا دیگران هم از شما تقلید کنند.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین بهمن ماه

امروز ممکن است تا یک جایی همه چیز خوب پیش برود. حتی اگر نقشه ی خوبی برای انجام کارهای تان ریخته باشید، باز هم باید خودتان را آماده ی تغییرات احتمالی کنید، ممکن است بعضی چیزها ناگهان از مسیر خارج شود. برای این که به خط پایان برسید عجله لازم نیست، در عوض وقت بگذارید و با موانعی که در مسیر وجود دارد مواجه شوید. صبور باشید، آهسته و پیوسته حرکت کنید تا به مقصد برسید.

 

فال روزانه 6 شهریور متولدین اسفند ماه

اکنون به دنبال برقراری صمیمیت هستید و می خواهید تا عمق یک ماجرای عاطفی پیش بروید. این که فقط از دوست داشتن ها و خواسته های تان بگویید کافی نیست. می ترسید که مبادا احساسات جلوی عقل تان را بگیرد، در چنین شرایطی صحبت کردن از احساسات برای تان خوشایند نخواهد بود. بدانید که امروز از امنیت عقلی برخوردار هستید، پس بگذارید امواج احساسات شما را شستشو دهد و ترس از غرق شدن را از شما بگیرد. اشکالی ندارد، گاهی فرو رفتن در اعماق احساسات چندان هم کار ساده ای نیست.