پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

این دختر بدون لباس به زبان گاوی مسلط است این دختر بدون لباس به زبان گاوی مسلط است عکس های جنجالی ازدواج‌‌ پسر مسلمان و دختر یهود عکس های جنجالی ازدواج‌‌ پسر مسلمان و دختر یهود نبش قبر بوعلی سینا و نمایش جمجمه ابوعلی سینا +عکس نبش قبر بوعلی سینا و نمایش جمجمه ابوعلی سینا +عکس اولین برج بی نظیر نامرئی در دنیا (عکس) اولین برج بی نظیر نامرئی در دنیا (عکس) این زن دراکولا متولد شده این زن دراکولا متولد شده رفتار جالب دو مامور پلیس با خانواده یک زن + عکس رفتار جالب دو مامور پلیس با خانواده یک زن + عکس عاشقانه ترین مزرعه آفتاب گردان دنیا عاشقانه ترین مزرعه آفتاب گردان دنیا صید بزرگ ترین گرگ ماهی جهان صید بزرگ ترین گرگ ماهی جهان 7 فرمانروای خونخوار در طول تاریخ 7 فرمانروای خونخوار در طول تاریخ رکورد باورنکردنی پرش با نیزه توسط پیرمرد 90 ساله (عکس) رکورد باورنکردنی پرش با نیزه توسط پیرمرد 90 ساله (عکس) معنای ترول چیست؟ معنای ترول چیست؟ ترفندهای مناسب برای خرید هدیه روز ولنتاین +ایده هایی جالب تزئین ترفندهای مناسب برای خرید هدیه روز ولنتاین +ایده هایی جالب تزئین موفقیت قابل تحسین دختر کارتن خواب (عکس) موفقیت قابل تحسین دختر کارتن خواب (عکس) این خانم زیبا می گوید از سرزمین پریان آمده است +عکس این خانم زیبا می گوید از سرزمین پریان آمده است +عکس تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام دنیا تصاویر زیباترین ستاره های خوش اندام دنیا این خانم عجیب وقتی استرس دارد توپی شکل می شود این خانم عجیب وقتی استرس دارد توپی شکل می شود تحمل درد بسیار برای داشتن پاهای زیبای دختران چینی تحمل درد بسیار برای داشتن پاهای زیبای دختران چینی ترفند شارژ mp3 player با استفاده از پیاز (عکس) ترفند شارژ mp3 player با استفاده از پیاز (عکس) ثروتمندترین دختر ایرانی و راه پولدار شدنش +عکس ثروتمندترین دختر ایرانی و راه پولدار شدنش +عکس تابحال شترخانگی به این جالبی دیده بودید؟ (عکس) تابحال شترخانگی به این جالبی دیده بودید؟ (عکس)

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکس

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکس

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا,یک برنامه روزانه یوگا که خیلی ساده است و برای هر سطح از تناسب اندام نیز مناسب است.

 

اگر ۲۰ دقیقه وقت اضافی دارید، چه در اول صبح چه بعد از پایان یک روز کاری طولانی، این حرکات معجزه می کند. برای انجام بهتر حرکات یوگا توصیه می شود از یک زیرانداز ورزشی یا یک حوله استفاده کنید.

 

حرکت اول
چهار زانو صاف بنشینید، چشم هایتان را ببندید و بدون فکر کردن به چیزی دم و بازدم خود را آرام کنید. سعی کنید که ذهنتان را آرام کنید.

 

هرگونه افکار مزاحم که ذهن شما را درگیر می کنند را دور بریزید. با ۶ شماره از طریق بینی نفس بکشید، ۲ شماره آن را نگه دارید و هوا را با ۸ شماره از بدنتان خارج کنید. ۶-۲-۸ این کار را برای ۸ تا ۱۲ تنفس  و به مدت ۳ تا ۵ دقیقه تکرار کنید.

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکسحرکت دوم
بعد از حرکت اول، روی چهار دست و پا بروید. مانند تصویر قرار بگیرید به نحوی که پاهایتان به اندازه عرض شانه باز باشد و ستون فقرات نیز باید در حالت عادی باشد.

 

هنگام باز دم به آرامی ستون فقرات را از نوک سر تا دنبالچه خم کنید. پشتتان باید حالت خمیده ای مانند حرف  C داشته باشد. بدنتان را منقبض کرده و به قسمت فوقانی پشت اجازه دهید که کاملا”  کشیده شود.

 

هنگام دم به آرامی ستون فقراتتان را به حالت طبیعی باز گردانید و کمی از حالت طبیعی به سمت پایین خم کنید. شما باید حالت C معکوس داشته باشید. همراه با تنفس آرام و کنترل شده این حرکت را به مدت ۸ تنفس انجام دهید.

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکسحرکت سوم
کف دست ها و پاها باید روی زمین باشد، باسن را از زمین فاصله دهید، تا جایی که زانو و آرنج ها صاف شوند. دست ها و پاها به اندازه عرض شانه باید باز باشند.

 

با قرار گرفتن در این وضعیت باید احساس کشش در عضلات همسترینگ (پشت ران) و شانه هایتان داشته باشید. نگاه شما باید بین پاها باشد. آرام باشید و در این حالت به طور عمیق نفس بکشید. روی بازدم  تمرکز کنید و این حالت را به مدت یک تا ۲ دقیقه و با ۳ تا ۴ تنفس ادامه دهید.

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکسحرکت چهارم
صاف بایستید و در حالی که پاها کمی از هم فاصله دارند، به آرامی خم شوید. بالاتنه را به پایین ببرید و پشت ساق پا را با دست هایتان بگیرید. در این حالت کمی توقف کنید تا تنش ایجاد شده در ستون فقرات و عضلات همسترینگ برطرف شود.

 

اگر می خواهید تمرکز بیشتری روی ستون فقرات داشته باشید، زانوهایتان را به آرامی خم کنید. اگر می خواهد روی عضلات پشت ران تمرکز بیشتری داشته باشید، زانوهایتان را صاف نگه دارید. در این حالت به مدت ۳ تا ۴ تنفس بمانید و یک تا ۲ دقیقه حرکت را تکرار کنید.

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکسحرکت پنجم
به حالت ایستاده صاف بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. با پای چپ یک قدم به عقب بردارید تا پاهایتان به حالت گام برسند. پاشنه ها را آزاد کنید، به کنار بچرخانید و به پاهایتان اجازه دهید صاف باشند.

 

در حالت فرشته ۴۵ درجه قرار گیرد. دست هایتان را بالای سر برده و هم سو و موازی یکدیگر قرار دهید. اسم این حالت جنگجو یک است. به مدت ۲ تا ۴ تنفس در این وضعیت بمانید.

 

سپس بالاتنه را به طرف داخل بچرخانید، موقیعت پاها را تغییر ندهید و دست ها را در امتداد پاها باز کنید. پای پشتی (پای چپ) صاف است. این همان حالت جنگجو دو است. این حالت را برای ۲ تا ۴ تنفس نگه دارید.

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکسسپس به حالت نیم رخ فرشته با پایین بردن دست راست به جلوی پای راست، بروید. به بالا تنه تان اجازه دهید که به پایین برود و دست چپ رو به بالا باشد. در این حالت، دست راست، شانه ها و دست چپ در امتداد هم هستند. این حالت را برای ۲ تا ۴ تنفس نگه دارید. حرکت را برای طرف دیگر بدن نیز انجام دهید.

 

حرکت ششم
روی زمین به پشت دراز بکشید، دست ها را در کنار بدن قرار دهید و پاهایتان را به طرف داخل جمع کنید به نحوی که از زانو خم شود و کف پاها در تماس باشند. از کشش ایجاد شده در ران هایتان لذت ببرید. این حالت را به مدت ۶ تا ۸ تنفس ادامه دهید.

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکسآخرین حرکت، حالت استراحت
به پشت روی زمین دراز بکشید و دست و پاها را دراز کنید. در حالت آرام قرار بگیرید و چشمانتان را ببندید. از این حالت به عنوان یک تجدید قوای عمیق برای آرام سازی بدن از تمرین انجام شده استفاده کنید. به مدت ۴ دقیقه در این حالت بمانید.

کاهش استرس و افزایش قدرت به کمک حرکات یوگا +عکسجمع بندی
با این تمرینات ساده یوگا، شما  گذشته از اینکه می توانید قدرت و انعطاف پذیری را بالا ببرید، بلکه می توانید فشار و استرس در عضلات، مفاصل و لیگامنت ها را نیز تخلیه کنید.

 

 

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ