پارس ناز پورتال

فال روزانه چهارشنبه 15 مهر 94 – 7 اکتبر 2015

فال روزانه چهارشنبه 15 مهر  94 – 7 اکتبر 2015

فال روزانه چهارشنبه 15 مهر 94 – 7 اکتبر 2015

 

فال روزانه برای شما عزیزان تهیه و ترجمه شده و می توانید با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصمیم کائنات برای شما آگاه شوید!فال روز 15 مهر – 7 اکتبر برای امروز شما

 

فال روزانه 15 مهر متولدین فروردین ماه

مثل اینكه امروز همه می‌خواهند دوست شما باشند و شما نمی‌توانید به كسانی كه ازتان درخواست كمك می‌كنند به راحتی جواب منفی دهید. شما احساس محبوب بودن می‌كنید و نمی‌خواهید كه این محبوبیت را از دست بدهید. با این حال درست نیست كه به خاطر اینكه دیگران شما را دوست داشته باشند از آنها حمایت كنید. الان بهترین تاكتیك برای شما متعادل نگه داشتن روابط دوستانه تان است.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما دوست دارید در محل كارتان باشید، چراكه امیدهای خیلی زیادی برای كارهایی كه می‌خواهید تمام كنید دارید. اما انتظاراتی كه به دنبال این كار شما به همراه است، موجب ناامیدی تان در چند روز آینده می‌شود. دچار وسوسه نشوید و هر كاری كه هر كسی بهتان پیشنهاد می‌كند را انجام ندهید! فقط پایتان را به اندازه گلیم تان دراز كنید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین خرداد ماه

هم اكنون شما به خصوص وقت‌هایی كه جذابیت‌تان چشم كسی را می‌گیرد، می‌توانید فردی كاملاً مجاب كننده باشید. اما چرخه فعال و پویای بین عطارد سیاره بخت شما و ژوپیتر حاكی از این است كه اگر یك بار شروع به صحبت كنید دیگر نمی‌دانید كی باید از حرف زدن دست بردارید! اگر شما زیاد حرف بزنید، پیام خود را به درستی به دیگران نخواهید رساند، بنابراین قبل از اینكه شروع كنید خوب حواس خود را جمع كنید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین تیر ماه

شما در آستانه عصبانی شدن هستید، چراكه نمی‌توانید در برابر تغییراتی كه به وجود آمده بیش از اندازه جدی باشید. دیگران سعی می‌كنند دلیل اینكه باید انسان كامل و ظیفه شناسی باشید را به شما بگویند، اما شما فقط به فكر تفریح كردن هستید! ماه تاریك برج جدی نشانه خوبی برای مهمانی رفتن نیست، اما حمایت و هم صحبتی با دوستانتان بهتان كمك می‌كند این شرایط سخت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین مرداد ماه

شما امروز حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و به دنبالی منبری برای صحبت كردن و گفتن حرف‌هایی بیهوده می‌گردید!! اما وقتی شما از گفتن این حرف‌ها هدفی ندارید، دیگران هم دوست ندارند به حرف‌هایتان گوش بدهند. هرچقدر كه با پرداختن به جزئیات وقتتان را تلف كنید، سخنرانی شما غیر قابل قبول‌تر به نظر می‌رسد. در نهایت اگر درایت و منطق خود را ملاك قرار بدهید، عاقلانه تر از این است كه هر كسی كه پیش رویتان نشسته را قانع كنید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین شهریور ماه

امروز زمانی كه ایده‌های خود را برای دیگران آشكار می‌كنید، نظرات عالی شما در مورد عشق در بوته آزمایش قرار می‌گیرد. شما می‌دانید كه افكارتان با روش معمول و مرسوم نگاه کردن به اشیاء، با یكدیگر هماهنگ و سازگار نمی‌شوند. از متفاوت بودن نترسید، حتی شاید از این كار لذت هم ببرید. فقط آنقدر انعطاف ناپذیر نباشید كه دیگران ازتان دوری كنند، چراكه شما معمولاً آدم سرسخت و لجوجی هستید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین مهر ماه

شما امروز حس خوبی نسبت به خود و جایگاه خود در زندگی دارید، اما چونكه نمی‌توانید هرچیزی را سر جای خود نگه دارید، نمی‌توانید به روشنی دیدگاه خود در مورد موقعیت‌های شخصی و سیاسی را ابراز كنید. شما در یك لحظه فوق العاده خوش بین شده و در لحظه دیگر گویی كه آسمان به زمین رسیده! ایمان و اطمینان شما خیلی سریع به بدبینی تبدیل می‌شود، بنابراین تا موقعی كه دیدگاه‌های بیش از حد احساسی خود را متعادل نكرده‌اید هیچ تصمیم مهمی‌ نگیرید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین آبان ماه

حتی اگر در زندگی تان مشكلی به وجود آمده باشد، شما همیشه می‌توانید به مطالعات معنوی خود اتكا كنید. ولی متاسفانه شما انقدر در فلسفه و متافیزیك غرق شده‌اید كه می‌كوشید شرایط سخت را به موقعیتی خیلی عالی تبدیل كنید. شاید این كار بعضی وقت‌ها خوب باشد، ولی اكنون بهتر است به جای سیر كردن در آسمان‌ها كمی ‌واقع بین تر باشید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین آذر ماه

امروز با توجه به گردش بهرام به دور ژوپیتر پیام‌هایی به شما ارسال می‌شود كه می‌توانید در اوج باشید. امروز ژوپیتر سیاره فرمانروای شما تلنگری قوی از بهرام نگران دریافت می‌كند و انرژی و توانایی مضاعفی به شما می‌دهد و یا اینكه شما را در مباحثه‌های غیر لازم قرار می‌دهد. به جای اینكه بر سر اختلافات جزئی بحث كنید، با ایده‌های بزرگ موافقت كنید و بعداً به جزئیات توجه كنید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین دی ماه

شاید امروز نتوانید خونسردی خود را حفظ كنید، چراكه فكر می‌كنید به آخر خط رسیده‌اید. شما فكر می‌كنید كه به اندازه كافی صبر كرده‌اید. كاملاً واضح و مبرهن است كه شما می‌دانید برای اینكه زندگیتان به تعادل قبلی خود برگردد چه كارهایی لازم است انجام دهید، اما دیگران راه پیشرفت تان را سد كرده‌اند. حتی اگر می‌خواهید بیشتر به خودتان سختی بدهید، عاقلانه ترین راه این است كه چند روز دیگر هم صبر كنید.

 

فال روزانه 15 مهر متولدین بهمن ماه

امروز شما دیگر نمی‌خواهید رازی را پیش خود نگه دارید، اما باید این كار را بكنید! برای اینكه وقتی كه از روی اعتماد حرفی به شما زده شده است، اصلاً خوب نیست آن را فاش كنید. خوشبختانه موضوعات جالب خیلی زیادی برای بحث كردن وجود دارد. در ضمن اگر شما قبول كنید كه بهتر است بعضی از حرف‌ها ناگفته باقی بمانند، احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید كرد.

فال روزانه 15 مهر متولدین اسفند ماه

امروز همكاران شما ظاهراً خیلی جدی شده‌اند و شما نمی‌توانید با نظریات آنها موافقت كنید. حتی اگر آنها مصلحت شما را بدانند شما نمی‌توانید از خوش بینی خود دست بردارید. فقط فراموش نكنید كه باید هم انسان مفیدی باشید و هم مثبت اندیش و در عین حال در شرح دادن موقعیت و جایگاه خود زیاد مبالغه نكنید.