پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

سرنوشت باورنکردنی کسی که یکماه پیش گوگل را با 12 دلار خرید + تصاویر سرنوشت باورنکردنی کسی که یکماه پیش گوگل را با 12 دلار خرید + تصاویر این مرد می خواهد دور کره زمین را پیاده طی کند این مرد می خواهد دور کره زمین را پیاده طی کند چند توصیه طلایی برای آقایان زیبا ، سالم ، خوشبو و مرتب چند توصیه طلایی برای آقایان زیبا ، سالم ، خوشبو و مرتب تعجب عروس و داماد از ورود میهمان ناخوانده به اتاق عروس تعجب عروس و داماد از ورود میهمان ناخوانده به اتاق عروس عمل جراحی در رحم مادر عمل جراحی در رحم مادر زوج خلاقی که این خانه متروکه را تبدیل به گلخانه کردند زوج خلاقی که این خانه متروکه را تبدیل به گلخانه کردند این خانه‌ در روز نامرئی‌ می شود و در شب رنگی (+عکس) این خانه‌ در روز نامرئی‌ می شود و در شب رنگی (+عکس) اقدام زیبا و جالب این مرد ایرانی در اروپا (عکس) اقدام زیبا و جالب این مرد ایرانی در اروپا (عکس) عکس های فتوشاپ  شده آدولف هیتلر در ۷۱ سال قبل عکس های فتوشاپ شده آدولف هیتلر در ۷۱ سال قبل بررسی معیارهای زیبایی در ایران و در بقیه نقاط دنیا بررسی معیارهای زیبایی در ایران و در بقیه نقاط دنیا لاغرترین دختر دنیا در بدن خود چربی ندارد لاغرترین دختر دنیا در بدن خود چربی ندارد پسر بچه بانمک مبتلا به یک کوتولگی نادر + عکس پسر بچه بانمک مبتلا به یک کوتولگی نادر + عکس تصاویر خانه و زندگی و محل مرگ ون گوگ تصاویر خانه و زندگی و محل مرگ ون گوگ تصاویری از وحشت مسافران در فرود اضطراری هواپیما تصاویری از وحشت مسافران در فرود اضطراری هواپیما فرش دستباف ایران یک نماد زیبایی در ژاپن شد + عکس فرش دستباف ایران یک نماد زیبایی در ژاپن شد + عکس غول پیکر ترین و ترسناک ترین کروکودیل جهان + عکس غول پیکر ترین و ترسناک ترین کروکودیل جهان + عکس اولین کسی که در جهان بینی اش را عمل جراحی کرد اولین کسی که در جهان بینی اش را عمل جراحی کرد ازدواج دختر عجیب با شوهر مقوایی + عکس ازدواج دختر عجیب با شوهر مقوایی + عکس جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکس جشنواره و فستیوال های عجیب اروپایی +عکس خوشه انگور 27 میلیون تومانی رکورددار شد خوشه انگور 27 میلیون تومانی رکورددار شد

4 گام برای موفقیت کسب و کار شما

4 گام برای موفقیت کسب و کار شما

4 گام برای موفقیت کسب و کار شما 

گام هایی برای موفقیت بیشتر شما در کسب و کار که در همه افراد موفق در جهان نیز دیده شده است. پس می توان آن ها را به عنوان الگو قرار داد. اگر می‌خواهید تشکیل امپراتوری بدهید باید افراد برجسته در حوزه کسب و کار را الگوی خود قرار دهید و همان راهی را بروید که آنها رفته اند. در ادامه به ۴ گام برای تشکیل امپراتوری کسب و کارتان اشاره شده است.

 

استیو جابز، ریچارد برنسون و مایکل دِل نام‌های مشهوری برای بیشتر کارآفرینان و مصرف‌کننده‌ها هستند، و همه‌ی آنها مثل شما، روزی از یک جایی شروع به کار کردند. سازندگان چنین امپراتوری هایی دارای ویژگی‌های مشترکی هستند که آنها را تبدیل به افراد موفقی کرده است.

 

آنها می‌دانستند چگونه محصولی تولید کنند که در بازار منحصر به فرد باشد، محصول‌شان بر اساس اعتقاد و باورشان تولید شود، و محصولی تهیه کنند که مورد علاقه‌ی مشتریان باشد. و این‌ها پایه و اساس تشکیل چنین میراث گران‌بهایی هستند.

4 گام برای موفقیت کسب و کار شماخودِ من، به عنوان صاحب یک کسب‌وکار جدید – در ۲۰۰۹ کارم را آغاز کردم – کارهای آن افراد مشهور را پیروی کرده‌ام و با موفقیت شرکت‌ام را به رشد و شکوفایی رساندم. شما نیز اگر می‌خواهید صاحب یک صنعت نوپا باشید، باید این گام‌ را در مسیر تشکیل میراث‌تان بردارید.

 

۱. تعریف کاملی از محصول‌تان داشته باشید

منطقی به نظر می‌رسد، این طور نیست؟ بازارتان چیست و چه چیزی را می‌توانید برای آن فراهم کنید؟ آیا بهترین محصول‌ را در بازار دارید؟ رقیبان‌تان چه کسانی هستند؟‌ و چگونه می‌توانید محصولی بهتر و متفاوت‌تر از آن‌چه اکنون در بازار وجود دارد، ارائه کنید؟

 

اگر منحصر به فرد باشید، تقاضا برای‌تان زیاد می‌شود. مثلا در صنعت غذایی، آیا تصمیم دارید یک نستله‌ی دیگر باشید یا می‌خواهید محصولی برای مصرف‌کنندگانِ ویژه، به صورت دست‌ساز، صنعت‌گرانه و با توجه به جزییات تولید کنید؟

 

خیلی خوب است اگر بتوانیم در صنعت، نامی برای خودمان دست‌و‌پا کنیم؛ ولی انگیزه‌مان همیشه این بوده است که پرچم شرکت‌مان را به عنوان تولیدکننده‌ی محصول باکیفیت برافراشته نگه داریم، و پس از آن بر اساسِ کیفیتِ برندمان، به کسب شهرت بپردازیم.

 

۲. فرهنگ سازمانی (دی‌ان‌ای شرکت) خودتان را ایجاد کنید

آیا می‌توانید یک نشان تجاری را که به شکل حرفه‌ای طراحی شده باشد، تشخیص دهید؟ در این صورت، در این بازی شما یک گام از دیگران جلوتر هستید. اگر نتوانید خودتان و شرکت‌تان را به جهان معرفی کنید، دیگر کیفیت محصول یا خدمات‌تان اهمیت خاصی پیدا نمی‌کند.

 

شاید بتوانید ابزار نوآورانه و باکیفیتی تولید کنید، ولی اگر نتوانید آن را با یک طراحی حرفه‌ای به دیگران نمایش دهید، در معرض ریسکی قرار می‌گیرید که در آن مخاطبین شما را نمی‌بینند – یا بدتر از آن – برای همیشه فراموش می‌شوید.

 

اگر کسی در مورد محصول یا خدمات‌تان از شما سوالی بپرسد، همیشه باید پاسخ مناسبی برای‌شان داشته باشید. چند جمله‌ی کوتاه یا یک مطلب ۱۴۰ کلمه‌ای در فیس‌بوک در تعریف محصول‌تان، کاری که انجام می‌دهد و نحوه‌ی استفاده از آن توسط مشتری تهیه کنید. و برای آن‌که معرفی‌تان از محصول برای مخاطبین خاطره‌انگیز باشد، هر مقدار زمان که لازم است صرف کنید.

 

۳. همیشه کیفیت خوب‌تان را حفظ کنید

در هر صنعتی، همیشه باید اصول بالای اخلاقی را در دستور کارتان داشته باشید. مثلا در صنعت تولید شاه‌دانه، قدم نهادن در این مرحله از اهمیت بالاتری برخوردار است. بقای طولانی‌مدت در این صنعت، درحال‌حاضر، در گروی رعایت اصول بالای اخلاقی است. هرگز برای صرفه‌جویی در زمان یا هزینه از کارتان نزنید. همیشه بر اساس اصول اخلاقی و وجدان کاری عمل کنید.

 

در صنعت تولید شاه‌دانه – و به طور کلی در هر صنعتی – هر گام از تولید نیازمند یک‌پارچه‌سازی معیارهای انطباق با اصول اخلاقی است. از زمانی که کار تولید آغاز می‌شود تا لحظه‌ای که محصول نهایی به فروش می‌رسد، فعالیت‌های‌تان زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند، و باید مطمئن باشیم که این کارها به‌دست آدم‌های متخصص انجام می‌پذیرد.

 

انطباق با اصول اخلاقی باعث ایجاد کنترل‌ و توازن می‌شود، و از طریق آن به شما امکان می‌دهد همواره بر اساس قوانین و اصول پذیرفته شده، قدم بردارید.

 

۴. هم در صنعت و هم برای کارمندان‌تان یک پیشرو باشید

ایجاد روابط راهبردی کلید اصلیِ توسعه‌ی امپراتوری تان است. نوع روابط از جانب کسانی که با آنها در رابطه هستید تعریف می‌شود؛ کسانی از قبیل فروشندگان، تولیدکنندگان، سازمان‌ها و گروه‌های محلی. باید با خبرگان هر صنعت، سهام‌دارانِ هم‌فکر، دولت و کارمندان اجرایی روابط قوی برقرار کنید.

 

این اتفاق یک شبه صورت نمی‌پذیرد و برای بهره‌برداری از آن باید سال‌ها وقت بگذارید، ولی یافتن آدم‌هایی که بتوانند در ایجاد کسب‌وکار کمک‌تان کنند، بسیار برای‌تان مفید خواهد بود. و البته از رقیبان‌تان نیز غافل نشوید.
ما رقیبان‌مان را می‌شناسیم – همیشه با آنها ملاقات می‌کنیم،

 

حتی با آنها نوشیدنی می‌خوریم، آنها را از جلوی راه‌مان برمی‌داریم یا آنها ما را از جلوی راه‌شان برمی‌دارند. با این کار می‌توانید محصول بهتری تولید کنید و مطمئن باشید از همه جلو خواهید زد.با فرهنگ سازمانی‌تان بهترین کارمندان را جذب کنید.

 

به عنوان نمونه، شرکت کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای استارباکس به کارمندان‌اش مزایای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و با این کار باعث می‌شود آنها در هر روز بهترین عمل‌کردشان را نشان دهند. هدف ما نیز همین است. کارمندان‌مان را تحسین کنیم، و آن‌هایی را استخدام کنیم که بتوانیم به کارشان افتخار کنیم.

 

تشکیل یک امپراتوری به صرف زمانِ زیاد، گذشتن از مراحل مختلف، ایجاد روابط جدید و یافتن افراد مناسب برای همکاری نیاز دارد. به علاوه، این توصیه‌‌ی آخر را حتما به خاطر بسپارید: پیش از هر کاری در برنامه‌ریزی کسب‌وکارتان، حتما یک وکیل و یک حساب‌دار خوب استخدام کنید.

 

با این کار خود را از اتلاف زمان، گریستن و سکته‌ی قلبی مصون می‌کنید. به متخصصین‌تان اعتماد کنید. آنها با بینش و هوشمندی‌شان در گام نهادن در مسیر درست، راهنمایی‌تان می‌کنند.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ