پارس ناز پورتال

رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد + عکس

مجموعه : دکوراسیون
رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد + عکس

رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد

 

هر ساله تعدادی از بهترین طراحان مد، هنرمندان، بازیگران، سیاستمداران، روانشاسان و غیره به دور هم جمع می شوند تا به گزارش پارس ناز با انتخاب یک رنگ برای سال، روی انرژی ذهنی مردم دنیا تاثیر بگذارند و روحیه جهان را به سمت تعادل سوق دهند.

 

رنگ سال ۲۰۱۶ چه رنگی است؟سفید استخوانی، رنگ سال ۲۰۱۶ ! امسال بر خلاف سال های دیگر که بسیاری از کمپانی ها رنگ های متفاوتی را به عنوان رنگ سال انتخاب می کردند،بیشتر کمپانی ها در انتخاب رنگ هم نظر بودند.می توان گفت رنگ امسال ساده و تقریبا بی رنگ است: سفید و دقیق تر بگویم، سایه های سفید!

 

در این تصویر چهار فام رنگ سال منتخب از مطرح ترین کمپانی های رنگ را می بینید

رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد + عکس

سفید سادهSimply White) ) انتخاب کمپانی بنجامین مور (Benjamin Moore)
سفید عاجی( Ivory Keys) انتخاب کمپانی بیهر (Behr)
سفید مرمری یا گچی (Alabaster) انتخاب کمپانی شروین ویلیامز (Sherwin-Williams)
سفید کاپو چینویی (Cappuccino White) انتخاب کمپانی گلیدن (Glidden)

رنگ های سفید کاپوچینویی و سفید استخوانی در دکوراسیون داخلی فضایی گرم و راحت ایجاد می کنند. در فضاهای سفید جزئیات دیگر مانند شومینه، ظروف دکوری، شمع و گلدان ها می توانند به راحتی خود نمایی کنند و جلوه واقعی خود را به نمایش بگذارند.

رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد + عکس

با ترکیب مشکی و سفید می توانید تضاد زیبایی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید.تناژهای مختلف رنگ سفید را با هم ترکیب کنید، رنگ سفید رنگ مورد علاقه بسیاری از طراحان داخلی است و همچنین با ترکیب مشکی و سفید می توانید تضاد زیبایی در دکوراسیون منزل تان ایجاد کنید.رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد + عکس

 

پرکابردترین فضا برای استفاده از رنگ سفید آشپزخانه است. چرا که هیچ چیز بیشتر از کابینت های سفید نمی تواند یک آشپزخانه را ساده، شیک و دلباز کند.

رنگ سال ۲۰۱۶ انتخاب شد + عکس

 

مطالب مرتبط:

 

دکوراسیون خانه به رنگ سال 2015 به انتخاب Marsala

 

جدیدترین جواهرات به رنگ سال 2015

 

رنگ مد سال 2014 چه رنگی است؟