پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

هفت چهره معروف خبرساز هفته را ببنیید +عکس هفت چهره معروف خبرساز هفته را ببنیید +عکس خبر جنجالی فروش دختران و پسران مصنوعی برای همدمی خبر جنجالی فروش دختران و پسران مصنوعی برای همدمی جنجال شنا کردن مختلط زنان و مردان برهنه در ایران +عکس جنجال شنا کردن مختلط زنان و مردان برهنه در ایران +عکس سوژه شدن روش عجیب خوابیدن یک مرد چینی 51 ساله + عکس سوژه شدن روش عجیب خوابیدن یک مرد چینی 51 ساله + عکس با یکی از مشهورترین دخترهای ورشکار و مدل آشنا شوید با یکی از مشهورترین دخترهای ورشکار و مدل آشنا شوید سوژه شدن خانه 3 میلیون پوندی سلنا گومز (عکس) سوژه شدن خانه 3 میلیون پوندی سلنا گومز (عکس) نجات معجزه آسای مرد زنده به گور + عکس نجات معجزه آسای مرد زنده به گور + عکس قول پیکر ترین دانه سحرآمیز قول پیکر ترین دانه سحرآمیز نظر جالب خواننده مشهور پاپ درمورد آرایش دختران ایرانی + عکس نظر جالب خواننده مشهور پاپ درمورد آرایش دختران ایرانی + عکس قصر زیبای ثروتمند عرب و نامزد ایرانیش +عکس قصر زیبای ثروتمند عرب و نامزد ایرانیش +عکس زنی که بعد از ۲۳ بار ازدواج هنوز عاشق ازدواج است + عکس زنی که بعد از ۲۳ بار ازدواج هنوز عاشق ازدواج است + عکس ازدواج مرد 100 سانتی متری با عشق آرزوهایش + عکس ازدواج مرد 100 سانتی متری با عشق آرزوهایش + عکس قیافه انسان در 100 سال آینده چه شکلی میشه قیافه انسان در 100 سال آینده چه شکلی میشه با بی احساس ترین فرد دنیا آشنا شوید (عکس) با بی احساس ترین فرد دنیا آشنا شوید (عکس) خلاقیت عجیب زنبور ها در مجسمه سازی خلاقیت عجیب زنبور ها در مجسمه سازی تصاویر فلافل فروشی سیار و سلف سرویس در شیراز تصاویر فلافل فروشی سیار و سلف سرویس در شیراز اقدام جالب فرزندان برای ازدواج دوم پدرشان +عکس اقدام جالب فرزندان برای ازدواج دوم پدرشان +عکس عکس های دیدنی از پسر آرواره ای با دو دست دندان عکس های دیدنی از پسر آرواره ای با دو دست دندان کاهش وزن تصویری حیرت انگیز جوان با اراده کاهش وزن تصویری حیرت انگیز جوان با اراده جوش های بسیار عجیب روی تمام بدن این دختر جوش های بسیار عجیب روی تمام بدن این دختر

10 نکته برای کاهش وزن خانم های میانسال

10 نکته برای کاهش وزن خانم های میانسال

10 نکته برای کاهش وزن خانم های میانسال 

خانم ها وقتی به سنین میانسالی می رسند معمولا با اضافه وزن مواجه هستند و برای مقابله با آن راه های وجود دارد. کاهش وزن در هر سنی کار سختی است، اما کاهش وزن و افزایش متابولیسم برای خانم‌های میانسال سخت تر است. یکی از دلایل این است که سوخت و ساز بدن با بالا رفتن سن کند می‌شود.

 

در اینجا چند نکته بیان می‌کنیم که به زنان میانسال کمک خواهد کرد وزن کم کنند و متابولیسم‌شان را افزایش دهند.

 

نکته شماره ۱

کاهش وزن برای خانم‌های میانسال، بدون افزایش سطح فعالیت بدنی‌شان، تقریبا غیرممکن است. این کار واقعا سخت است اما حقیقت این است که اگر فرد، بیشتر از کالری مصرفی کالری نسوزاند، وزن کم نخواهند کرد. راه رفتن روی تردمیل به مدت ۳۰ دقیقه در روز، شروع خوبی است.

 

نکته شماره ۲

زنان میانسالی که می‌خواهند وزن کم کنند و متابولیسمشان را افزایش دهند، باید بدانند که غذاهای کم‌چرب یا بدون قند، راه‌حل کاملی نیست. آنها فقط بخشی از جواب هستند. سعی کنید مراقب باشید که چه مقدار از این مواد غذایی را می‌خورید وبه یاد داشته باشید که حتی کالری‌های کم‌چرب و بدون‌قند نیز به حساب می‌آیند.

 

نکته شماره ۳

زنان میانسالی که در تلاشند وزن کم کنند و سوخت‌و‌سازشان را افزایش دهند، باید سعی کنند موقعیت‌های خاصی که در آن احساس می‌کنند می‌توانند زیاده روی کنند را محدود کنند. برای اکثر خانم‌ها، چنین موقعیت‌های خاصی به دفعات زیاد پیش می‌آید. همیشه یک جشن‌تولد، سالگرد‌‌ازدواج، تعطیلات، آخر هفته خاص و… وجود دارد.

 

نکته شماره ۴

برای زنان میانسالی که می‌خواهند وزن کم کنند و سوخت وسازشان را افزایش دهند، پیدا کردن چند جایگزین خوشمزه برای دسرهای پر‌کالری، بسیار مهم است. ماست طعم‌دار کم‌چرب، یک جایگزین بسیار خوب برای دسر است. میوه هم یک جایگزین خوب است. انگورهای منجمد در فصل تابستان، بسیار نشاط بخش هستند.

 

چای داغ شیرین‌شده با عسل یا یک شیرین‌کننده مصنوعی، به برطرف‌کردن نیاز به خوردن شیرینی بعد از غذا کمک می‌کند.خانم‌های میانسالی که می‌خواهند وزن کم کنند، سوخت‌و‌سازشان را افزایش دهند و هوس‌شان به شکلات را برطرف سازند، شکلات تلخ را امتحان کنند.

 

معمولا شکلات‌های تلخ ساده در بسته بندی‌های یک‌نفره که به اندازه یک وعده اند و حدود ۵۵ کالری دارند، به فروش می‌رسند. اگر فقط یکی از آنها بخورید، می‌توانند نیاز شما به شکلات را برطرف سازند و یک دسر کم‌کالری باشند. ثابت شده که شکلات تلخ، دارای مزایای سلامتی نیز می‌باشد.

 

نکته شماره ۵

زنان میانسالی که سعی دارند وزن کم کنند و سوخت‌و‌سازشان را افزایش دهند، باید مطمئن شوند که پروتئین کافی در رژیم غذایی شان می‌گنجانند. اگر رژیم غذایی آنها پروتئین کافی داشته باشد، کالری بیشتری خواهند سوزاند و عضلات بیشتری می‌سازند. عضلات بیشتر باعث می‌شود که کالری بیشتری سوزانده شود.

 

گوشتهای کم چرب و خالص و پنیرهایی که دو درصد چربی دارند، منابع خوب پروتئین هستند. مقداری آجیل، بخشی از پروتئین وعده کوچک غذایی شما را تامین خواهد کرد. مراقب اندازه وعده پنیر و آجیل باشید زیرا آنها نیز حاوی چربی هستند. اضافه کردن یکی از پودرهای پروتئین بدون طعم به غذایی که رطوبت کافی برای حل آن را دارد، می‌تواند به کامل کردن پروتئین شما کمک کند.

 

نکته شماره ۶

برای زنان میانسالی که می‌خواهند وزن کم کنند و متابولیسم‌شان را افزایش دهند، ضروری است که هیدراتاسیون کافی در رژیم غذایی شان داشته باشند. مفیدترین راه، نوشیدن مقدار زیادی آب و حداقل ۸ لیوان کامل در روز است. با این‌حال اگر مطمئن‌اید که مراقب شمارش کالری هر وعده هستید،

 

می‌توانید مایعات دیگر را نیز جایگزین کنید. با در نظر گرفتن تحقیقات اخیر در مورد شیرین کننده‌های مصنوعی، احتمالا ایده خوبی است که از آنها در حد اعتدال استفاده کنید.

 

نکته شماره ۷

یک نکته مهم برای خانمهای میانسالی که می‌خواهند وزن کم کنند و سوخت وسازشان را افزایش دهند، این است که غذاهای سرخ شده را از رژیم غذایی شان حذف کرده و آنها را گریل کنند یا فقط با اسپری روغن آشپزی در تابه، سرخ کنند. در حال حاضر، اسپری‌های فوق العاده ای از تمام انواع مختلف روغنها وجود دارد.

 

تقریبا هر غذایی را که بتوان سرخ کرد، می‌توان بعد از اسپری یکی از این روغن‌ها پخت. این اسپری‌ها، همان چیزی هستند که شما برای بدست آوردن طعم غذای سرخ شده، نیاز دارید.

 

نکته شماره ۸

زنان میانسالی که با موفقیت وزن کم می‌کنند و سوخت وسازشان را افزایش می‌دهند، تکنیک غذا خوردن در رستوران‌ها و مهمانی‌ها بدون خراب کردن برنامه کاهش وزنشان را به خوبی می‌دانند. نکته‌ای که به شما کمک می‌کند به برنامه کاهش وزنتان پایبند بمانید، این است که همیشه نصف یک پرس را سفارش دهید.

 

اگر سالاد سفارش می‌دهید، مراقب سس‌ها باشید. آنها را در کنار سالادتان یا در ظرفی جداگانه درخواست کنید. یک غذای اصلی معمولی سفارش دهید و آن را با همراهتان قسمت کنید و فقط یک سالاد یا غذای جانبی اضافی سفارش دهید.

 

نکته شماره ۹

زنان میانسالی که می‌خواهند وزن کم کنند و سوخت‌و‌سازشان را افزایش دهند، باید وعده‌های غذایی کوچکتر را به دفعات بیشتر بخورند. هرگز صبحانه را حذف نکنید. هنگامیکه از یک وعده غذایی صرف‌نظر شود، بدن سعی می‌کند کالری‌ها را حفظ کند. هدف خانم‌هایی که می‌خواهند وزن کم کنند و متابولیسم‌شان را افزایش دهند، این است که بدنشان را وادار به سوزاندن کالری کنند.

 

خوردن وعده‌های غذایی کوچک به دفعات بیشتر، سوخت و ساز را بالا نگه می‌دارد و باعث می‌شود کالری بیشتری سوزانده شود.

 

نکته شماره ۱۰

یک نکته عالی برای خانمهای میانسالی که می‌خواهند وزن کم کنند و متابولیسم‌شان را افزایش دهند، آن است که غذاها، دسرها و میان‌وعده‌هایی را امتحان کنند که گفته می‌شود برای افراد دیابتی بی‌خطر هستند. آنها کربوهیدرات‌های کمی‌دارند و معمولا به جای قند، حاوی الکل‌قند هستند. الکل‌قند، آهسته‌تر از قند متابولیزه می‌شود و به اندازه قندهای دیگر، کالری ندارد.

 

این نکات به خانم‌های میانسال و افراد در تمام سنین کمک خواهد کرد که وزن کم کنند و متابولیسم‌شان را افزایش دهند.

 

سایت تناسب اندام

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ