پارس ناز پورتال

گوشی سامسونگ Galaxy C9 و انتظار کاربران

گوشی سامسونگ Galaxy C9 و انتظار کاربران

گوشی سامسونگ Galaxy C9 و انتظار کاربران 

سامسونگ با انتشار انواع مدل های گوشی خود در دنیا توانسته است سلیقه های مختلف را با خود همراه کرده و سهم بزرگی از بازار گوشی را در دست داشته باشد. سامسونگ Galaxy C9 به زودی وارد بازار هند خواهد شد، این را لیست منتشر شده در وب سایت Zauba نشان می‌دهد.

 

سامسونگ تاکنون گوشی‌های هوشمند اندرویدی زیادی را تحت برند گلکسی روانه بازار کرده که مشهورترین آنها سری Galaxy S و Galaxy Note i هستند؛ اما این سری، خط تولیدی پرچمداران سامسونگ بوده و کمپانی کره‌ای دستگاه‌های پائین رده و میان رده‌ زیادی نیز تحت برند گلکسی به بازار عرضه کرده است.

 

در ماه می، سامسونگ سری Galaxy C را با گوشی Galaxy C5 معرفی کرد. دستگاهی که با مشخصات نسبتا خوبی همراه بود. نمایشگر فول اچ دی سوپر آمولد، اسنپدراگون 617 و 4 گیگابایت رم بخشی از ویژگی‌های آن بود. می‌توان گفت سامسونگ سری خط تولید گلکسی C را برای کاربران چینی افتتاح کرده است؛ چرا که این سری تنها در چین به فروش می‌رسد؛ حداقل در حال حاضر که این چنین است.

 

به نظر می‌رسد که جدیدترین محصول سری گلکسی C به زودی وارد بازار خواهد شد. بنا به گفته وب‌ سایت SamMobile، کمپانی Samsung مشغول کار بر روی گوشی سامسونگ Galaxy C9 بوده که به زودی معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد که این دستگاه در دسته بندی فبلت‌های سامسونگ قرار گیرد و جایگزینی برای گلکسی C5 باشد.

 

در هر صورت سامسونگ Galaxy C9 برای اولین بار در لیست Zauba، وب سایت صادرات و واردات کشور هند، ظاهر شد. بر اساس لیست منتشر شده در این وبگاه، مشخصات سامسونگ Galaxy C9 که با شماره سریال SM-C9000 معرفی شده، از این قرار است: این دیوایس دارای یک نمایشگر 5.5 – 5.7 اینچی خواهد بود – معمولا در لیست Zauba اندازه صفحه نمایش چندان دقیق ذکر نمی‌شود –

 

بنابراین ممکن است که این اطلاعات کمی گیج کننده باشد؛ اما احتمال بهره‌گیری از یک نمایشگر 5.7 اینچی فول اچ دی به مراتب بیشتر از یک نمایشگر 5.5 اینچی است. وب سایت زوبا همچنین نشان داد که 8 گوشی Samsung Galaxy C9 به منظور پشت سر گذاشتن مراحل آزمایشی وارد هند شده و هر دستگاه قیمتی در حدود 17,107 روپیه معادل با 255 دلار خواهد داشت.

 

این قیمت در واقع ارزش این محصول نخواهد بود. این دستگاه‌ها به طور آزمایشی وارد هند شده‌اند و مسلما قیمت محصول نهایی گران تر خواهد بود.سامسونگ گلکسی سی 9 به احتمال زیاد دارای یک نمایشگر سوپر آمولد فول اچ دی 5.7 اینچی با رزولوشن تصویری 1080 در 1920 پیکسل است.

 

4 گیگابایت رم و تراشه میان رده‌ای از اسنپدراگون کوالکام به آن قدرت داده که احتمالا پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 652 باشد. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بخشی از این پکیج تکنولوژیکی بوده و دکمه فیزیکال هوم آن سنسور اثر انگشت را نیز در بر می‌گیرد.