پارس ناز پورتال

گوشی جدید اچ تی سی وان را ببینید

گوشی جدید اچ تی سی وان را ببینید

گوشی جدید اچ تی سی وان را ببینید 

این ماه قرار است بسیاری از گوشی های جدید معرفی و روانه بازار شوند و کاربران هم منتظر هستند.علاقمندان به اچ تی سی هم منتظر اچ تی سی وان هستند. وب‌سایت Venture Beat در گزارشی تازه عنوان کرده که اچ تی سی طی نمایشگاه IFA 2016 از گوشی اچ تی سی وان A9s رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند نسخه جدید One A9 خواهد بود که در حال حاضر با قیمت 429 دلار به فروش می‌رسد.

 

متأسفانه مشخصات سخت افزاری این محصول به بیرون درز نکرده است اما انتظار داریم حاوی مشخصات میان رده‌ای باشد.سال گذشته اچ تی سی گوشی One A9 را با مشخصات میان رده و بدنه فلزی معرفی کرد که بسیاری آن را مشابه با آیفون‌های شرکت اپل می‌دانند؛ هرچند قابل بحث است شاید خود آیفون نیز دارای عناصری با طراحی اقتباس گرفته شده از گوشی‌های قدیمی اچ تی سی باشد.

 

حال به نقل از Venture Beat، شرکت اچ تی سی قصد دارد تا نسخه جدیدی از این محصول با نام گوشی اچ تی سی وان A9s رونمایی کند. با توجه به تصویر نسل جدید گوشی وان ای 9 که در بالا می‌توانید مشاهده کنید، ما تفاوتی در طراحی این دو مشاهده نمی‌کنیم.

 

با این حال قابل توجه است که جایگاه دوربین این محصول تغییر پیدا کرده است. دوربین پشتی وان ای 9 درست در وسط قسمت بالایی پنل پشتی قرار دارد و دوربین سلفی نیز سمت راست پنل جلویی است. حال در مدل جدید گوشی اچ تی سی وان A9s دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی به سمت چپ تغییر مکان داده و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی نیز در سمت راست پنل جلو و درست در بالای صفحه نمایش قرار دارد.

گوشی جدید اچ تی سی وان را ببینید

متاسفانه هنوز هیچ صحبتی در خصوص مشخصات سخت افزاری این محصول میان رده مطرح نشده است اما ما انتظار داریم که این محصول یک اسکنر اثر انگشت را در زیر کلید هوم خود داشته باشد. گفته می‌شود که شرکت اچ تی سی قصد دارد از این گوشی جدید در نمایشگاه IFA 2016 برلین در تاریخ 1 سپتامبر (11 شهریور) رونمایی کند؛

 

بنابراین ما به زودی اطلاعات تازه‌ای را از این دیوایس دریافت خواهیم کرد.در حال حاضر اچ تی سی نسخه آنلاک HTC One A9 را با قیمت 429 دلار به فروش می‌رساند و ما حدس می‌زنیم که گوشی اچ تی سی وان A9s نیز با قیمتی در همین محدوده به فروش برسد!