پارس ناز پورتال

گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمند

گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمند

گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمند

 

شاهرخ استخری با این عکس زیبا تولد پناهش، قند و نباتش و دختر نازش را تبریک گفت. ایشالا جشن فارغ التحصیلی اش شاهرخ جان.

گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندمحسن چاوشی در کنار رفیقی که همیشه او را سورپرایز می کند. در این جا هم با کادوی تولد محسن را سورپرایز کرده است. کادویی که محسن را به این شدت سورپرایز کرده احتمالاً یک پکیج کامل ار انواع اگزوز های مختلف از موتور بگیر تا تریلی 18 چرخ و تراکتور، بوده است.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندواکنش لعیا زنگنه به پرواز ابدی حاج رجب، بزرگمردی که به واژه ایثار و شهامت معنای تازه ای بخشید و صبر و وطن پرستی را بار دیگر به تمام مردم این سرزمین دیکته کرد. لبخند زیبای همسر حاج رجب پس از 29 سال، چیزی کم از سیمای روحانیِ حاج رجب ندارد. روحش شاد. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسیاوش خیرابی هم یک میلیونی شد. دیگر این اینستاگرام جای ماندن نیست!
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفی پولاد کیمیایی، حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی در پشت صحنه فیلم سینمای “گشت ارشاد 2” که در مرحله فیلمبرداری است. سعید سهیلی منتظر اکران کارش است و در لحظه ای که فروشِ فیلم با هزینه ها یئر به یئر شد، شروع به نوشتن فیلمنامه “گشت ارشاد 3” خواهد کرد، دقیقاً مثل هر تجاری سازِ دیگری.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندبر لب جوب نشین و عکس هنری گیر.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنداین چه حرفی است جناب اسعدیان، همین گردش های شما در خیابان های خارج، مایه مباهات خط کشی های عابر پیاده آن کشور خواهد بود.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندوقتی قدت کوتاه باشد و حرکات دست رهبر ارکستر را نبینی. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندعبدالرضا اکبری و پسران، هنرمندان همیشه آماده برای حضور در مراسم، همایش ها، افتتاحیه ها و سایر مواردی که در ازای حضورشان، از آن ها تقدیر “سکه ای” و یا “پاکتی” میشود. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندعکس متفاوت نفیسه روشن با لباس زیبای بانوان محلی هرمزگان. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندباران خانم کوثری در حال گفت و گو در برنامه سی و پنج و پاسخ به سوالاتِ “یهویی” فریدون جیرانی. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندتست گریم جدید ماهچهره خلیلی در یک فیلم. این گریمور ها سختیِ کار هم می گیرند؟! 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنداحسان روزبهانی، یکی از چهره های موردِ توجه کاروان ایران در المپیک، همانند سایر ورزشکاران عزیزمان در مرحله اولِ حضورش در مسابقات حذف شد. کماکان منتظرِ تکواندو، وزنه برداری و کشتی فرنگی هستیم. اگر از آن ها هم بخاری بلند نشد، قرارمان باشد در روز بازگشت کاروان، همگی با زنجیر چرخ و قفل فرمان به استقبال عزیزان در فرودگاه امام (ره) خواهیم رفت!
در کنار همه این صحبت ها، فازِ تخیلیِ رضا داوودنژاد هم در نوع خودش جالب است.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندگلوریا هاردی، روشنک عجمیان، نازنین کریمی و سوگل طهماسبی، میهمانان جدید برنامه خندوانه. کاملاً مشخص است که کفگیر رامبد به ته دیگ خورده است! 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندخاطره بازی آیدین آغداشلو، یگانه مردِ دنیای جذابیت و پرستیژ، با عکسی قدیمی مربوط به سال 1372. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنددیروز عصر بود که احسان علیخانی به لطف ادمین های کانال های تلگرامی برای چندمین بار در طول این ماه ها به ملکوت اعلی پیوست، ولی این بار شدت پیوستنش به ملکوت اعلی کمی بیشتر از دفعات قبل بود!

 

چون مجری شبکه ورزش این خبر را روی آنتن برنامه زنده اعلام کرد تا دسته گل جدیدی در کارنامه رسانه ملی ثبت و ماندگار شود. آرزوی سلامتی داریم برای احسان عزیز که خیلی منطقی با این موضوع برخورد کرد و کش نداد. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندمجید جان، داداچ داری اشتباه اِموجی میزنی.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندعکس های بازیگران زن حدیث فولادوند، نعیمه نظام دوست، آرام جعفری و سایر دوستان در یک دورهمی دوستانه. همین. متاسفانه نکته دیگری ندارد. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندبرخی فست فود های پایتخت یک آپشن ویژه به خدمات خود اضافه کرده اند و شما می توانید از پیک موتوری هایی با یک میلیون فالوئر استفاده کنید. اگر دلتان تعداد فالوئر بیشتری خواست، باز هم مشکلی نیست، چون می تواند رفیقِ چند صد هزار فالوئری اش را هم با خود بیاورد. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندرویا میرعلمی و هومن سیدی در نمایی از نمایش جدیدشان. هومن سیدی برای این هنرنمایی اش میتواند نامزد جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر تئاتر بشود. خیلی زیرپوستی بازی کرده لامصب!
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندانتظار ها برای هواداران کاوه آفاق به پایان رسید و 21 مرداد اولین کنسرت کاوه در تهران برگزار خواهد شد (انشاالله!). فقط تا آنموقع باید کاوه را کمی با فضای سطحِ زمین (!) و کنسرت و این جور چیز ها آشنا کنند. به او بگویند که نباید بیش از حد با گیتارش ادا و اطوار در بیاورد! و اینکه نیازی به اخم کردن و زدن عینک آفتابی در روی سِن نیست. و نکات دیگری که حتما به وی گوشزد خواهد شد. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندوقتی که در بانک منتظری تا شماره نوبتت را صدا بزنند. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندلادن مستوفی، کمند امیرسلیمانی، محمدرضا شیرخانلوی بلبل زبان و روژان تقی زاده ی گیسو کمند در پشت صحنه سریال پریا که با افتخار توانست یک سریال آبکی دیگر به آرشیوِ صدا و سیما اضافه کند.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمند– من میرم یه چُرت استراحت کنم، تا وقتی بیام، پسرم هست و سرگرمتون میکنه.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندبابک حمیدیان و مینا ساداتی، زوج دوست داشتنی سینما و تلویزیون در مراسم افتتاحیه باشگاه هواداران هنر. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفیِ عالی مهناز افشار با گریم دهه شصتی مربوط به پروژه “نهنگ عنبر 2”. عکسی که به محض آمدن و توقف روی آن به صورت خودکار آهنگِ “کلاغ دم سیاه قار قارو سر کن، مسافرم میاد شهرو خبر کن” در ذهن آدم پلِی می شود. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسنگ مزار منحصر به فرد استاد عباس کیارستمی. چه زود چهل روز گذشت.گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندشبنم مقدمی و فاطمه معتمد آریا در پشت صحنه “آباجان”. شبنم مقدمی در این عکس بانو معتمد آریا را “بانوی موسیقی و گل” خوانده است و بصورت نامحسوس اشاره کرده که خودش هم “شاپری رنگین کمون” است که قرار است در کنار هم و با قامت خیالشان، ململ مهتاب را بپوشانند! گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندمهدی پاکدل با این عکس زمستانی تولد امیررضا دلاوری و ایمان افشاریان را تبریک گفت. تبریک به هر دو عزیز.گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفی علی صالحی و هدایت هاشمی در مسیرِ خراسان برای اجرای تئاترشان در بجنورد. وقتی کلمه “اجرا” در کنار کلمه “مشهد” می آید همه چیز یک مقدار ترسناک و ریسکی میشود. مراقب باشید! گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندپارس ناز : آزاده نامداری و همسر محترم در حال امضای پوستر تئاتر “راپورت های شبانه دکتر مصدق”. شرایط طوری شده است که انتظار نام خیابان و میدان نداریم و به همین نام تئاتر راضی هستیم!گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندمارال فرجادِ ذوق زده از حضور آلفرد هیچکاک در اجرای تئاترشان. البته نزدیک تر که رفت متوجه شد بهمن فرمان آراست و آتش ذوقش خاموش شد، ولی به هر نحوی شده ظاهر را حفظ کرد. گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنداستاد دارویش مهرجویی به همراه همسر و فرزندش در حاشیه یک مراسم.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندالبته مهرداد جان این نکته ناگفته نماند که مدال های المپیک را بر اساس نطرات داوران می دهند، نه نظرات مردم و سلبریتی ها در اینستاگرام. همان مدال هایی که تعداد آن معیار افتخار و سربلندی کشورهاست و در حال حاظر عدد 0 مقابل نام ایران در جدول رقابت المیپک با لبخندی ترول وار چشمک میزند! حتی ضعیف تر از کشورهای کوزوو، کره شمالی و مغولستان. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندعکس کارت پستالی علی عمرانی مربوط به یکی از سفر های خارجی شان در سال های نه چندان دور. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندعلیرضا طلیسچی عکسی از 11 سالگی اش در جزیره کیش به اشتراک گذاشت. در آن سال ها کشتی یونانی و باغ پرندگان خیلی مورد توجه نبودند و گردشگران با درختان گل کاغذی در بلوار های کیش عکس یادگاری می گرفتند. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندشهرام قائدی با این سلفیِ شبانگاهی در کنار خانواده، به فالوئر هایش صبح بخیر گفت. احتمالاً مخاطبِ این پستِ شهرام فالوئر های ساکن آمریکا و کانادایش بوده اند. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنداز وقتی این اپلیکیشنِ خوشگل کننده آمده، دیگر نیازی نیست که عزیزان پیش از سلفی های یهویی ساعت ها در مقابل آینه بگذرانند و در وقتشان کلی صرفه جویی شده است.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندپریناز خانم ایزدیار با لباسی که توسط یکی از نامی ترین و با سابقه ترین طراحان لباس کشور، یعنی آقای “منگوله گوش میرزا” طراحی شده بود، در یک مراسم شرکت کرد. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنددرست در همین جایی که دارید لبخند ملیح بهنام تشکر را تماشا میکنید، عکسی از آنا نعمتی حضور داشت که به دلایل مشخص و نا مشخص از مطلب حذف شد. با بیان کردن چنین موضوعاتی میخواهم آشنایی بهتری نسبت به کار ما و محدودیت هایش داشته باشید و ما را بیشتر درک کنید. به تماشای لبخند ملیح بهنام تشکر ادامه میدهیم!
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندموهای پریشانِ مجید اخشابی هم موردی ندارد و میتوان بدون هیچ مشکلی آن را تماشا کرد. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندو همچنین دندان های زردِ حسین سلیمانی و کپشنِ لوس اش را. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندنگاهِ پر غمزه و کرشمه ی عزیزِ سمت راستی، موردی است که رویش ریسک کرده ایم. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنداندام ورزشکاری سیروان هم که امتحانش را قبلاً بار ها پس داده و موردی ندارد! سیروان این روز ها در حال گشت و گذار و تفریح در کرواسی است. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندبیژن جان با این سلفی هم خودت را معذب کرده ای، هم خورشید را، هم دوربین گوشی را و هم مرحوم ابن سینا را! (حالا ما به جهنم!) 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندهنرمندانِ دورهمی در جشن تولد یکی از همکارانشان در پشتِ صحنه این برنامه. گویا مهران رنجبر دارد خود را برای حرکتِ 6.5 ربشتریِ دست و سینه با آهنگِ “مو سوختوم، مو برشتوم، که دیشو نومه نوشتوم” بمناسبت تولد همکارش آماده می کند. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندعکس های دهه شصتی در کنار میدان آزادی و یا سی و سه پل را به یاد دارید؟ همان هایی که عزیزان با تیپ های تکرار نشدنی شان یک پای خود را روی سکو و یا لبه حوض تکیه گاه میکردند و با زیپِ نیمه بازِ کاپشن چرمی شان، در زاویه ای که هم پشت مو و هم فوکول به خوبی معلوم باشد به افق خیره میشدند.

 

این عکس های “مثلاً حواسم نیست” چهره ها، دقیقاً همان عکس های آن دوران است، فقط به مقتضای زمان و شرایط کمی آپدیت شده است. باز در پسِ عکس های دهه شصتی کمی تفکر، آینده نگری و اراده ی مصمم دیده میشد، ولی این عکس های امروزی همگی پوچ و عاری از هر چیزی است!گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندای کاش استالین زنده بود… 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندهر بار که عکس یک هنرمند با این اپیلیکشن را می بینیم، به خود امیدواری می دهیم که “این دیگه آخریشه” ولی زیاد طول نمی کشد که امیدمان ناامید می شود. عمو اکبر، شما دیگر چرا؟!
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمنداین عکس با پریسما گرفته نشده و واقعی است و مربوط به گریم جدید هادی ساعی در فیلم جدیدش است. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفیِ “من خیلی خاص و متفاوتم”ِ ارژنگ امیرفضلی با سقف منزلشان. ارژنگ جان نقاش خوب و ارزان خواستی، آشنا دارم. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندپست موقت چیست؟
پست موقت پستی است که به اشتراک گذارنده آن از لایکخور بودنِ آن مطمئن نیست، لذا آن را با هشتگ موقت پست می کند که اگر لایک نگرفت و یا فحش خورد، سریع پاکش کند، اگر هم که جواب گرفت و لایک و کامنت درو کرد، خیلی شیک و بی سر و صدا از حالت موقت به پست دائمی تبدیل می شود.

 

نمونه اش همین پستِ میلاد کی مرام که دیروز با عنوان موقت آپلود شد و چون خوب لایک گرفت، به دائمی تبدیل گشت.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندخبر مسرت بخش امیر غفار منش. امیدواریم روند بهبود جناب محب اهری به همین خوبی ادامه پیدا کند و به زودی شاهد فعالیت دوباره ایشان در سطح اول هنر کشور باشیم.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفی خندان الهام جعفرنژاد در کنار نوید محمدزاده پس از تماشای تئاترِ “دکلره” کاری از صحرا فتحی. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندبه سلامتی.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندعکس در موتورخانه قدیمی، دزدیدن نگاه از دوربین و یک شعرِ ناقص و بی ربط در زیر پست. شاهد تلاشِ نه چندان موفق آرمان گرشاسبی برای خلقِ یک عکسِ هنری و روشنفکر پسند و فراتر از سطح درک عوام، هستید.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفی سپند امیرسلیمانی، احسان کرمی، سام نوری و سایر دوستان در حاشیه کنسرت امید حاجیلی. با توجه به روحیه ای که از سام سراغ داریم، خدا می داند با وجود محدودیت های موجود در کنسرت ها و همچنین جنسِ ترانه های امید، چه شب سختی را روی صندلی اش گذرانده است!
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندبنده خدا مجری تحت تاثیر شرایط و کم تجربگی اش، یک اشتباهی مرتکب شد و توبیخش را هم کشید. احسان هم که او را بخشیده است، حالا یک نفر باید بیاید و این کاسه داغ تر از آش را جمع کند! 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندبعد از خواب ادراری و خوابگردی، “خواب سلفی گیری” یکی دیگر از بیماری های شایعِ مربوط به خواب در هنرمندان است.
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفی مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد، دو بازیکن ایرانی باشگاه پانیونیوس یونان در زمین تمرین. 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندپوریا جان، خودت داری میگویی “ورزش”. اینی که ما می بینیم، بیشتر شبیه شکنجه است!
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندجشن تولد رضا رشیدپور در ارتفاع سی و سه هزار پایی. همراه با متنی که تنها چند کلمه از تیتراژ سریال مختار نامه کوچک تر بود و برای خواندنش می توانید به صفحه ی رضا مراجعه کنید. (این جا از این فضا ها نداریم!). 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمندسلفی نجمه خدمتی، ورزشکارِ حذف شده کشورمان در کنار دو عزیز دیگر از اعضای کاروان ایران، با عینک های المپیکی و لبخندی که نشان میدهد نتایج کسب شده برایشان خیلی هم ناراحت کننده نبوده است! 
گلچینی از عکسهای بازیگران و چهره های معروف هنرمند

 

منبع:برترین ها