پارس ناز پورتال

گروه تلگرامی تجاوز جنسی به الهام و دوستش

گروه تلگرامی تجاوز جنسی به الهام و دوستش

گروه تلگرامی تجاوز جنسی به الهام و دوستش 

گروه تلگرامی که دختران را فریب می داد و در انتها آنان را مورد تجاوز قرار می داد اکنون در دام پلیس است. الهام بارها از سوری پسران این گروه مورد تجاوز قرار گرفته است. ۶ جوان و نوجوان که در قالب باندی دختران را مورد تجاوز قرار داده و با تهیه فیلم آنها را تحت سلطه خود قرار می دادند بزودی در دادگاه کیفری محاکمه خواهند شد.

 

وقتی دختری در پلیس آگاهی شیروان پرده از فعالیت باند آزارگران که در تلگرام به شکار طعمه هایشان می پرداختند پلیس وارد عمل شد و در تجسس ها پی برد الهام در تلگرام با پسری آشنا شده و در یکی از محله‌های شهر با وی قرار گذاشته است که پسر جوان، او را فریب داده

 

و  به گزارش پارس ناز پس از جلب اعتمادش، به خانه مجردی خود دعوت کرده وطبق برنامه‌ریزی با تعارف نوشیدنی مسموم، دختر جوان را بی‌هوش کرده و از صحنه تجاوز به وی فیلم و عکس تهیه کرده است.کارآگاهان دریافتند در مرحله بعدی جوان شرور با تهدید به انتشار فیلم و عکس، الهام را تحت سلطه خود قرار داده

 

و نه تنها بارها به وی تجاوز می کند بلکه این دختر را مجبور می کند با دوست وی نیز رابطه داشته باشد تا از این صحنه تجاوز نیز فیلم تهیه کند اما الهام نپذیرفته و جوان متجاوز در این مرحله پیشنهاد دیگری می دهد از او پول خواسته و تهدید می کند تا الهام یکی از دوستانش را در اختیار خواسته ها و هوسرانی های آنها قرار دهد.

 

وقتی سعید به این خواسته نیز می رسد با بدقولی عکس و فیلم ها را از بین نمی برد و باز به تهدید دختران می پردازد و مرتب از آنها پول و رابطه می خواهد.با این سرنخ ها پلیس به الهام آموزش داده تا با سعید قراری بگذارد و همین اقدام کافی بود تا سعید با ۵ عضو باندش که همگی متجاوز هستند و در تلگرام دختران زیادی را به دام کشانده اند دستگیر شود.

 

با توجه به غافلگیر شدن این ۶ پسر متجاوز آنها نتوانستند فیلم های داخل گوشی شان را حذف کنند و همین کافی بود تا پلیس در بررسی این فیلم ها به صحنه های مشابه تجاوز به دختران زیادی را به دست آورد.هر ۶متجاوز در بازجویی ها چاره ای جز اعتراف ندیدند و پلیس با راهنمایی های انها دختران گرفتار در باند متجاوزان را یکی پس از دیگری شناسایی کردند.

 

بنابه این گزارش،پس از شکایت این دختران با توجه به شکل جرم که تجاوز است پرونده برای رسیدگی تخصصی و صدور رای سنگین با دادگاه کیفری استان ارجاع داده شد.

 

مطالب مرتبط :

عمل زشت و وحشتناک پسر و دوستش با مادرش

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است

لو رفتن فیلم حمام کردن دختر 15 ساله در تلگرام

عکس های رابطه جنسی استاد و دختر دانشجو در چین

تجاوز جنسی وحشیانه به دختر جوان در گورستان