پارس ناز پورتال

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017 

موتور سیکلت های گران قیمت دنیا را می توانید در زیر مشاهده نمایید که امسال روانه بازار شده اند و بسیار هم پرفروش بوده اند. امروزه افراد برای خرید یک موتورسیکلت به فاکتورهای بیشتری از یک وسیله‌ی نقلیه‌ی معمولی برای جابجایی توجه می‌کنند و به دنبال سهولت استفاده و راحتی بیشتر هستند.

 

در این مطلب قصد داریم جالب‌ترین دوچرخ‌هایی را معرفی کنیم که تا اندازه‌ی زیادی، انتظارات خریداران را برآورده می‌کنند و از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. با معرفی باارزش ترین موتورسیکلت های سال 2017 همراه باشید.

 

معرفی باارزش ترین موتورسیکلت های سال 2017

1. یاماها اس سی آر 950 (Yamaha SCR950)

قیمت پایه: 8 هزار و 700 دلار

یاماها SCR 950 یک موتور رترو با ظاهری کلاسیک است که بر اساس مدل کروز بولت ساخته شد و حتی پیشرانه 942 سی‌سی دو قلو هواخنک بولت نیز در آن به کار رفت. با این تفاوت که در SCR از یک سیستم تعلیق جدید و فرمان بلندتر استفاده شده است. این موتورسیکلت برای مسیرهای خاکی و ناهموار مناسب نیست

 

اما با استایل کلاسیک خود و مصرف سوخت 4.6 لیتر در هر 100 کیلومتر، به یک موتور ایده‌آل برای سواری روزانه تبدیل شده است.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

2. سوزوکی وانوان 200 (Suzuki Vanvan 200)

قیمت پایه: 4 هزار و 600 دلار

مدل اصلی وانوان در دهه 70 میلادی عرضه شد و اکنون شاهد معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن هستیم. این موتور نسبتا مقرون‌به‌صرفه مجهز به یک پیشرانه 200 سی‌سی تک سیلندر و یک گیربکس پنج سرعته است. وانوان تنها 128 کیلوگرم وزن دارد و به همین دلیل گزینه‌ی بسیار چابک و سرگرم‌کننده برای موتورسواران خواهد بود. همچنین زین ضخیم و عریض وانوان به راحت‌تر بودن آن کمک کرده است.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

3. تریومف استریت کاپ (Triumph Street Car)

قیمت پایه: 10 هزار و 500 دلار

تریومف از مدت‌ها پیش ثابت کرد که یک موتور کلاسیک، لزوما گران‌قیمت نیست. در سال گذشته، این شرکت مدل بونویل خود را به طور کامل از ابتدا طراحی کرد. استریت کاپ بر اساس بونویل ساخته شده و موتوری کوچک‌تر و ارزان‌تر از آن است. این موتورسیکلت از پیشرانه 900 سی‌سی دوقلوی تریومف استفاده کرده

 

و مهندسان، یک سیستم اگزوز جدید را بر روی آن قرار داده‌اند. دسته فرمان استریت کاپ در ارتفاع پایین جای گرفته و موتورسوار در هنگام رانندگی، حالتی رو به پایین خواهد داشت. دریچه گاز باسیم، ترمز ABS، ارتقای سیستم تعلیق و هندلینگ تند و تیز از دیگر ویژگی‌های این موتورسیکلت است.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

4. هوندا سی بی آر 500 آر (Honda CBR500R)

قیمت پایه: 6 هزار و 500 دلار

مدل CBR500R یکی از موتورهای اسپرت میانی هوندا محسوب می‌شود و در فهرست باارزش ترین موتورسیکلت های سال 2017 نیز قرار گرفته است. این مدل برای علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های چابک، ارزان و با هندلینگ خوب و همچنین کسانی که برای اولین بار با موتور رانندگی می‌کنند، ساخته شده است.

 

CBR500R از پیشرانه دو قلوی موازی با حجم 471 سی‌سی استفاده می‌کند که از تعلیق آسان و سازگاری بهره می‌برد.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

5. کاوازاکی زد 125 پرو (Kawasaki Z125 Pro)

قیمت پایه: 3 هزار دلار

در سال 2014 شرکت هوندا با معرفی مینی بایک زیبا، سرگرم‌کننده و محبوب Grom قدم در مسیر تازه‌ای گذاشت. کاوازاکی نیز پس از مشاهده‌ی این موفقیت، تصمیم گرفت تا یک مینی بایک 125 سی‌سی را عرضه کند که حاصل آن مدل Z125 شد. این موتورسیکلت، بسیار جمع و جور و سبک بود و تنها 102 کیلوگرم وزن داشت. ارتفاع صندلی 80 سانتی‌متری آن برای هر قدی مناسب است و برای استفاده

 

در شهرها بسیار عالی به نظر می‌رسد. این مینی بایک کوچک و ارزان در هر صد کیلومتر تنها 2.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند. کاوازاکی Z125 با قیمت تنها 3 هزار دلار، ارزان‌ترین مدل حاضر در فهرست باارزش ترین موتورسیکلت های سال 2017 است.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

6. ویکتوری اوکتان (Victory Octane)

قیمت پایه: 10 هزار دلار

معمولا شرکت ویکتوری، موتورسیکلت‌های گرانی را تولید می‌کنند اما این رویه از سال جاری با عرضه‌ی مدل اوکتان تغییر پیدا کرد. اوکتان از یک پیشرانه واحد هزار و 200 سی‌سی آب خنک دو قلوی وی شکل برخوردار است که قدرت آن به 104 اسب بخار و گشتاور آن به 103 نیوتن متر می‌رسد.

 

این موتورسیکلت، نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی مدل اسکات 60 بوده و تعلیق آن برای ارائه‌ی احساس اسپرت تنظیم شده است. با وجود اینکه اوکتان یکی از ارزان‌ترین محصولات ویکتوری است، اما هنوز هم جزو سریع‌ترین و باارزش‌ترین موتورهای این شرکت محسوب می‌شود.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

7. دوکاتی سوپراسپرت (Ducati SuperSport)

قیمت پایه: 13 هزار دلار

دوکاتی سوپراسپرت یک موتورسیکلت قدرتمند با هندلینگ تند و تیز و در عین حال راحت است که برای سواری روزانه بسیار مناسب به نظر می‌رسد. در هنگام سواری بر روی این موتورسیکلت، کمترین مقدار از وزن بدن بر روی مچ دست متمرکز می‌شود. سوپراسپرت از پیشرانه‌ی قدرتمند 937 سی‌سی آب خنک دوقلوی L شکل

 

با قدرت 113 اسب بخار استفاده می‌کند و وزن آن نیز 210 کیلوگرم است. کنترل کشش و ABS و سیستم کنترل قدرت و سواری از دیگر ویژگی‌های این موتورسیکلت است. البته یک مدل قوی‌تر به نام سوپراسپرت S نیز ارائه شده که 14 هزار و 795 دلار قیمت دارد و از سیستم تعلیق عملکرد بالا و تعویض دنده بدون کلاچ بهره می‌برد.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

8. موتوگوتسی وی 7 استون 2 (Moto Guzzi V7 Stone II)

قیمت پایه: 9 هزار دلار

در سال گذشته موتوگوتسی، به‌روزرسانی مدل V7 را با عنوان V7 Stone II عرضه کرد. سواری راحت‌تر به لطف ارتفاع پایین‌تر 1.27 سانتی‌متری و انتقال پیشرانه به قسمت جلوی شاسی از جمله تغییراتی بود که در این مدل صورت گرفت. همچنین یک پیشرانه‌ی 750 سی‌سی هواخنک دو قلوی V شکل

 

با گیربکس 6 سرعته جدید برای این موتورسیکلت ارائه شده است که صدای بسیار شگفت‌انگیز و فوق‌العاده‌ای دارد. V7 یک اسپرت بایک نیست اما از تکنولوژی‌های روز مانند کنترل کشش و ترمز ABS استفاده می‌کند و به همین دلیل در بین باارزش ترین موتورسیکلت های سال 2017 قرار گرفته است.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

9. هارلی دیویدسون رود گلاید (Harley Davidson Road Glide)

قیمت پایه: 19 هزار دلار

بدون شک یکی از باارزش ترین موتورسیکلت های سال 2017 هارلی دیویدسون Road Glide است که البته قیمت بالایی هم دارد. این موتور گران‌قیمت مجهز به یک پیشرانه‌ی جدید هزار و 753 سی‌سی دوقلوی V شکل است. معمولا هارلی دیویدسون پیشرانه‌های خود را مجددا طراحی نمی‌کند

 

اما این بار به دلیل انطباق با قوانین آلایندگی، مجبور به این کار شده و موتوری با 10 درصد گشتاور بیشتر تولید کرده است. این شرکت بر روی کاهش لرزش و حرارت و بهبود مصرف سوخت نیز کار کرده و سیستم تعلیق نیز ارتقا یافته است که در نتیجه، سواری و هندلینگ بهتری را ارائه می‌دهد.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017

10. بی ام و جی 310 آر (BMW G310R)

قیمت: 5 هزار و 500 دلار

کم پیش می‌آید که بی ام و یک موتور ارزان‌قیمت را تولید کند اما مدل جدید G310R به این امر تحقق بخشیده است. بی ام و G310R از یک پیشرانه تک سیلندر 313 سی‌سی آب خنک با قدرت 34 اسب بخار بهره می‌برد. طراحی و ساخت این موتورسیکلت بسیار سطح بالا است و قابلیت‌هایی

 

مانند ترمز ABS هم بر روی آن قرار گرفته است. البته قیمت 5 هزار و 500 دلاری که برای این موتورسیکلت اعلام شده هنوز رسمی نیست و باید منتظر اعلام قیمت رسمی از سوی کمپانی بی ام و باشیم؛ اما بعید به نظر می‌رسد که قیمت نهایی آن خیلی متفاوت با رقم اعلام شده باشد.

گران قیمت ترین موتورسیکلت های دنیا 2017