پارس ناز پورتال

گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانی

گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانی

گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانی

ستاره ها و چهره های ایرانی اخیرا در شبکه های اجتماعی هر فعالیتی که به اشتراک گذاشته باشند را شما می توانید در یک مجموعه عکس در این جا مشاهده کنید.

 

بله، بدن اینجانب دقیقاً مثل همین عکس از کودکی های مجید مشیری، شوکه است و نمی تواند یک واقعیتِ جدید را بپذیرد. طول میکشد تا قبول کند که چاره دیگری ندارد!

گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانی– مگه نگفتم جلو رفیقام انقدر روی شخصیتم اسکی نرو؟؟؟ چرا انقدر خُردم میکنی؟؟؟ هااان؟؟؟

+ (سکوتِ ناشی از بی توجهی و دایورت)
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیالناز حبیبی از اینکه مطلب چهره ها روزانه شده بسیار خوشحال و راضی است.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیبه به! نوش جان!

همه چیز هم که جور است! ژامبون و آجیل که هست، ماست و خیار و گوجه هم که هستند، زیتون هم که فبها! آب آلبالو هم که چشمک میزند! پس فقط ماند چه جیزی؟؟ آفرین! بال کبابی ها که روی منقل در حال جلز خوردن و طلایی شدن هستند تا در کنار سایر نامبردگان یک شب خاطره انگیز (البته اگر جزئیاتش تا صبح در خاطر عزیزان بماند) برای سوشا و دوستان رقم بزنند!
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعلی جان، وقتی یک تیشرت را برای پوشیدن انتخاب میکنی، جدا از این که اگر یک بخاری بهش بزنی بد نمی شود، حتماً به طرح و نقش و نماد های نهفته ای که دارد بیشتر دقت کن! چون دوستت داریم بخاطر خودت می گوییم، فردا بین اهالی محل و بچه های رسانه خوبیت ندارد و خودت اذیت می شوی!
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیمهراب قاسمخانی به همراه خانواده در مراسم جشن تولد دختر جدیدش، سارا عبدالملکی.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیشبنم قلیخانی هم مثل الناز حبیبی خیلی از این موضوعِ روزانه شدن چهره ها استقبال کرد!
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی شهرام قائدی و دخترش سارینا خانم در کنار پارسیا شکری، پسرِ لُپو و مو فرفریِ سینما و تلویزیون در این روز ها.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیاین چه حرفی است استاد؟! زبانتان را گاز بگیرید. انشاالله که شمع وجودِ مبارکتان همیشه روشن باشد و پروانه زندگی تان همیشه سلامت و پر از عشق باشد. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیرامبد جوان و فریدون آسرایی، در نمایی از برنامه خندوانه در شبی که فریدون میهمان برنامه بود و توسط رامبد و همکارانش، با یک کیک تولد سورپرایز شد. تولدِ جنتلمنِ موسیقی ایران را تبریک عرض می کنیم. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیاندیشه فولادوند در تست گریم مربوط به فیلم جدید “انزوا”، فیلم جدید مرتضی عباس میرزایی. واقعاً کارگردان انتظار دارد با این اوضاع و شدت و رقت، فیلمش مجوز اکران هم بگیرد؟! عاقبت استفاده از سوغاتی های سفرِ مکه ی عمه جان در گریم بهتر از این نمی شود! 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیدر روزهای ابتدایی از مسیرِ “خز شدن” سرویس استوری اینستاگرام هستیم. برخی از عزیزان طوری درگیر این سرویس شده اند که فقط برخی لحظات حساس و طاقت فرسای روزانه خود را، آن هم به خاطر بند بودن هر دو دستشان، در این بخش پوشش نمی دهند! این هم سلفی گلاره عباسی و خواهر جان در مسیر رفتن به یک جایی. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیلب های همه پدر و مادر های عزیز همیشه خندان باشد. انشاالله. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعکس یادگاری میترا حجار و رفیقش در کنار هانا کامکار، پس از تماشای اجرای زیبای کامکار ها در کاخ نیاوران.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانییاس ادامه میده.
یاسر جان نردبان را برعکس بگذاری مشکل تا حد قابل توجهی حل میشود و دیگر کار به خون و خونریزی نمی کشد!
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیامیر جدیدی در نمایی از فیلم «من»، ساخته ی سهیل بیرقی، یک فیلم اولیِ کار درست که همانند اکثر فیلم اولی های جشنواره امسال، خیلی خوب و امیدوارکننده ظاهر شده است. حالا اکران می شود و خودتان می روید و می بینید. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیامیرعلی نبویان این هفته سعادت حضور در برنامه صد برگ را نداشته است، چون این هفته سعادت حضور در مسکو و سن پطرزبورگ را پیدا کرده است.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیوقتی مهناز افشار شنید که چهره ها روزانه شده، از خوشحالی آنقدر خودزنی کرد که اصن یه وضی! 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیتبریک سعید جان. انشاالله در همه سال های زندگی مثل 26 سالگی ات پر فروغ و موفق باشی و با آثار فاخر و نبوغِ سینمایی ات، چیزی به سینمای نه چندان سرحالِ این مرز و بوم اضافه کنی. گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیآرام جعفری، داریوش فرهنگ و یاسین ولکام زهی در بازار رنگارنگ یکی از شهرهای جنوبی کشورمان. عزیزان طوری ایستاده اند که انگار از راست به چپ برایتنس و کنتراستِ تصور را به مرور کم کرده اند. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیتاتسیانا ایلیوشچانکا، دخترِ ورزشکار و خوش قد و قامتِ بلاروسی، 10 سال قبل از این پس از ازدواج با یک قهرمان دو و میدانی اهل بوشهر، تصمیم گرفت دیگر یک بلاروسی نباشد و یک ایرانی باشد. نامش را به لیلا تغییر داد و با اشتیاق فراوان شرایط ورزشِ بانوان مسلمان در ایران را پذیرفت و به اولین ورزشکار زن پرتاب وزنه تاریخ ایران تبدیل شد،

 

ولی به این عنوان راضی نبود و تصمیم گرفت برای وطن جدیدش افتخار آفرین باشد، لذا با تلاش فراوان و «غیرت» مثال زدنی، بار ها و بار ها برای ایران و ورزشِ ایران عرق ریخت و تلاش کرد و مصدوم شد، تا بتواند 5 بار قهرمان بازی های بین المللی بشود و پرچم ایران را به اهتزاز در بیاورد و همچنین رکوردِ پرتاب وزنه ایران را هم به نام خود کند.

 

او با تمام سختی ها و عدم توجهاتی که بخاطرِ غیر ایرانی الاصل بودنش تحمل می کرد، نا امید نشد و ادامه داد و به عنوان تنها بانوی دو و میدانی المپیکی راهی ریو شد. در شرایطی که حتی مربی اش را هم همراهش نداشت و سطح امکانات و برنامه ریزی ها و اردو های مورد نیازش، کمی بیشتر از حدِ صِفر بود.

 

او بدون مربی و با همه این مشکلات، توانست رتبه ای بهتر از سایر اعضای تیم دو و میدانی (حتی از احسان حدادی) کسب کند (البته رقابت حسن تفتیان هنوز شروع نشده) و میوه ای متناسب با آنچه توسط مسئولین کاشته شده بود، تحویل ورزش ایران بدهد. او هیچ انتظاری از مسئولین دو و میدانی ندارد،

 

بابت این نتیجه نه چندان خوبش هم از مردم معذرت خواهی کرده است، ولی حقش نیست، حقش نیست که توسط کسی که بزرگترین افتخارش کسب رتبه 54 ام المپیک پکن بوده، بی غیرت خطاب شود. او با غیرت تر از همه کسانی است که با کت و شلوار روی کاناپه ی استودیو می نشینند

 

و به ورزشکارانِ المپیکی شان دهن کجی و توهین می کنند و با متلک ها، حقارت خودشان را به رخ می کشند. خسته نباشی ایرانیِ #با_غیرت
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیپس از این اتفاق زشت در آنتنِ شبکه هشلهفتِ “ورزش”، هنرمندان و ورزشکاران قاطعانه از لیلا رجبی حمایت کردند و برای ساعاتی اینستاگرام، مزین به چهره مصمم این ورزشکار ارزشمندمان شد. پست های مهراب قاسمخانی و عادل غلامی را از میان صد ها پست حمایتی، انتخاب کرده ایم.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانی

گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفیِ برادرانه سیروان و زانیار که اگر از ظاهرشان فاکتور بگیریم، فقط یک تسبیح درون پرانتز باقی می ماند.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیکیانوش رستمی، قهرمان با اخلاق و جوان وزنه برداری کشورمان توانست جور سایر ورزشکاران کاروان در این هفت روز را بکشد و اولین مدال کاروان ایران که خوش رنگ ترین مدال ها هم بود، برای ورزش ایران به ارمغان بیاورد و دل مردم را شاد کند.

 

تبریک به کیانوش عزیز و مردم ایران، ای کاش می توانستیم آن لبخند ریز و غرور دلچسبِ کیانوش پس از بلند کردن هر وزنه را قاب می گرفتیم و سر درِ ورزشگاه هایمان می زدیم.
بژیت براکه‌م، بژیت، زۆر پیاوی، زۆر سپااس.گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفیِ قهرمان با خبرنگاران خوشحال در ریو. طبق محاسبات و مشاهدات، به ازای هر ورزشکار ایرانی، دو و نیم خبرنگار ایرانی در ریو حضور دارد!
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیخاطره بازی بهنام صفوی با عکسی مربوط به دوران ابتدایی اش.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعکی زند وکیلی هم یاد دوران کودکی اش کرد. لباس صورتی و دستبندِ طلا. گویا پدر و مادرِ علی انتظار دیگری از او داشتند و مدت ها طول کشیده تا با واقعیت کنار بیایند! 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعادل فردوسی پور و حافظ ناظری، پس از تماشای کنسرت شب گذشته ناظری ها در برج میلاد. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیممنون از سامان مقدم که عمو اسدالله یکتا را به گروه فیلم “نهنگ عنبر 2” اضافه کرده است تا شاید مرهمی کوتاه مدت بر دلِ زخمی ایشان باشد. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی پریناز ایزدیار و برادر سینمایی اش یسنا میرطهماسب در آینه اتاق گریم کار جدید عزیزان. علاوه بر برادر تنی، برادر ناتنی، برادر رضاعی و برادر دینی (چیزی جا نماند؟)، برادر سینمایی را هم به لیست انواع برادران اضافه می کنیم.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی نگین معتضدی در جوار یک بنای تاریخی در کاشان در کنار عزیزی که حتما صلاح نبوده معرفی اش کند. (احتمالاً برادرش است.)
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی پوریا پورسرخ در کنار برادرش و کسی که مثل برادرش است. چقدر برادر! حالا که فضا مساعد است، من هم این شماره را به همه برادران عزیز که همیشه برایمان برادری کرده اند و چیزی از برادری کم نگذاشته اند، برادرانه تقدیم می کنم. کسانی هم که برادر ندارند، یک لیوان آب خنک بخورند و بروند سراغ عکس بعد.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی جنگلیِ احسان خواجه امیری با کلی تشکر و احوال پرسی با هواداران. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعزیزان در پشت صحنه کنسرت مهدی یراحی. احسان علیخانی، فرزاد فرزین و سایر دوستان. احسان جان گویا ذوقِ خوشتیپی ات را چشم زده اند! هیچ وقت سابقه نداشت پیراهن آبی آسمانی را با ژیله سرمه ای و کت قهوه ای و شلوار سیاه بپوش!

 

کمی به خودت بیا! در ضمن در خبرها آمده که احسان در بخشی از کنسرت با مهدی یراحی در خواندن همراهی کرده. احتمالاً آهنگ “گریه کن، گریه قشنگه” را خوانده است!
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیلاله صبوری و همسر جان در کنار کاوه آفاق پس از تماشای اولین کنسرت مجازِ کاوه. کنسرتی که شایعات عجیب و غریبی پیرامونش وجود داشت. شایعاتی که آدم با چشمش هم ببیند، باور نمی کند!
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی بهنوش بختیاری در کنار سام کبودوند و افشین هاشمی در پشت صحنه تئاتر جدید عزیزان.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیشراره جان، رویایت را اگر واقعی تصور کنیم، کمی مشکلِ فضا پیش می آید. لطفاً تجدید نظر کن! 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیبرادران رایت وقتی لقب اولین خلبان های تاریخ را از آن خود کردند، اگر می دانستند یک روزی قرار است چنین شعر عاشقانه ای زیر عکس خلبانان نقش ببندد، هیچگاه سراغ پرواز نمی رفتند و به همان تدریس فیزیک ادامه می دادند! 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعلی لهراسبی، امیرعباس گلاب، مریم حیدرزاده و مصطفی پاشایی در دومین سالگرد تولد مرتضی پاشایی که در غیاب او برگزار می شود. جشنی که سال به سال تعداد میهمان های سرشناسش کمتر می گردد.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانینعیمه نظام دوست عکسی مربوط به 22 سال پیش از پشت صحنه برنامه محبوب ساعت خوش به اشتراک گذاشت. با حضور عزیزانی چون مهران مدیری، رضا شفیعی جم، زنده یاد داوود اسدی و ارژنگ امیرفضلی.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیلیلا زارع و جعفر پناهی از سایر میهمانان ویژه کنسرت دیشب ناظری ها بودند. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیدیروز روز جهانی چپ دست ها بود. بهانه ای خوب برای تبریک به عزیزان چپ دستی که در جمع دوستان و آشنایانِ چهره ها حضور دارند. کسانی هم که خودشان چپ دست بودند، برای خود و “هم دست” هایشان سنگ تمام گذاشتند! در اینجا هم مجتبی میرزاجانپور این روز را به چپ دستِ خودش (!)، یعنی فرهاد قائمی تبریک گفته است. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی سامان گوران در کنار ماکت حرم امام رضا (ع). 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیمهسا کرامتی و عکسی که خیلی دوستش دارد و گاهی با آن خلوت میکند و بلند بلند حرف میزند. بله عزیزان، حدستان درست است. این ها علایم همان سندروم شایعِ “رد دادگی” است. مهسا جان به جای تشویق مردم به این کار ها، به فکر درمان باش! 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیهستی خانم عکس آسانسوری از شما کم ندیده ایم. حالا این یک بار درب آسانسور به موقع باز شده، الکی داستان نباف. 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیاین روز ها همه جا حرف از شنا و مایکل فلپس است و این “جَو” طوری فراگیر و اپیدمی شده که هر کسی را که میبینی کلاس های شنا ثبت نام کرده است یا قرار است از شنبه این هفته ثبت نام کند. باید خدا را شکر کنیم که چنین جوی پیرامون جودو یا شمشیر بازی ایجاد نشده است، وگرنه امنیت جامعه به شدت به خطر می افتاد! 
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعکسی قدیمی از رضا شفیعی جم، مربوط به دورانی که کاستِ سلکشنِ گل های هایده گوش می داد.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیپوریا شکیبایی هم شب گذشته میهمان خندوانه شده بود و برای دقایقی یاد پدر عزیزش را زنده کرد.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیعکس زیبا و بی آلایش کاوه خداشناس در کنار پدر عزیزش در صحن حرم مطلای امام رضا (ع). زیارت قبول کاوه جان.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانیسلفی خندانِ فلور نظری در لحظه خداحافظی با پسرش. بله، همانطور که میبینید فلور نظری از اینکه پسرش دارد او را تنها میگذارد بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و ناراحت است. یاد ترانه ماندگار و نوستالژیک “لحظه ی خدا حافظی، به ….” خودتان بقیه اش را بهتر می دانید، افتادم. سفرشان بی خطر فلور خانم.

به پایان این شماره رسیدیم. تا فردا مراقب خود باشید.

یا علی.
گالری عکس داغ بازیگران و چهره های شناخته شده ایرانی

 

منبع:برترین ها