پارس ناز پورتال

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)

افراد مشهور ایرانی اعم از بازیگران مشهور و خواننده ها و ورزشکاران در اینستاگرام فعالیت پرشوری دارند و طرفداران هم به خوبی استقبال می کنند. با هم برترین عکس های به اشتراک گذاشته شده را مرور می کنیم. 

 

سلفی عباس خان غزالی با پوستر فیلم ماندگار “راننده تاکسی” شاهکار مارتین اسکورسیزی که با هنرنمایی تکرار نشدنی رابرت دنیرو همراه بود. در کنار یکی از دیالوگ های مشهور این فیلم که رابرت دنیرو در مقابل آینه با خود صحبت می کند. فیلمی که باید دید.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)غم و دلگیری خزان را به غمِ عدم موفقیت در گرفتن مجوز پس از سال های دوندگی اضافه کنید، شاید بتوانید حال این روزهای عماد طالبزاده را درک کنید.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124) ایرج خان نوذری در کنار همسر و دختران عزیزش در یک جایی که به آن اشاره ای نشده است.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)این فسقلی نیلوفر امینی فر مجری صدا و سیما، دو ساله از تهران در حال فوت کردن شمع تولدش است. تعجب نکنید! در این برهوت سوژه از این قبیل عکس ها زیاد یافت میشود!

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)پگاه جان آهنگرانی در نمایی از فیلم «خشکسالی و دروغ» ساخته پدرام علیزاده که اکران عمومی آن آغاز شده است و به لطف حضور رضا گلزار، خواهد فروخت.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سلفی آفتابی بهنام تشکر و پسر عزیزش اقا کاوه. بهنام اگر موهایش را با همین روندی که در حال رشد است، باقی بگذارد قطعاً یکی از گزینه های اصلی برای بازی در فیلم زندگی نامه آلبرت اینشتین خواهد بود.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سلفی امیرکاوه آهنین جان بازیگر و کارگردان تئاتر در کنار همسر جان و امیرحسین مدرس عزیز و خانواده محترمش. 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)جدید ترین هدیه ای که کیمیا علیزاده دریافت کرده است. کادوی خیلی خوبی است، میتواند عضو اسنپ شده و بعد از ظهر ها بیکار نماند.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)آنا جان جسارتاً منظورت از اوج که همان علی اوجی خودمان نیست؟!

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)پرونده پزشکی زنده یاد عباس کیارستمی به صورت دقیق و منطقی پیگیری شد و تیم بررسی و دادگاه مربوطه به این نتیجه رسیدند که پزشک محترم در مرگ جناب کیارستمی مقصر بوده است و اگر قصور نمیکرد، شاید امروز ایشان را در بینمان داشتیم. طبق این رأیِ دادگاه، منتظر حکمی بودیم

 

که کمی حرصمان را آرام کند و بغضمان را خفیف، ولی دادگاه محترم با حکم خنده دارش، یعنی محرومیت سه ماهه پزشک مورد نظر از طبابت در یک بیمارستانِ خاص، انتظارات همه را نابود کرد. حکمی که در خبر ها آمده نهایی نیست و امیدواریم تغییر کند. انتظار اجرای عدالت و برابری تام نداریم، ولی امیدواریم حداقل حکمی باشد که تحقیر کننده نباشد، آن هم تحقیر یکی از مفاخر تکرار نشدنی دنیای هنر.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)خود رضا کیانیان هم نمیدانست که آغوشش انقدر آپشن دارد.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)فلور نظری با این عکس متفاوت، عشق و ارادت خود را نسبت به حضرت سیدالشهدا (ع) ابراز کرد.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سلفی سحر خانم قریشی در کنار مادر عزیزش در داخل ماشین خفنشان. پیام اخلاقی این پستِ سحر: در مصرف حرف “ـه” صرفه جویی کنید تا آیندگان از کمبود ه آخر چسبان رنج نبرند!

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)مرجانه گلچین و روناک یونسی در یک رستوران تمام ایرانی در آمریکا. 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)باز هم سلفی. این بار زحمتش را حسین سلیمانی کشیده است، در کنار سپند امیرسلیمانی و جواد رضویان در پشت صحنه کار جدیدشان.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سیاوش مفیدی در حال آموزش پرواز به جوجه کرکس ها در کویر شهداد.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)عکسی جالب از یک جمع کاملاً ورزشی، با حضور ستاره هایی از ورزش های مختلف. عادل غلامی از والیبال، حسن رحیمی و احسان لشگری از کشتی، بهداد سلیمی از وزنه برداری، محمدرضا رودکی از جودو، پیمان رجبی از پرورش اندام، هادی طباطبایی از فوتبال و سایر عزیزان ورزشکار که در عکس حضور دارند.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)هانیه توسلی و دوستان در حال بحث و جدل در یک کافه. نمره دوست هانیه 20 بوده است و آن نیم نمره را اساتید وقتی متوجه شده اند که او یکی از دوستان هانیه توسلی است، کم کرده اند. 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)من مانده ام مرجانه گلچین پس از بازگشت از این همه سفر اروپایی و آمریکایی، چگونه باز خواهد توانست نقش خانم های جلسه ای را در سریال های آبکی تلویزیون بازی کند. 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)لحظه ای که گل حریف، آفساید اعلام می شود. 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)امیرحسین آرمان این پست را مناسبت 33 سال و 333 روزه شدنش به اشتراک گذاشته است… یکی از پوچ ترین و تباه ترین پست های اینستاگرام از ابتدا تا این لحظه. چند نفر از کارکنانش هم با آپلود شدن این پست از سمت خود استعفا داده اند که فعلا در دست بررسی است.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سلفی فرهاد نجفی و سارا خوئینی ها در پشت صحنه سریال “آسپرین”. سریالی که اگر اسمش را قرص جوشان ویتامین ث میگذاشتند خیلی بیشتر بهش می آمد! از پس که هیجانِ الکی و جوشش های بیخودی و زودگذر در ساختار و داستان دارد.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سیدمهدی رحمتی و سیدمجید بنی فاطمه پس از عزاداری در یک هیئت. قبول حق باشد. جان سنه قربان آقا.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)از آنجایی که از علاقه بی حد و حصر شما نسبت به هنرمند ارزشمندمان بهاره رهنما با خبرم، حتی اگر عکس جدید نداشته باشد با عکسی قدیمی از ایشان سورپرایزتان میکنم و این موضوع ارتباطی به کم سوژه بودن مطالب این روزهایمان ندارد! 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سلفی عزیزان به صرف یک صبحانه دلچسب پاییزی. پانی پناهی ها، شبنم مقدمی، فاطمه معتمدآریا و دوست عزیزشان در یک کافه.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)هر چه بیشتر میگذرد استاد دهنمکی اسرار پنهان بیشتری از آثار سینمایی اش را هویدا میسازد! اسرار و نکاتی عمیق و تعقل برانگیز که فهم و درک آن کار هر کسی نیست! مثلا همین شماره پرواز 598 که با شماره قطعنامه پایان جنگ ایران و عراق یکی است و کلی حرف های نگفته در خودش دارد! 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)عکسِ اردویی* هومن سیدی، رضا گلزار و حسین یاری در پشت صحنه سریال “عاشقانه” ساخته جدید منوچهر هادی. * یک سر به عکس های خود در اردوهای تفریحی دوران دبیرستان بزنید تا دلیل این اسم را متوجه و کاملاً قانع شوید!

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)نرگس محمدی، هانیه توسلی و سایر عزیزان در دورهمی کوچکی که توسط یک برند پوشاک در تهران برگزار شده است. هانیه جان هوا تا حدودی خنک شده، ولی نه در این حد که نیاز به گرم کردن دستان با شمع باشد، داری اشتباه گرم میکنی آبجی! 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)نیکی کریمی تازگی ها با الهام حمیدی رفیق شده تا مبانی اولیه سلام و احوالپرسی را از ایشان که در ادب و متانت شهره شهر هستند، یاد بگیرد! هفته اول قرار است روی جواب سلام دادن کار کنند.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)آرزوی سلامتی و بهبودِ هر چه سریع تر داریم برای داریوش خان اسدزاده. خیلی خودتان را بخاطر این سایت ها و صفحات زرد و قهوه ای ناراحت نکنید استاد، کارشان همین است و اگر چیزی غیر از شایعه نوشتند باید تعجب کنیم. 

 

پ.ن: سعی میکنم دیگر از کسی تعریف نکنم، مگر در مواقع خاص و با اهدافِ خاص! خلاصه اگر مادرشوهر و یا صاحبخانه تان ملاطفت لازم را در برخوردش با شما عزیزان ندارد، با کمی خرج و یک تعریف خشک و خالی، در خدمتتان هستم!

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)سلفی برفی امین حیایی و پسرش آقا دارا که در خبر ها آمده بود ایشان هم وارد دنیای بازیگری شده و به زودی همکار پدر میشود.
گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)یک سلفی ترسناک و دلهره آور از حسن جوهرچی. خودِ حسن آقا خیلی ترسناک نیست، این مکان و زمان و حالات روحی حسن جان در زمانِ ثبت عکس است که ترسناک است!

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)لیلا حاتمی و همکاران در دامان طبیعت. عکسی که در پشت صحنه کار جدیدش گرفته شده است.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)عکس سایه ای خلاقانه از ترانه علیدوستی و دخترش حنا خانم در حال رفتن به یک جایی و شاید هم آمدن از یک جایی! 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)ایشان که در نگاهش، دریایی از سوال است/ اصغرِ با ذکاوت، شکارچیِ اسکار است 

خلاق و پر اراده، پایان اش هم چون آغاز/ او دوستی هنرمند، با سود و بی زیان است! 

بهروز و مسعود هر دو، از دست او بُریده/ او بی اهمیت به، هر دوی این سَران است.

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)پیشنهاد خوب مهراب قاسمخانی به عزیزانی که همزمان شدن بازی ایران – کره جنوبی با تاسوعای حسینی را به یک معضل لاینحل تبدیل کرده اند. تا فردا مراقب خود باشید. یا علی. 

گالری عکس بازیگران و سوپر استارهای ایرانی مشهور (124)

 

برترین ها