پارس ناز پورتال

کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلم

مجموعه : اخبار سینما
کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلم

کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلم 

کیت وینسلت بازیگر سرشناس هالیوودی و برنده جایزه اسکار در فیلمی بازی می کند که نقش مقابل وی را خواننده و بازیگر مشهور جاستین تیمبرلیک ایفا می کند. کیت ویسلت، ستاره نام آشنای فیلم تایتانیک و خواننده مشهور جاستین تیمبرلیک در جدیدترین فیلم کارگردان زبردست هالیوودی، وودی آلن نقش آفرینی می کنند.

 

به گزارش پارس ناز روز سه شنبه پیش از شروع فیلم برداری این فیلم در نیویورک، کیت وینسلت در حین صحبت با دو همکار بازیگر خود در این فیلم یعنی جونو تمپل و جاستین تیمبرلیک دیده شد و به نظر می رسید در آخرین دقایق پیش از شروع کار ، اوقات خوشی را با هم می گذرانند.
کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلمکیت وینسلت ، جاستین تیمبرلیک و جونو تمپل پیش از شروع فیلمبرداری مشغول صحبت با یکدیگر

 

این بازیگران هر سه لباس هایی مربوط به دهه 1950 به تن داشتند. کیت ستاره 41 ساله فیلم تایتانیک پیراهن چهارخانه سفیدی به همراه دامن گلبهی به تن داشت و کفش های قهوه ای رنگی نیز در پاهای او دیده می شد. ولی او این بار برخلاف همیشه که در راس دید همگان قرار می گرفت، این بار رقیب جوانتر 27 ساله ای او با دربرداشتن پیراهن زرد رنگ و کفش های پاشنه دار توجه همه را به خود جلب کرده بود.
کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلمکیت وینسلت و کارگردان هالیوودی وودی آلن

 

کیت تاکنون در شماری از صحنه های فیلم برداری این فیلم دیده شده که  به گزارش پارس ناز  یکی از آنها در حین جروبحث شدید با جاستین بوده است. جاستین ، ستاره 35 ساله موسیقی در این فیلم شخصیت مردی به نام ریکی روبین را بازی کند ولی درمورد شخصیتی که کیت وینسلت نقش آن را برعهده دارد، اطلاعات زیادی در دست نیست.

 

داستان این فیلم به میل وودی آلن، مخفیانه نگاه داشته شده است و انتظار می رود در سال 2017 اکران شود.
کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلمکیت وینسلت و خواننده مشهور جاستین تیمبرلیک

 

در عین حال کیت وینسلت اخیرا در مصاحبه ای افشا کرد به هیچ وجه فکر نمی کرد که 14 سال از شخصیت مرد مقابلش در فیلم اخیر”خیاط” بزرگتر باشد و بعد از فیلم برداری این فیلم متوجه شد لیام همثورت 26 ساله است، در حالی که او در اویل دهه چهل سالگی اش به سر می برد.

کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلمجاستین تیمبرلیک همبازی کیت وینسلت می شود

کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلماستایل کیت وینسلت به سبک دهه 1950 در فیلم جدید وودی آلن

کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلمجونو تمپل دیگر همبازی کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در فیلم جدید ووی آلن

کیت وینسلت و جاستین تیمبرلیک در یک فیلمگریم کیت وینسلت در فیلم جدید وودی آلن