پارس ناز پورتال

کیارش در خانه خلوت به دختر بیهوش تجاوز جنسی کرد

کیارش در خانه خلوت به دختر بیهوش تجاوز جنسی کرد

کیارش در خانه خلوت به دختر بیهوش تجاوز جنسی کرد

کیارش پسری که با فریب دختر جوان وی را به خانه خود کشانده و بعد از بیهوش کردن وی به او تجاوز کرده است و اکنون در دام پلیس گرفتار شده. دختری که با وعده ازدواج توسط مردی مورد تجاوز قرار گرفته بود وقتی خواست خلوتگاه وی را ترک کند با عکس دامادی وی مواجه شد. .

 

چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به دادسرای امورجنایی تهران از ماجرای یک سناریوی سیاه پرده برداشت که در آن مرد شیطان صفت با دادن نوشیدنی مسموم اقدام به اجرای توطئه سیاهی کرده بود.مرجان به بازپرس آرش سیفی در شعبه چهارم گفت: مدتی بود برای تفریح به پارک نزدیک خانه مان می رفتم

 

که در آنجا با مرد شیک پوشی آشنا شدم و پس از مدتی با توجه به رفتارها و صحبت های کیارش به او اعتماد کردم.وی افزود: پس از مدتی که با کیارش آشنا شده بودم به او علاقه مند شدم و این مرد جوان از همان روز نخست ماجرای ازدواج مطرح کرده بود به همین خاطر در این مدت کوتاه تماس های تلفنی زیادی داشتیم و چند بار برای شناخت بهتر هم در پارک و رستوران همدیگر را ملاقات کردیم.

 

ماجرای ازدواجمان جدی شده بود تا اینکه کیارش از من خواست تا به خانه شان بروم و با خانواده اش بیشتر آشنا شوم، ابتدا خواسته اش را رد کردم اما اصرارهای او باعث شد تا تسلیم حرف هایش شوم و برای دیدن پدر و مادر پیرش به خانه اش بروم.

 

مرجان در حالی که اشک می ریخت گفت: وقتی وارد خانه شدم خبری از پدر و مادر کیارش نبود و ادعا کرد که پدرش حالش بد شده و همراه مادرش به بیمارستان رفته اند.با همه اعتمادی که به کیارش داشتم تصمیم گرفتم از خانه خارج شوم که کیارش خواست تا یک لیوان آبمیوه بخوریم و بعد از خانه خارج شویم.

 

کیارش به آشپزخانه رفت و یک لیوان آبمیوه برای من آورد و پس از خوردن آن دیگر هیچ چیز به یاد ندارم و وقتی از خواب بیدار شدم متوجه اقدام سیاه کیارش شدم و پس از اعتراض به مرد فریبکار زمانیکه می خواستم از خانه خارج شوم با قاب عکسی روبرو شدم که در آن کیارش با لباس دامادی در کنار زن جوانی قرار داشت وهمانجا بود که پی به نقشه شیطانی کیارش بردم.

 

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس پرونده برای دستگیری مرد فریبکار وارد عمل شدند و  به گزارش پارس ناز خیلی زود با توجه به آدرسی که مرجان از خانه کیارش داشت این مرد از سوی ماموران دستگیر شد.کیارش در همان ابتدا پرده از اقدام سیاهش برداشت و گفت: از روزی که با مرجان در پارک آشنا شدم به او علاقه مند شدم اما چون متاهل بودم

 

و می دانستم مرجان با اطلاع از این ماجرا حاضر به ازدواج با هم نخواهد بود به همین خاطر نقشه ای طراحی کردم که او را مجبور به ازدواج کنم.وی افزود: مرجان را به بهانه دیدن پدر و مادرم به خانه کشاندم و پس از دادن آبمیوه مسموم نقشه شیطانی ام را اجرا کردم و فکر می کردم با این کار مرجان تسلیم خواسته ام شود و با من ازدواج کند که دستگیر شدم.

 

بنا به این گزاراش، بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 پس از اعترافات این متهم فریبکار دستور بازداشت وی را صادر کرد و تحقیقات در این پرونده شیطانی در اداره 16 پلیس آگاهی تهران ادامه دارد

 

رکنا