پارس ناز پورتال

کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز دنیا را ببینید

کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز دنیا را ببینید

کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز دنیا را ببینید 

مرد هندی که با اعتماد به نفس بالایی به ورزش روی آورده است اکنون در رشته وزنه برداری کار می کند و بدنسازی هم انجام می دهد. آدیتیا رومئو دو فردی هندی است که به عنوان کوتاهترین وزنه بردار و بدنساز جهان به شهرت جهانی دست یافته است.آدیتیا رومئو دو وزنه بردار هندی است که تنها 83 سانتی متر قد و 10 کیلو گرم وزن دارد.

 

رومئو بر خلاف دیگر کوتوله ها دارای اندامی متناسب می باشد به طوری که دور سر وی 38 سانتی متر و دور سینه او 50 سانتی متر می باشد.

کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز دنیا را ببینیداو یکی از ستارگان محبوب باشگاه گوله( محل محبوب آرنولد شوارتزنگر براب تمرینات ورزشی) شده است.رومئو می گوید:تمام رویاهای من با یک مسافرت تحقق یافت.من هرگز فکر نمی کردم روزی به آمریکا بروم و با هواپیما سفر کنم.من همیشه دوست داشتم به خارج از هند سفر کنم و چون به این شهرت جهانی رسیده ام همه این اتفاقات خوش برایم افتاده است.

 

رومئو در طول سفر با کوتوله دیگری نیز به نام جیسون آکونا آشنا شد و وی از رومئو برای تست دادن و عضویت در سیرک دوسویل در لاس و گاس دعوت کرد.

کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز دنیا را ببینیدبه گفته وی پیش از آشنایی با “جیسون” هیچ آدم کوچولوی دیگری مثل خودرا ندیده بود.رومئو اجرای برنامه ورزشی دربرابر یک جمعیت سفید پوست را از آرزوهای خود بیان می کند که به آن دست یافته است.
کوتاه ترین وزنه بردار و بدنساز دنیا را ببینید