پارس ناز پورتال

کسی که روزی 400 میلیون تومان مواد فروش داشته است

کسی که روزی 400 میلیون تومان مواد فروش داشته است

کسی که روزی 400 میلیون تومان مواد فروش داشته است 

بازار داغ مواد مخدر در همه جای جهان داغ است و یکی از پر رونق ترین و پردرآمد ترین شغل های فاسد دنیا به شمار می رود و این بار روایتی بشونید از ایرانی های مقیم در ژاپن. «عامل اصلی جنایت یاکوزاها در ناگویای ژاپن می‌گوید تأخیر پلیس و تیم درمانی باعث مرگ پسر جوان ایرانی شده و او فقط یک ضربه به مقتول زده است.

 

مأموران پلیس ناگویای ژاپن ٣٠ آذر سال گذشته در جریان مرگ یک جوان ایرانی به نام میلاد بر اثر اصابت ضربات شمشیر قرار گرفتند.معمولا ٢٠ تا ٣٠ نفر هر روز تماس می‌گرفتند و درآمد ما از فروش مواد مخدر در ژاپن به روزی ٣٠٠ تا ٤٠٠ ‌میلیون تومان می‌رسید.

 

در ادامه مشخص شد مقتول یکی از قاچاقچیان مواد مخدر است که به دلیل تلفن همراه چهار میلیاردی با چهار ایرانی عضو مافیای مواد مخدر و یاکوزا درگیر شده و به قتل رسیده است.سرانجام دو نفر از متهمان در ژاپن شناسایی اما اتهام قتل را تکذیب کردند. همچنین یکی دیگر از متهمان در ایتالیا شناسایی شد

 

و در بازجویی‌ها اعتراف کرد قتل از سوی یکی از اعضای باندشان به نام رسول معروف به «یاکوزا» رخ داده است. در ادامه رسول هنگام ورود به ایران شناسایی و دستگیر شد. قاتل جوان به درگیری خونین اعتراف کرد اما مدعی شد علت مرگ نرسیدن خون به قلب مقتول بود.

 

او در گفت‌وگویی کوتاه درباره اتهاماتش توضیحاتی داده است:

 

مقیم ژاپن هستی؟

 

من از ١٨سالگی به ژاپن رفتم و همسرم نیز ژاپنی است. خودم چند سالی می‌شود که تابعیت کشور ژاپن را دارم.

 

شغلت چیست؟

 

از اسم و لقبم معلوم است. من در ژاپن مواد مخدر می‌فروشم و عضو باند یاکوزا هستم.

 

میلاد را تو به قتل رساندی؟

 

من او را نکشتم. آن روز با دو خودرو چهار نفری میلاد را تعقیب کردیم و سد راهش شدیم و خودرو او با جدول برخورد کرد. مقتول از خودرو پیاده شد و به سمت یک سوپرمارکت فرار کرد اما او را گرفتیم و با شمشیر و چماق به جانش افتادیم. من فقط یک ضربه به دست او زدم.

 

پس تو او را به قتل رساندی.

 

به‌ دلیل این که میلاد کارت هویتی نداشت، او را دیر به بیمارستان منتقل کردند و به علت نارسایی خون به قلب جانش را از دست داد. حتی بعد از این موضوع چند پلیس و کارمند به دلیل کم‌کاری اخراج شدند.

 

چرا او را به قتل رساندی؟

 

مقتول عضو مافیای مواد مخدر و یاکوزا بود و خط تلفن همراهش همیشه برای خرید مواد مخدر زنگ‌خور داشت. با دوستانم تصمیم گرفتیم خط تلفنش را بخریم که او هم گفت این خط را چهار ‌میلیارد تومان می‌فروشد. ٨٠٠‌ میلیون تومان به صورت ین به خود میلاد دادیم و خانواده من و شرکایم ۳میلیاردو ٢٠٠ میلیون تومان به خانواده او در تهران تحویل دادند که اسنادش موجود است.

 

روزی چقدر از این تلفن درآمد داشتید؟

 

معمولا ٢٠ تا ٣٠ نفر هر روز تماس می‌گرفتند و درآمد ما از فروش مواد مخدر در ژاپن به روزی ٣٠٠ تا ٤٠٠ ‌میلیون تومان می‌رسید.

 

چرا تصمیم به قتل میلاد گرفتید؟

 

او با خرید خط جدید، مشتریان این تلفن همراه را برای خودش برداشت و ما قصد داشتیم او را گوشمالی دهیم که این اتفاق رخ داد.

 

پشیمان هستی؟

 

همسرم باردار است و دلم برای او تنگ شده است. پشیمان هستم. نمی‌خواستم میلاد به قتل برسد. با شرکایم فقط قصد گوشمالی‌ دادن او را داشتیم.

 

فکر می‌کردی دستگیر شوی؟

 

من با پاسپورت جعلی از ژاپن خارج شدم و حتی ترکیه نیز متوجه این موضوع نشد. وقتی به ایران رسیدم مأموران متوجه شدند و دستگیر شدم. با قرار وثیقه آزاد شدم تا این که به جرم قتل بار دیگر بازداشت شدم.