پارس ناز پورتال

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشید

مجموعه : مدل کیف و کفش
کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشید

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشید 

مطمئنا همه خانم ها از پوشیدن کفش پاشنه بلند فقط به زیبایی آن فکر می کنند و درد ناشی از آن را کتمان می کنند. برای خیلی ها هیچ چیزی به اندازه تماشا کردن خانمی که کفش پاشنه بلند پوشیده و نمی تواند خودش را هنگام راه رفتن کنترل کند خنده دار و سرگرم کننده نیست. از طرفی هم به خانم ها با پوشیدن کفش های پاشنه بلند بیشتر احساس شیک بودن دست می دهد.

 

برای این که در کفش های مورد علاقه خود احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید می خواهم چند نکته را متذکر شوم.

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیدقدم های کوتاه بردارید
برای حفظ ظرافت باید قدم های کوتاه بردارید و زانوها را از حد معمول بیشتر خم نکنید. اگر همانطور که با کفش های معمولی راه می روید قدم های بزرگ بردارید گام های شما کمی غیر طبیعی می شود.

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیدبا پاشنه قدم بردارید
برای اینکه قدم ها با کفش های پاشنه بلند غیرطبیعی نشود باید ابتدا با پاشنه و سپس به نرمی روی انگشت ها قدم بردارید. سپس وقتی وزن روی قوس پا افتاد آن را به طرف جلو متمایل کنید و آماده قدم بعدی شوید.

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیدصاف راه بروید
یک خانم زیبا ژست بی عیب و نقصی دارد. شانه ها صاف و چانه به موازات زمین. با این روش هنگام راه رفتن عضلات شکم جمع شده و کوچکتر به نظر می رسد.کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیدروی یک خط راست راه بروید

اگر می خواهید مثل یک مدلینگ راه بروید یک خط راست را جلوی خود در نظر بگیرید. مستقیما روی آن راه بروید و هر قدم را جلوی قدم دیگر بردارید. هنگام گام برداشتن نوک پاها را به سمت جلو بکشید. این کار کمی تمرین می خواهد اما ارزشش را دارد.کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشید

در خانه برای راه رفتن خودتان را آماده کنید

اگر مراسمی در پیش رو دارید باید از قبل چند تا کار انجام دهید:

 

ابتدا در خانه کمی راه رفتن با کفش های پاشنه بلند را تمرین کنید. کف آن را کمی بخراشید تا لغزنده و سر نباشد.

 

کفش ها را بپوشید تا پاها به آن عادت کند. می توانید برای احساس آرامش پاها در کفش جوراب بپوشید.

 

راه رفتن با کفش پاشنه بلند روی پله ها را یاد بگیرید. هنگام بالا رفتن با نوک پاها بالا بروید و هنگام پایین آمدن کف پا را کامل روی پله ها قرار دهید.

 

از کفه های راحت برای کفش ها استفاده کنید. اگر پاها داخل کفش کمی سر می خورد کمی بیشتر هزینه کنید و کفه های مناسب برای کفش ها تهیه کنید.

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیدایستادن با کفش های پاشنه بلند را یاد بگیرید
تنها دغدغه کفش های پاشنه بلند فقط راه رفتن با آن ها نیست بلکه باید ایستادن با آن را هم یاد بگیرید.ابتدا پاشنه یکی از پاها را روی زمین به صورت کج قرار دهید سپس تمام وزن خود را روی پای دیگر بیندازید. اگر خسته شد وزنتان را روی پای دیگر بیندازید.

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیدبه پاها استراحت بدهید
اگر قرار است تمام آن روز کفش پاشنه بلند بپوشید و نمی خواهید پاهایتان اذیت شده یا تاول بزند هر چند وقت یکبار به خودتان استراحت بدهید. نیاز نیست که کفش ها را از پا در بیاورید چون پاها عرق کرده اند و دوباره پوشیدن آن ها شاید کمی سخت باشد.کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشید

همیشه پاشنه بلند نپوشید
مدل کفش هایتان را هر چند وقت یکبار تغییر دهید گاهی اوقات کفش های بدون پاشنه بپوشید اگر دائما پاشنه بلند بپوشید پاها آسیب می بینند.

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیدکفش های مناسب انتخاب کنید
اگر همیشه کتانی می پوشید یهو کفش پاشنه ۱۰ سانتی نخرید. سعی کنید از پاشنه های کوتاه تر مثلا ۵ سانتی شروع کنید. می توانید کفش های بنددار دور مچ یا لژ دار انتخاب کنید.

کفش پاشنه بلند را راحت و بدون درد بپوشیددر اندازه کفش دقت کنید
اگر کفش های خیلی تنگ بپوشید هیچ چیز نمی تواند هنگام راه رفتن به شما کمک کند. پس اگر کفش ها ذره ای برای پا تنگ بود هرگز و به هیچ وجه آن را انتخاب نکنید.اگر قرار است بین دو کفش خیلی بزرگ یا خیلی تنگ یکی را انتخاب کنید حتما اولی را انتخاب کنید. چون می توانید با کفی مشکل آن را حل کنید. در حالی که با هیچ چیزی نمی توان تنگی کفش را حل کرد.