پارس ناز پورتال

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

وقتی هردو باهم فوتبال بازی می کردند و یکی از آن ها قدم به دنیای حرفه ای فوتبال گذاشت و دیگری به دنبال تجارت رفت و رفاقت همچنان پایدار ماند. یکی شان یکی از معروف ترین فوتبالیست های تاریخ است که در کارنامه اش هر افتخاری که فکر کنید وجود دارد. دیگری هم فوتبالیست بوده اما مدت هاست

 

که تغییر شغل داده و وارد دنیای تجارت شده و به عنوان مدیر امور بازاریابی، نقش دست راست یکی از بهترین های فوتبال جهان را بازی می کند. در مورد کریس رونالدو و ریکی رگوف صحبت می کنیم که 13 سال است بهترین رفقای همدیگر محسوب می شوند.

 

قطعا نام رگوف را کمتر کسی شنیده، اما به جرات می توان گفت او پای ثابت اکثر عکس های رونالدو است و در شبکه های اجتماعی عکس های زیادی از او در کنار کاپیتان تیم ملی پرتغال وجود دارد. مردی که نه تنها بهترین دوست رونالدو است، بلکه برای او حکم محرم اسرار و مشاور را هم دارد.

 

قطعا مصاحبه با چنین آدمی نهایت جذابیت را برای خبرنگاران دارد چرا که از طریق او می توان در ریزترین جزییات زندگی CR7 هم سرک کشید.

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

اما ریکی از آن دوست های بامعرفتی است که رفاقتش را به این راحتی ها زیر پا نمی گذارد و به رغم آنکه می داند چه پول زیادی بابت صحبت درباره کریس به حسابش واریز خواهدشد اما برای دوستی اش با رونالدو هیچ قیمتی تعیین نکرده تا رسانه ها در حسرت مصاحبه با او بمانند.

 

به گزارش پارس ناز دوستی او با رونالدو آنقدر صمیمانه و ارزشمند است که برایش لقب گذاشته اند و کافیست کلمه Cricky را در اینترنت سرچ کنید تا متوجه عمق رفاقت این دو نفر شوید.دوستی این دو نفر از سال 2003 کلید خورد. رگوف آن زمان یک بازیکن جوان بود و رونالدو در آغاز راهی قرار داشت

 

که او را تبدیل به یک ستاره بزرگ می کرد رگوف که 6 سال از کریس بزرگتر است در 21 سالگی کفش هایش را آویزان کرد تا وارد بازاریابی ورزش شود.

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

او به واسطه علاقه نایک به سرمایه گذاری در پرتغال، با این غول تولیدکننده لوازم ورزشی ارتباط پیدا کرد؛ آن هم درست در روزهایی که کریس رونالدو تازه فوتبالش در اسپورتینگ لیسبون را شروع کرده بود.رگوف از همان زمان رونالدو را زیر نظر داشت و کریس را متقاعد کرد تا با نایک قرارداد ببندد.

 

قراردادی که کاملا به سود ستاره جوان اسپورتینگ بود و سالی 1.14 میلیون پورند به حسابش واریز می کرد. عقد قرارداد رونالدو با نایک شروع دوستی او با ریکی بود و از آن زمان ریکی تبدیل به یکی از اعضای خانواده رونالدو شد و در اکثر اماکن عمومی کنار کریس بوده. از تعطیلات لوکس و حضور در مراسم های مختلف گرفته

 

تا ملاقات ستاره فوتبال پرتغال با سلبریتی هایی مثل جنیفر لوپز و کیم کارداشیان که ریکی هم آنجا بوده است.

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

در 4 ماه گذشته رگوف، با رونالدو به موناکو رفت تا در مراسم انتخاب بهترین بازیکن فوتبال اروپا حاضر شود و از آن طرف به همراه کریس به لاس وگاس رفت تا با کانر مک گرگور ستاره دنیای هنرهای رزمی دیدار داشته باشد. او به همراه نامزدش به مارکش رفت تا رونالدو را در این سفر تنها نگذارد.

 

یک منبع آگاه درباره دوستی ریکی با کریس رونالدو می گوید: «او بهترین دوست کریس است و طبیعی است که به اندازه اعضای خانواده رونالدو به او نزدیک باشد».

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

دوستی ریکی با کریس فقط مربوط به بیرون زمین نیست و با توجه به آنکه نایک اسپانسر تیم ملی پرتغال هم شده، او در مستطیل سبز هم به رفیق فابریکش نزدیک شده و پس از قهرمانی پرتغال در یورو، یکی از اولین کسانی بود که کاپیتان تیم ملی پرتغال را در آغوش گرفت.

 

به گزارش پارس ناز اتفاقی که در بازی مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی هم تکرار شد. با این همه شادی این دو دوست صمیمی بعد از قهرمانی پرتغال در جام ملت های اروپا حسابی مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت و عکس های زیادی از این لحظه در رسانه ها منتشر شد.

کریس رونالدو و سایه ای که همیشه به دنبال اوست

به خصوص آنکه کریس در بغل دوست صمیمی اش به گریه افتاده بود. یکی از نزدیکان ریکی از آن روز به عنوان یکی از مهمترین روزهای زندگی دوست صمیمی کاپیتان تیم ملی پرتغال نام برده چرا که او در شرایطی قهرمانی تیم فوتبال کشورش را جشن گرفت که در کنار دوست صمیمی اش و سایر رفقایش در تیم ملی بود.