پارس ناز پورتال

کرش شدن های پی در پی اخیر نرم افزار اینستاگرام

کرش شدن های پی در پی اخیر نرم افزار اینستاگرام

کرش شدن های پی در پی اخیر نرم افزار اینستاگرام 

نرم افزار اینستاگرام این روزها حال و روز خوشی ندارد و مدام روی گوشی های موبایل کرش می شود. برای رفع این مشکلات باید ببینیم شرکت مادر چه کار خواهد کرد. روز گذشته سرتاسر شبکه اجتماعی توییتر مملو از نظراتی شده بود که کاربران از بروز خطا در اپلیکیشن اینستاگرام خود، بر روی پلتفرم اندروید و آی او اس گلگی داشتند.

 

از قرار معلوم آن‌ها قادر به ارسال تصویر در حالت عادی و یا بخش داستانی اینستاگرام (Stories) نبوده و حین انجام این کار با خطا مواجه می‌شدند. آن طور که پیداست مشکل کرش کردن اینستاگرام از زمان عرضه جدیدترین به روزرسانی ظاهر شده است.

 

کرش کردن اینستاگرام بر روی هر دو پلتفرم محبوب موبایل مشاهده شده است

بعد از تست نسخه 10.4.0 اینستاگرام برای اندروید و نسخه 10.4.1 برای آی او اس، مشکلی مشاهده نشد، اما تعداد گزارشات خطا توسط تعداد زیادی از کاربران، نشان از همه‌گیر بودن این مشکل دارد. کاربران گزارش داده‌اند حین لمس دکمه + به منظور بارگذاری محتوا، بعد از کرش کردن اینستاگرام و سیاه شدن صفحه از اپلیکیشن به بیرون پرتاب شده و در ارسال محتوای مورد نظر خود ناموفق بوده‌اند.

 

اگر شما نیز بعد از انجام جدیدترین آپدیت، با مشکل کرش کردن اینستاگرام برخورد کردید، می‌توانید از مطالب صفحه راهنمایی این شبکه اجتماعی به منظور رفع خطا استفاده کنید.

 

کاربران آی او اس: ابتدا گوشی را مجددا راه اندازی (ری‌استارت) کرده و سپس اپلیکیشن را باز کنید. اگر این کار جوابگو نبوده و مشکل کرش کردن اینستاگرام باز هم به سراغتان آمد، بعد از حذف نرم افزار و سپس نصب مجدد آن، از ابتدا به اینستاگرام لاگین کنید

 

کاربران اندروید: برای کاربران اندروید پیشنهاد می‌شود تا مستقیما به سراغ حذف و نصب مجدد اپلیکیشن بروند. بعد از این کار، مجددا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود لاگین کنید.

 

اگر باز هم کرش کردن اینستاگرام شما بعد از انجام این کارها متوقف نشد، چاره‌ای جز انتظار تا زمان عرضه به روزرسانی بعدی نخواهید داشت. پیشنهاد می‌شود تا با رفتن به این صفحه و ثبت مشکل کرش کردن اینستاگرام ، در تسریع حل شدن مشکل سهیم باشید.