پارس ناز پورتال

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس

اگرچه همه بیننده ها یورو را پر تب و تاب نمیدانستند اما خب فوتبال است دیگر!برخی مواقع مربیان برنامه ها و تاکتیک هایی پیاده سازی میکنند که به دل بیننده ها نمی نشیند. یورو پایانی به شدت غیرمنتظره داشت، پایانی به رنگ پرتغالی.

 

بسیاری از کارشناسان 24 تیمی شدن را عاملی در جهت عدم جذابیت رقابت ها دانستند و گروهی دیگر قهرمانی پرتغال را بازگشت فوتبال به دوران فوتبال دفاعی و قدرتی و بی اعتنا به فاکتورهای تماشاگرپسند عنوان کردند اما حتی در جامی با چنین اوصافی هم حاشیه های جذاب دست متن نه چندان قوی را گرفتند و با خود پیش بردند. مربیان خوش تیپ بخشی از قاعده بازی بودند، آنهایی که از دور و نزدیک دل بردند.

 

فاکتور بلژیکی

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی بلژیک یک خوش تیپ واقعی بود؛ کسی که بنا بر ادعای نزدیکانش درست مانند ژوزه مورینیو عادت به پوشیدن کت و شلوارهای دست دوز دارد. قیمت کت و شلوار تقریبا ثابت او در یورو، 90 هزار دلار است.

 

این یعنی سرمربی شیاطین سرخ فوتبال اروپا بیش از اندازه به تیپ خود اهمیت می دهد. البته حتی رسیدن به درجات متعالی خوش تیپی هم باعث نشده آپاچی بودن دوران بازی را فراموش کند و هنوز هم بعد از هر گل بلژیک بی توجه به لباس پلوخوری فاخر دوخته شده به بدنش خوشحالی می کند.

 

ویلموتس سال 2003 که از فوتبال کنار رفت در اقدامی عجیب روی به سیاست آورد. او با هدف توسعه پروژه های ورزشی وارد مجلس کشورش شد اما 3 سال بیشتر دوام نیاورد و به دلایل مختلف که خیلی هم مشخص نشد از کار خود استعفا داد.

 

برخلاف تصور، سرمربی بلژیک چندان علاقه ای به دنیای مد و تیپ ندارد و بارها اعلام کرده تنها آن لباسی که به اصطلاح به تن او بنشیند را می پوشد، نه آنچه مد روز شناخته می شود!

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس

خوش تیپ ایتالیایی

آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا با وجود اینکه برخلاف سایر فوتبالیست های هم نسل خودش، علاقه چندانی به بلند کردن موهای کاشته شده اش با استفاده از اتو برای صاف کردن و حالت دادن به آنها نداشته و ندارد اما بالفطره یک خوش تیپ واقعی است.

 

با گذشت 17 سال از روزهای بازی، کونته کماکان خوش تیپ است و مورد توجه برندهایی مانند دولچه و گابانا جای ویژه ای در زندگی ستاره سابق فوتبال ایتالیا دارند و قیمت کت و شلوارهایی که او در یورو 2016 به تن کرد حدود 180 هزار دلار است؛ این یعنی توجه حتی گاهی افراطی به تیپ و چگونگی ظاهر شدن در یک مجمع رسمی!

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس

از دیار بالکان

ولادیمیر پتکوویچ سرمربی صرب تیم ملی سوییس خوش تیپی را از دوران حضور در ایتالیا و روی نیمکت لاتزیو آموخته است.

 

مرد ماجراجوی صرب برخلاف بیشتر سرمربیان منطقه همیشه درگیر جنگ اروپا، هیچ گاه به مطرح شدن از طریق اظهارات جنجال برانگیز اعتقادی نداشته و جالب است بدانید برای لباس هایش یک خیاط اختصاصی دارد؛ شخصی که کت و شلوارهای او را به قیمت 150 هزار دلار آماده می کند و در اختیار مرد آرام نیمکت تیم ملی سوییس قرار می دهد.

 

پتکوویچ در عرصه تیپ حتی مشکلی بابت ست کردن رنگ کفش و کمربند خود هم ندارد چون برند سوییسی «پیاس تت» سالانه برای او پکیج های کت و شلوار به عنوان هدیه می فرستد!

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس

مرد متفاوت

یواخیم لو هر چند با رفتارهایش در بازی اول آلمان در یورو 2016، خودش را از عرش به فرش رساند اما بعد از اینکه بازیکنان تیم ملی کشورش از حرف زدن درباره رعایت بهداشت از سوی او منع شدند، دچار تحول شد! بهترین گلزن تاریخ باشگاه فرایبورگ با لباس مشکی مارک دولچه و گابانا بار دیگر روی نیمکت تیمش در بازی مقابل ایرلند شمالی دلربایی کرد.

 

یواخیم لو به حدی به تیپ خود اهمیت می دهد که در هر دوره و تورنمنتی، چند دست لباس مخصوص و کمتر دیده شده را با خود از آلمان به محل برگزاری هر رقابت می برد. پس از مد کردن پیراهن اسلیم فیت سفید در یوروی 2008، چندی قبل ست مشکی – سورمه ای مربی مو مشکی آلمان توجه طراحان دنیای مد را برانگیخت.

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس

آقای همیشه

دیدیه دشان سرمربی بازنده بزرگ فینال یورو 2016 تقریبا همیشه لباس پلوخوری به تن دارد و در ضیافت باشکوه فرانسه هم سنگ تمام گذاشت.

 

او در تمام رقابت های مرحله گروهی جام، کت و شلواری تیره و معمولا طوسی رنگ پوشید و پیراهنی سفید با یقه ای منحصر به فرد در پس زمینه کت کاپیتان قهرمان جام جهانی 1998 به چشم می خورد.

 

اگر می خواهید اندکی بیشتر از تیپ او مطلع شوید، نکته چندان جذابی دستگیرتان نمی شود چون دشان موهایش را به شکل مردان سنتی فرانسه بدون هیچ پیچیدگی و فرمول خاصی به سمت راست یا چپ شانه می کند و کفش هایش هم معمولا مار «کریستین لوبوتین» است.

کت و شلوارهای نیم میلیاردی در تن این افراد +عکس