پارس ناز پورتال

کامپیوتر جدید سرفیس استودیو را ببینید

کامپیوتر جدید سرفیس استودیو را ببینید

کامپیوتر جدید سرفیس استودیو را ببینید 

با دیدن کامپیوتر جدید مایکروسافت متوجه می شویم که دیگر عمر کیس های رایانه ای دیگر به پایان رسیده است. کامپیوتر مایکروسافت سرفیس استودیو در واقع یک دسکتاپ همه کاره بوده که کاربران حرفه‌ای خلاق را هدف خود قرار داده و با ویژگی‌های که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، طراحی با یک دستگاه را به مراتب آسان‌تر از گذشته می‌کند.

 

اما این کامپیوتر All-in-On تنها از سخت افزار قدرتمندی بهره نمی‌برده، بلکه این ماشین از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد که با یک صفحه نمایش ال سی دی 28 اینچی بسیار باریک حاوی لولای بدون گرانش موجب می‌شود تا شما با یک انگشت، زاویه صفحه را به حالت استاندارد و مناسب خود درآوردید. همچنین یک بیس قدرتمند نیز تنها با یک کابل خروجی پاور بهترین امکانات را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کامپیوتر جدید سرفیس استودیو را ببینید

علاوه بر این، کامپیوتر مایکروسافت سرفیس استودیو همراه با قلم و دستگاه سرفیس دایال ، یک گوی که به هنرمندان اجازه می‌دهد از هر دو دست خود برای طراحی‌ها استفاده کنند و کنترل همه چیز را تغییر دهند، عرضه خواهد شد. در واقع شما می‌توانید لوازم جانبی دایال را بر روی صفحه نمایش قرار داده

 

و با استفاده از منویی که در اپلیکیشن‌های مختلف نمایان می‌شود، گزینه‌های متفاوتی را اعمال کنید. صفحه نمایش 28 اینچی این کامپیوتر به اندازه کافی بزرگ است و رنگ های بسیار زیادی را نیز پوشش می‌دهد. این واقعاً چیزی است که شما برای کشیدن یک نقاشی کاملا حرفه‌ای به آن نیاز خواهید داشت.

 

ما (تیم اعزامی وبسایت TheVerge) چند دقیقه‌ای توانستیم با نسخه دمو این محصول کار کنیم و این کاملا مشخص است که مایکروسافت تلاش زیادی را کرده تا کامپیوتر جدید خود را برای بازار بهینه سازی کند و یک کامپیوتر همه چیز تمام را روانه بازار کند. لولای صفحه نمایش بدون هیچگونه دردسری به حرکت درخواهد آمد،

 

قلم و دایال واقعا سرگرم کننده هستند و طراحی مینیمالیستی براق کلی کامپیوتر سرفیس استودیو مایکروسافت (Microsoft Surface Studio) نیز به اندازه کافی جذاب و زیبا به نظر می‌رسد.

کامپیوتر جدید سرفیس استودیو را ببینید

آن چیزی که مشخص است، کامپیوتر همه کاره جدید مایکروسافت نمی‌تواند گزینه خوبی برای کاربران عادی باشد. در واقع این محصول به معنای واقعی ایده آل ترین گزینه برای هنرمندان دیجیتالی و سایر رشته‌هایی است که با سر و کار زیادی با طراحی و نقاشی دارند.

 

در صورتی که شما هم مثل ما مجذوب این کامپیوتر فوق‌العاده شده‌اید می‌توانید نسخه پایه آن را با قیمت 2.999 دلار پیش خرید کرده و در ماه دسامبر تحویل بگیرید.