پارس ناز پورتال

کاشت مو برای ریش و سبیل مردان

مجموعه : نکات سلامت مو
کاشت مو برای ریش و سبیل مردان

کاشت مو برای ریش و سبیل مردان 

اگر مدل ریش شما در صورتتان آنطور که می خواهید نیست و اگر به علت سوختگی دیگر ریش و سبیل ندارید,می توانید از کاشت مو برای ریش و سبیل استفاده کنید. تقریبا نیمی از مردان به دنبال داشتن ریش و خط ریشی هستند که در تمامی نقاط رویش یک دستی داشته باشد

 

و دارای نقاط کم پشت نباشد. درست است که با تغییر مد روز ممکن است شکل طاهری نحوه گذاشتن ریش و سبیل هم تغییر کند ولی به هر نحو همیشه همه مردان دوست داشته اند ریش و سبیل و خط ریش زیبایی داشته باشند. اما در بعضی افراد علاوه بر داشتن رژیم غذایی خوب و اصلاح کردن به روش صحیح،

 

باز هم ظاهر ریش و سبیل خوب نیست . این موضوع می تواند به این دلیل باشد که آسیبی به پوست یا ریشه موها وارد شده و یا الگوی رشد موهای صورت شخص به طور ژنتیکی نامرتب است.کاشت ریش و سبیل طبیعی عمل زیبایی ساده ای است که با انجام آن ظاهر صورت شما به کلی تغییر خواهد کرد

 

و شما دارای ریش و سبیل های با رویش کاملا یک دست و خط ریش بسیار زیبا خواهید بود. اطلاعات مربوط به قیمت و هزینه کاشت ریش و سبیل و خدمات آن در ادامه در این مقاله ذکر شده است. در هنگام مراجعه برای کاشت ریش و سبیل با مشورت پزشک می تواند بهترین روش را انتخاب کنید.

 

کاشت ریش و سبیل چیست
کاشت ریش و سبیل عملی است که طی آن فولیکول های مو ( یا در اصطلاح گرافت یا واحد های پیوندی مو ) از قسمت پشت سر که موهای آن به طور ژنتیکی در مقابل نازک شدن و ریزش سر مقاوم هستند، جدا می شوند و سپس این گرافت ها به محل مورد نظر شما در صورت برای رویش ریش و سبیل ، منتقل می شوند.

 

کاشت ریش و سبیل برای چه کسانی مناسب است
علاوه بر مردانی که به طور ژنتیکی ریش یا سبیل آن ها رویش نمی کند ،مردانی که قسمتهایی از ریش آن ها تراکم کمتری دارد و یا قسمت هایی از آن خالی است مناسب ترین کاندیدا ها برای این عمل هستند.همچنین کاشت ریش سبیل برای افرادی که بر اثر وجود جای زخم یا جای سوختگی

 

یا جای بخیه ی عمل جراحی روی صورت بخشی از موهای صورت آن ها رشد ندارد ، بسیار مناسب است. با انجام این عمل می توان جای زخم و سوختگی و بخیه را با کاشت مو پوشاند و از قرار گرفتن در معرض دید حفظ کرد.همچنین عمل کاشت مو برای افرادی که دوست دارند چانه آن ها کمی ته ریش داشته باشد

 

و افرادی که دوست دارند یک خط ریش زیبا و مشخص داشته باشند اما موهای صورت آن ها کم پشت و پراکنده است ، بسیار مناسب است.این عمل را همچنین می توان روی افرادی انجام داد که الگوی پر پشت یا کم پشت بودن موهای صورت خود را می خواهند تغییر بدهند با این کار می توان شکل و فرم چهره فرد را تغییر داد.

 

آیا نتایج کاشت ریش و سبیل طبیعی به نظر می آیند
برای آن که نتایج کاشت مو طبیعی به نظر بیایند ، پیوند مو در واحد های فولیکولی مختلف انجام می شود ( یک موی تکی، موی دوتایی و سه تایی) . این واحد های فولیکولی سپس در جهتی کاشته می شود که موی صورت در آن ناحیه از همان جهت رشد می کند.

 

همچنین میزان طبیعی پراکندگی موهای صورت در نواحی مختلف صورت در نظر گرفته می شود. تمامی جزئیات ریز و مهم توسط جراحی که ماهر و با تجربه باشد در نظر گرفته خواهد شد که نتیجه آن ظاهر کاملا طبیعی موی کاشته شده است.

 

انجام کاشت ریش و سبیل ، نیازمند داشتن مهارت زیاد و تجربه بسیار بالایی می باشد تا نتایج آن کاملا طبیعی به نظر بیایند و میزان ایجاد زخم در ناحیه اهدای کننده مو به حداقل برسد. متخصصین کاشت موی ما در کلینیک دکتر حسینی در انجام این روش سالها تجربه و مهارت بالایی در به کار گیری تکنیک های ویژه در کاشت ریش و سبیل دارند.

 

آیا کاشت ریش و سبیل درد دارد
کاشت ریش و سبیل درد و ناراحتی بسیار کمی را ایجاد می کند و بنابراین جراح می تواند با استفاده از بی حسی، این عمل را کاملا بدون ایجاد درد برای بیمار انجام دهد.کاشت مو برای ریش و سبیل مردان

انجام کاشت ریش و سبیل ، نیازمند داشتن مهارت زیاد و تجربه بسیار بالایی می باشد

 

چه مدت پس از کاشت ریش و سبیل می توان موی صورت را اصلاح کرد

به طور معمول از بیماران خواسته می شود که بین ده روز تا دو هفته پس از کاشت ریش و سبیل از اصلاح کردن موهای صورت خود خودداری کنند. البته این زمان که توسط جراح تعیین می شود با توجه به شرایط هر بیمار متفاوت است. بعضی از بیماران می توانند یک هفته پس از کاشت ریش و سبیل با آرامی و احتیاط موی صورت خود را کوتاه کنند و ریش و سبیلی که کاشته شده تا حداقل ده روز مانند ته ریش باقی می ماند.

 

دوره بهبودی پس از کاشت ریش و سبیل چگونه است
بعد از انجام عمل کاشت موی صورت ممکن است در محل کاشت مو نقاط ریز خونی نازکی را روی پوست خود ببینید. این نقاط بعدا سفت می شوند که نشان می دهد پوست شما در حال بازسازی است. این حالت برای یک هفته ادامه خواهد داشت و بعد از ان کم کم این نقاط خونی کوچک از پوست جدا می شوند .

 

بعد از این به مدت یک یا دو هفته موی کاشته شده به حالت ته ریش باقی می ماند و بعد از این زمان موی کاشته شده ریزش می کند که البته این موضوع بخشی از فرآیند بهبودی است و به آن شوک ریزش مو پس از کاشت گفته می شود. نیازی به نگرانی در این مورد نیست چرا که موی کاشته شده دوباره رشد خواهد کرد. البته تمامی موهای کاشته شده ریزش نمی کنند اما عموما حدود ۷۰ درصد آن ها ریزش خواهند داشت.

 

آیا نتایج کاشت ریش و سبیل ماندگار خواهد بود
نتایج حاصل از پیوند مو به صورت و کاشت ریش و سبیل دائمی و همیشگی هستند. مویی که جدیدا پیوند زده شده مانند موی معمولی رشد خواهد کرد این حالت برای همیشه ادامه خواد داشت. موی پیوند زده شده طبیعتا خصوصیات قبلی خود را حفظ خواهد کرد و ریزش نخواهد داشت و از الگوی ریزش مو یا کم پشت بودن موها در ناحیه ای که کاشته شده پیروی نمی کند و ثابت باقی خواهد ماند.

 

روند رشد موهای کاشته شده چگونه است
افرادی که در ناحیه ریش و سبیل پیوند مو انجام می دهند در مقایسه با کسانی که پیوند موی سر انجام داده اند ، به طور واضح و آشکارتری رشد موی خود را مشاهده می کنند. معمولا دو ماه پس از کاشت مو شما رشد چشمگیری را در موهای پیوند زده شده خواهید دید. در صورتی که می خواهید بگذارید ریش و سبیل شما خیلی بلند شود باید بین ۴ تا ۶ ماه وقت بگذارید.

 

انجام کاشت مو چه قدر طول می کشد
مدت زمان کاشت مو بستگی به وسعت ناحیه ای دارد که نیاز به کاشت مو دارد. بسته به تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت انجام این عمل بین دو تا چهار ساعت طول خواهد کشید.

 

کاشت ریش و سبیل چگونه انجام می شود
در روش کاشت موی صورت از روش FUE استفاده می شود. انجام این روش برای پیوند موی صورت مشابه با انجام آن برای پیوند موی سر است. در این روش واحد های فولیکولی مو از نقاطی از سر که پر پشت هستند و موهای مقاومی دارند جدا می شوند و سپس این واحد های فولیکولی در نقاطی از صورت که موهای کم پشت و پراکنده دارد کاشته می شود.

 

انجام این عمل بسیار ظریف و پیچیده است و نیاز است که برای انجام آن به بهترین متخصص پوست و مو که مهارت بالایی در انجام این کار دارد مراجعه کنید. در ناحیه ای که مو کاشته شده است ، پس از چند هفته مو ها شروع به رشد خواهند کرد و در ناحیه ای که مو از آن پیوند گرفته شده، به این علت که موهای این ناحیه پر پشت بوده است ، موها سریعا رشد می کنند و جای گرفته شدن پیوند مو سریعا ناپدید می شوند.