پارس ناز پورتال

کار زشتی که دکتر با خانم بازیگر کرد

مجموعه : اخبار سینما
کار زشتی که دکتر با خانم بازیگر کرد

کار زشتی که دکتر با خانم بازیگر کرد 

رزیتا غفاری بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران در اینستاگرام خود از عمل زشت یک پزشک علیه خود پرده برداشت و ماجرا را بازگو کرد. خانم بازیگر زیبای ایرانی از بلایی که بخاطر یک کرم خوردگی دندان بر سرش آمده پرده برداشت ! رزیتا غفاری بازیگر مشهور ایرانی بتازگی یک عمل جراحی انجام داد و از علت آن و بلاهایی که بر سرش امده است افشاگری کرد .

 

خانم بازیگر رزیتا غفاری که چند روزی را در بیمارستان گذرانده و یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته است، با انتشار متن و عکس و البته کاریکاتوری، به شرح یک ماجرای 15 ساله پرداخته است.  به گزارش پارس ناز  در اینستاگرام رزیتا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون،عکسی از او پس از عمل جراحی ، منتشر شد که هوادارانش را شوکه کرد!

کار زشتی که دکتر با خانم بازیگر کرد

رزیتا غفاری که چند روزی را در بیمارستان گذرانده و یک عمل جراحی را پشت سر گذاشته است، با انتشار متن و عکس و البته کاریکاتوری، به شرح یک ماجرای 15 ساله پرداخته است.

 

او نوشته است: «روز بر همه شما عزیزان بخیر.. از شما چه پنهان یه چند روزى در بیمارستان براى عمل جراحى بسترى بودم!!! البته داستانش مفصله که اگه از حوصله تان بدور نیست… لازم میدونم که حتما براتون تعریف کنم که شما خدایی نکرده گرفتار این بلا و مصیبت نشوید… داستان از روزی شروع شد که خانه سینما یک دکتر دندانپزشک به اعضای خانه سینما معرفى کرد…

 

قضیه برمی گرده به پانزده سال پیش…! در این اوضاع یکى از دندان هایم کرم خوردگى مختصری داشت و من هم وقت رو مغتنم شمردم و به آقاى به ظاهر دکتر مراجعه کردم… بگذریم…دکتر محترم مته را در فکم شکاااااند و دَرشَم بست و چهار استامینافون بهم داد که مسمومیت خونی پیدا کردم… درد کم کم به سراغم آمد و ….. و….. و….

 

در این پانزده سال چهار مرتبه جراحى فک و لثه و بارها پیوند استخوان شدم … استخوان فک و سینوس ها کاملا از بین رفت و بالاخره چند روز پیش تحت عمل جراحی سینوس قرارگرفتم…! که امیدوارم آخر این داستان غم انگیز باشد!!! نتیجه این که لطفا حتى براى کمترین درد به پزشک متخصص و حاذق مراجعه کنید. امروز مرخص شدم…!

 

دوستون دارم و دعایم برای شما عزیزان فقط سلامتیست … سلامتیست…سلامتیست…. انشاالله.»