پارس ناز پورتال

کار بیشرمانه خواستگار در اتاق خواب خواهر و برادر

کار بیشرمانه خواستگار در اتاق خواب خواهر و برادر

کار بیشرمانه خواستگار در اتاق خواب خواهر و برادر 

پسری که دو سال تمام خواستگار دختر مورد علاقه اش بود اما در واپسین لحظات از دختر جواب رد شنید و پس از آن برای قتل نقشه کشید. جوان خواستگار که واقعیتی را در خصوص دختر موردعلاقه اش شنیده بود تاب نیاورد و نیمه شب خواهرو برادر را در اتاق خواب به قتل رساند.

 

رسیدگی به این پرونده از بامداد 19 تیر امسال و گزارش جنایتی هولناک به پلیس شیراز آغاز شد. تیم جنایی پس از حضور در محل قتل با جسد دختر و پسر جوانی روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو از پا درآمده بودند.پدر خانواده هنوز زنده بود و برای درمان به بیمارستان منتقل شد. بررسی صحنه جنایت مشخص کرد خواهر برادریمرگ در خواب غافلگیر شده‌اند.

 

قاتل نیمه‌های شب از بالای دیوار وارد خانه شده و این جنایت را رقم زده بود. با توجه به این‌که وسیله‌ای از خانه سرقت نشده بود، احتمال قتل با انگیزه انتقامگیری مطرح شد.ماموران در تحقیقات متوجه شدند دختر جوان از دو سال قبل خواستگاری داشته و قرار بوده با هم ازدواج کنند، اما دختر جوان به‌طور ناگهانی از ازدواج منصرف شده و تصمیم می‌گیرد با فرد دیگری ازدواج کند.این تصمیم او باعث کینه جوان خواستگار شده و حتی چند بار دختر جوان را به مرگ تهدید کرده بود.

 

 به گزارش پارس ناز با کشف این سرنخ تحقیقات روی جوان خواستگار متمرکز شد. این در حالی بود که پدر خانواده نیز در تحقیقات مدعی بود قاتل هم هیکل جوان خواستگار است.ماموران در تجسس‌های خود متوجه شدند متهم از اتباع خارجی است که قصد دارد پس از این جنایت از ایران خارج شود. به همین دلیل محل‌هایی را که احتمال داشت متهم در آنجا مخفی شده باشد زیر نظر گرفته و جوان جنایتکار را هنگام فرار از شهر دستگیر کردند.

 

قاتل در بازجویی‌های مقدماتی منکر قتل شد و ادعا کرد در زمان جنایت در خانه بوده و پلیس او را به اشتباه دستگیر کرده است. او در حالی منکر قتل بود که تمام شواهد حکایت از ارتکاب جنایت توسط او داشت. به همین دلیل ماموران به بازجویی‌ها ادامه دادند تا این‌که او لب به اعتراف گشود و جزئیات جنایت را فاش کرد.

 

متهم به قتل در بازجویی‌ها گفت: دو سال قبل با دختر جوان آشنا شدم و به خواستگاری‌اش رفتم. خانواده‌اش با این ازدواج موافق بودند و قرار شد چند ماه بعد ازدواج کنیم. چند ماه آنها دو سال طول کشید و چند وقت قبل دختر جوان مدعی شد قصد ازدواج با من را ندارد.

 

خانواده‌اش هم منکر قول و قرارهای قبلی خود شدند. ابتدا فکر کردم اصرار کنم آنها راضی می‌شوند. چندبار به مقابل خانه شان رفتم و از دختر جوان خواستم با ازدواج موافقت کند اما او می‌گفت از من متنفر است.وی ادامه داد: وقتی دیدم نمی‌توانم آنها را راضی به ازدواج کنم، تصمیم گرفتم انتقام بگیرم. به همین دلیل چاقویی برداشتم و نیمه‌شب وارد خانه شان شدم. آنها در خواب بودند. با چاقو هر سه نفرشان را هدف ضربات مرگبار قرار داده و فرار کردم.

 

تصور می‌کردم هر سه نفرشان مرده باشند . وقتی فهمیدم پدر خانواده زنده مانده است، تصمیم گرفتم از ایران فرار کنم که قبل از فرار دستگیر شدم.متهم در ادامه صحنه جنایت را بازسازی کرد و در آخرین دفاعش در دادسرا گفت: برای انتقامگیری به این جنایت دست زده است.

 

قاضی درخشان، بازپرس جنایی شیراز پس از بازجویی از متهم او را با قرار بازداشت روانه زندان کرد. پرونده او نیز با صدور قرار جلب به دادرسی به دادگاه کیفری استان فارس ارسال شد تا متهم در مقابل قضات کیفری محاکمه شود

 

مطالب مرتبط :

رابطه شیطانی دو مرد با دو زن شوهردار

زن شوهردار و رابطه پنهانی با پسر منجر به قتل شد

کار زشت و شرم آور زن شوهردار با دوست همسرش

همخوابی زن شوهردار و مرد غریبه در خانه

همکاری دختر با دوست پسر برای قتل داماد

زنی که با همکاری دوست پسرش شوهر را کشت