پارس ناز پورتال

کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینید

کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینید

کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینید 

سلن دیون خواننده مشهور فرانسوی که ترانه هـای بسیار زیبا و ماندگار را از خود تا کنون بـه یادگار گذاشته است،در ایالت فلوریدای کشور کشور آمریکا کاخ بسیار مجلل و لوکس دارد. «سلن دیون»، خواننده مشهور کانادائی تبار از سال ۲۰۱۳ میلادی ویلای بزرگ و زیبای خود در جزیره ژوپیتر در ایالت فلوریدای ایالات امریکا را برای فروش گذاشته اما هنوز هیچ مشتری ای برای آن پیدا نشده است.

 

هنرمند یاد شده، امسال برای این که از فروش رفتن این عمارت ویلایی خود مطمئن شود، قیمت آن را شکسته و بـه ۳۸٫۵ میلیون دلار رسانده است. بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، قیمت اولیه فروش این ویلا در سال ۲۰۱۳ میلادی ۷۲٫۵ میلیون دلار بود که پس از گذشت حدود ۴ سال، سلن دیون قیمت آن را تقریبا بـه نصف رسانده است.

 

البته شایان ذکر است که وی در سال گذشته، پس از درگذشت همسرش، «رنه آنژلیل»، قیمت خانه را بـه ۴۵٫۵ میلیون دلار کاهش داده بود.انها این عمارت را در سال ۲۰۰۵ میلادی بـه قیمت ۱۲٫۵ میلیون دلار خریداری کرده بودند. سپس در سال ۲۰۰۸ میلادی، ۷ میلیون دلار نیز برای خرید ویلای کناری هزینه کرده و آن ها را کوبیده و عمارت کنونی را ساختند.

 

این ویلا با مساحت تقریبی ۲۲۲۵۸٫۵ متر مربع، چشم اندازی رو بـه اقیانوس آتلانتیک، ۴ اتاق خواب مهمان، یک زمین گلف، خانه استخر و استخرهای مجزا دارد. مساحت بنای ویلا، حدود ۹۳۰ متر مربع است.این عمارت، ۵ اتاق خواب و یک اتاق مخصوص تعویض لباس دارد. اتاق تعویض لباس بـه سیستم هـای خودکار طبقه بندی و سازمان دهی لباس و کفش مجهز است.

 

دلیل فروش این ویلای زیبا توسط سلن دیون این است که وی بیشتر وقت خود را در لاس وگاس و در هتل «قصر سزار» سپری می کند و این وضعیت تا سال ۲۰۱۹ ادامه خواهد داشت.در ادامه با هم بـه بخش هـای گوناگون این ویلا و اتاق هـای آن نگاهی خواهیم داشت. همراهمان باشید.

 

ویلای زیبای سلن دیون در «ژوپیتر آیلند» در فلوریدا که 22258.5 متر مربع مساحت دارد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدخواننده مشهور کانادائی تبار این ویلا را با قیمت 38.5 میلیون دلار برای فروش گذاشته است.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیداو و همسرش با یکدیگر در طراحی این ویلا نظر داده اند و برای ساخت بنای موردنظرشان، ساختمان کناری را نیز خریداری کرده اند.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیداین خانه 3 استخر مجزا با چشم انداز اقیانوس دارد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدبنای ساختمان حدود 930 متر مربع مساحت دارد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدخانه اصلی دو آشپزخانه دارد. گزینه ای که در تصویر میبینید بـه فضای غذاخوری نزدیک است.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدآشپزخانه سرپیشخدمت که فضای ذخیره سازی زیادی دارد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیددر گوشه و کنار خانه، مبلمان و صندلی هـای اعیانی و باشکوهی کار گذاشته شده.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدطبقه همفک دارای پنجرهای بلند «از زمین تا سقف» است که نور طبیعی را وارد خانه می کند.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدفضای غذاخوری برای یک مهمانی 8 نفره جا دارد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدمیتوان گفت که زیباترین و مجلل ترین بخش این عمارت، اتاق خواب اصلی آن است.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیداین اتاق یک بالکن اختصاصی با چشم انداز اقیانوس دارد و یکی از جاذبه هـای دیگر آن، تعبیه تلویزیون درون سقف و روبه روی تختخواب است.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیددر کنار اتاق خواب اصلی، یک سرویس بهداشتی بسیار شیک قرار دارد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدیکی دیگر از بهترین قسمت هـای اتاق خواب را میتوان کمد لباس با طراحی شخصی دانست که خودش یک اتاق مجزاست و سیستم اتوماتیک سازمان دهی بـه لباس ها و کفش دارد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیداین تصویر یکی از اتاق خواب هـای مهمان است که با سلیقه زیاد طراحی شده.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیددر بالکن هـای خانه نیز فضاهای نشمین متعدد بـه همراه شومینه و مبلمان تعبیه شده
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدپس از شنا و آب تنی میتوانید در خانه استخر از خودتان پذیرایی کرده و استراحت کنید.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیداستخر اصلی خانه یک فضای اختصاصی و بسیار رویایی برای شومینه زمینی دارد که میتوان قبل و بعد از شنا در آن جا حمام آفتاب هم گرفت.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیداز بالکن هـای این ویلا میتوان منظره هـای بی نظیری را تماشا کرد.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدچشم انداز محیط اطراف واقعا فوق العاده است.
کاخ لوکس و مجلل سلن دیون در فلوریدا را ببینیدنمای کلی عمارت در شب