پارس ناز پورتال

همه چیز درباره برنامه تلگرام (هک تلگرام، امکانات و ترفندها)

همه چیز درباره برنامه تلگرام (هک تلگرام، امکانات و ترفندها)

همه چیز درباره برنامه تلگرام (هک تلگرام، امکانات و ترفندها)

برنامه تلگرام یکی از پیام رسان های قدرتمند فارسی است. با همه امکانات و ترفندهای تلگرام، ویژگی های کانال تلگرام و هک تلگرام آشنا شوید.برنامه تلگرام پیام رسان به غایت قدرتمند و کاربردی‌ای است که شاید بتوان ادعا نمود در حال حاضر هیچ پیام رسانی توان رقابت با آن را ندارد.

 

از امکانات ساده و کاربردی آن که تقریبا تمام افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند می‌توان به ارسال پیام‌ها، تصاویر، فیلم و فایل (با تمامی پسوندها) اشاره نمود. در خصوص ارسال فایل توسط تلگرام شاید جالب باشد بدانید که شما در هربار ارسال می‌توانید فایلی با حجم حدود 1,5 گیگابایت ارسال نمایید و در تعداد ارسال فایل با حجم‌های مختلف هیچ محدودیتی ندارید.اگر قصد دارید با امکانات و قابلیت های برنامه تلگرام آشنا شوید بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

 

همه چیز درباره برنامه تلگرام، قابیلت‌ها و ترفندهای آن

 

همه چیز درباره برنامه تلگرام (هک تلگرام، امکانات و ترفندها)

 

با مراجعه به لینک بالا خواهید فهمید:

1) هشتگ در تلگرام چیست: به طور خلاصه برای شما توضیح می‌دهیم؛ هشتگ امکان منحصربفردی است که در پیام رسان‌های دیگر وجود ندارد. شما به کمک هشتگ می‌توانید کلمات خاصی را که قصد دارید برای شما در چت‌ها، گروه ها و یا کانال‌ها قابل ردیابی باشند را نشانه گذاری کنید. به عنوان مثال

 

شما در گروهی قصد دارید که تمامی سوالات را نشانه گذاری کنید؛ بنابراین برای این کار در ابتدا #سوال را وارد می‌کنید و سپاس در ادامه سوال خود را مطرح می‌کنید تا هر بار که لازم شد بتوانید با جستجو در قسمت Search آن را پیدا کنید.

 

من سایت رو نمیتونم باز کنم. این کلمه هک تلگرام که تو سطر اول اومده رو بایت به مطلب هک تلگراممون لینک کنیم.

 

2) هک شدن در برنامه تلگرام: مدت‌های طولانی بحث بر سر هک تلگرام در این پیام رسان بر سر زبان‌ها بود و بسیاری نگران این موضوع بودند که از سوی افراد دیگر در این خصوص تهدید شوند. با وجود اینکه این قضیه صحت داشت، تلگرام برای امنیت و پیشگیری از این موضوع راهکارهایی پیشنهاد کرد که با کلیک بر روی لینک با می‌توانید در این خصوص اطلاعات لازم را کسب نمائید.

 

3) استیکر تلگرام: یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این پیام رسان استیکرهایی می‌باشند که در خصوص موضوعات مختلف بین مردم دست به دست می‌چرخد. شما می‌توانید به راحتی استیکرهایی که دوست دارید را بسازید و آن‌را در محیط تلگرام با نام خود منتشر کنید.

 

گروه های تلگرامی :

برنامه تلگرام همانند دیگر پیام رسان‌ها‌ دارای قابلیت ایجاد گروه می‌باشد. جالب است بدانید که در ابتدا گروه های تلگرام ظرفیت 200 نفر عضو را داشت که بعدها با آپدیت شدن و به روزرسانی آن این ظرفیت به 500 و سپس به 5000 عضو رسید.از آخرین آپدیت تلگرام مدیران گروه‌ها می‌توانند پیام‌های کلی و قوانین خود را به صورت پیام سنجاق شده (Pinned Posts) در بالای گروه خود قرار دهند. این پست به صورت ثابت در بالای گروه باقی می‌ماند تا زمانی که هر کاربر به اختیار خود قصد بستن آن را دشته باشد.

 

همه چیز درباره برنامه تلگرام (هک تلگرام، امکانات و ترفندها)

 

ربات های تلگرام :

ربات های تلگرام ویژگی منحصر بفردی است که باعث شده است افراد بوسیله آن کارهایی انجام دهند که قبلا امکان آن وجود نداشت. به عنوان مثال اگر شما صاحب صفحات وب هستید می‌توانید به کمک این ربات ها صفحات خود را به صورت اتوماتیک در فضای تلگرام منتشر کنید؛ بدون اینکه لازم باشد کوچکترین کاری در خصوص آن انجام دهید. ربات‌ها قابلیت‌های دیگری نیز دارند همانند جستجوی تصاویر، فیلم‌ها، اسناد، گیف‌ها و…

 

کانال تلگرام :

کانال تلگرام نیز ویژگی منحصربفرد این پیام رسان می‌باشد. این ویژگی مسیر یکطرفه‌ای است که مدیر آن می‌تواند پست‌های مرتبط و غیر مرتبط با کانال خود را با اعضای کانال خود به اشتراک بگذارد. بعضی از کانال‌ها با قرار دادن لینکی در معرفی کانال، ارتباط بین اعضا و مدیر کانال را ممکن می‌سازند.

 

می‌توان گفت کانال همانند گروه است با این تفاوت که اعضا صرفا همانند کانال‌های تلویزیون نظاره گر پست‌ها و مطالبی هستند که در آن به اشتراگ گذاشته می‌شود و هیچ گونه واکنشی نسبت به مطالب موجود در آن نمی‌توانند نشان دهند! یکی از ویژگی های کانال‌ها قرار دادن لینک برای پست‌های شما می‌باشد. اگر قصد دارید با این موضوع آشنا شوید بر روی لینک زیر کلیک نمائید:

 

آموزش ساخت لینک برای پست های کانال تلگرام

 

منبع: مجله اینترنتی ستاره