پارس ناز پورتال

چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعی

چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعی
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعی,در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.
 

 چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

 

در این سری مطالب ما تصمیم گرفته‎ایم گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

 

*******
این شماره را با عکسی جالب از رویا تیموریان عزیز آغاز می‌کنیم که آن را آقای مجید توکلی، کارگردان سینما از رویا خانم گرفته اند.

چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیدور همی ستاره ها در همایش مربوط به یک فیلم با حضور سحر قریشی، رضا توکلی، سیاوش خیرابی و نیما شاهرخ شاهی.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیمهناز افشار که برای بازی در یک فیلم در تاجیکستان به سر می‌برد، این عکس از پشت صحنه فیلمش را از قلب دوشنبه آپلود کرد.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیبهاره افشاری به اتفاق دوستان خود گونه ای جدید از سلفی را رونمایی کردند. سلفیِ گروهیِ بیکاری! خودتان دارید می‌بینید، نیازی به توضیح بیشتر نیست.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیمی گویند هر انسانی یک کودکِ درون دارد که هر از چند گاهی بیدار می‌شود و کودکی می‌کند. ولی این فرضیه در مورد عمو پورنگ صادق نیست، عمو پورنگ کلاً کودک درونی است که که گاهی اوقات خودِ حقیقی اش بیدار می‌شود!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیسلفی آرش مجیدی، بازیگر سینما و تلویزیون در کنار دخترش با شعری زیبا.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیسلفی ستاره ها در پشت صحنه «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم. مهناز افشار، هانیه توسلی، رضا عطاران، سام نوری، امیر حسین رستمی در کنار آقای کارگردان. نادر سلیمانی هم نهایت سعی اش را کرده که در کادر قرار بگیرد و البته تا حدودی موفق بوده!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیهمیشه وقتی عکس های جدید تمام می‌شود، چهره ها رو به عکس های قدیمی و آرشیوی خود می آورند. با این بهانه که نوستالژیک و خاطره انگیز است!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیعکس جدید روناک یونسی و پسرش “مهرسام” که ماشاالله روز به روز با نمک تر می‌شود.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیتشکر رامبد جوان از این عزیز جانباز در اینستاگرامش.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیمهدی باقر بیگی و پسرش آرش. حتما می‌دانید که آقا مهدی همان مجیدِ بازیگوشِ سریال «قصه های مجید» است.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیشیلا خداداد و پسرش. معلوم نیست که چرا اخم کرده این آقا “سامیار” ما! تیپ و لباسش را هم با مامان ست کرده. یا بهتر است بگوییم مامان لباس خود را با سامیار ست کرده. و یا حتی میتوان گفت مامان لباس سامیار را با لباس خودش ست کرده است!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعینکته اخلاقی عکس: هیچ گاه وقتی یکی از افراد حاضر در عکس در حال تعریف خاطرات جوانی خویش است، سلفی نگیرید! آخرش می‌شود مثل همین سلفی ای که نعیمه نظام دوست در قسمت شیرین ماجرا از خود و رامین ناصر نصیر انداخته است!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیعلیرضا نیکبخت در کنار خواهر زاده و بابای خواهر زاده اش!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیهمین یک عکس خودش حداقل 5 ماه محرومیت برای پرسپولیس دارد! کلکسیونی از بازیکنان مورد دار پرسپولیس در این عکس جمع شده اند. از حسین ماهینیِ سرباز فراری گرفته تا پیام صادقیان همیشه محروم و جنجالی و افشین اسماعیل زاده پرحاشیه و سکو نشین.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیمحسن یگانه خیلی سعی کرده حرکتی شبیه دخترش انجام بدهد ولی متاسفانه خراب کرده است!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیحدیث میرامینی خیلی سردش بود که 3 کاپشن روی هم پوشید و از زیپ‌هایشان عکس گرفت و به اشتراک گذاشت.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعییکی از ویژگی هایی که حامد حدادی دارد این است که سلفی هایش اصلاً شبیه سلفی نیست! مثل این می‌ماند که خیلی شیک نشسته و دوستش از او عکس گرفته است. این ویژگی مثبت را هر کسی نمی‌تواند داشته باشد، مگر بسکتبالیستی با 2 متر و 18 سانت قد و دستانی خیلی بلند!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیعکس یادگاری مجریان تلویزیونی در حیاط مصلی تهران. مژده لواسانی و نجمه جودکی.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیزانیار و ننه نرگس در جواهر ده.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیرضا صادقی نشان داد که عکس های کلوز آپ فقط مختص خانم های محترم نیست. آقایان هم می‌توانند بگیرند، حتی با نیم متر ریش!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیسلفی شبنم مقدمی با مامان و بابا.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیامیر آقایی در کنار سهراب پاکزاد، خواننده تیتراژ های تلویزیونی و دوستشان.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیخواهران هنرمند در کنار هم. شیرین بینا و  نگین صدق گویا.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیقدیم ها وقتی میخواستیم مهارت خود را در یک کار به رخ بکشیم، میگفتیم “چشم بسته انجام میدم!” می‌بینید که شهرام قائدی به درجه ای از تخصص در سلفی گرفتن رسیده که چشم بسته سلفی می‌گیرد!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیعلیرضا حقیقی در ماشین کانورتیبل اش در پرتغال.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیباران کوثری که این روز ها دارد با «هم هوایی» اش در تئاتر می‌درخشد.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیهمین که هواپیمای فرزاد فرزین به زمین نشست، یاحا کاشانی دوربین به دست این سلفی را گرفت و در ایستاگرامش گذاشت.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیپریناز ایزدیار در گریم فیلم جدیدش.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیسلفی الناز حبیبی و احسان کرمی. کمتر هنرمندی پیدا می‌شود که احسان کرمی با او سلفی نگرفته باشد. هنرمندِ خانم که اصلاً پیدا نمی‌شود! از بس که مهریان و مردمی است این آقا احسان.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیفلامک جنیدی با عکس هایش در ایستاگرام ثابت کرده که یک فیلم باز حرفه ای است. هر هفته چند پست از پوستر فیلم هایی که در آن روز ها دیده است به اشتراک می‌گذارد و به تعریف یا نقد فیلم می‌پردازد و دوستان را به دیدن آن دعوت و یا از دیدن آن منع می‌کند.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیعکس هنری حامد کمیلی در کنار دوستان. برای عزیزانی که نتوانسته اند حامد را تشخیص بدهند عرض کنم که آن شخصی که کمترین مقدار کالُری را در حین عکس سوزانده، حامد خان کمیلی است!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیروزبه نعمت اللهی با ظاهر جدید خود، چهره‌ای تلفیق شده از چهره های فئودور داستایوفسکی و جان لنون ساخته است!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیشقایق فرهانی و تینا پاکروان. مطمئناً عکس برای ماه ها پیش است که تینا خانم دیروز آن را رو کرده است. چون در هوای این روز ها چای روی میز یخ می‌زند!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیسحر قریشی، علیرضا بابایی و جواد یحیوی در نمایشگاه الکامپ.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیعکسی از پشت صحنه فیلم سینمایی «چهارشنبه» با هنرنمایی شهاب حسینی، نسیم ادبی، هستی مهدوی فر و آرمان درویش.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیبهرام رادان داشت یک بازی تمرکزی انجام میداد که کشف کرد قیافه اش چقدر موقع تمرکز کردن جذاب است! و این سلفی متمرکز را از خود گرفت!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیپگاه آهنگرانی.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیمحسن افشانی و مادر محترم در کربلای معلی. زیارت قبول محسن جان.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیفرهاد مجیدی در حال انجام حرکتِ “جلو بازو هالتر”.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیو جایزه “بدون شرح ترین” عکس این شماره به طور مشترک تقدیم می‌گردد به خانم ها آزاده نامداری و گلاره عباسی، با این سلفیِ خیلی کلوز آپ‌شان!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیشایسته ایرانیِ خوشتیپ، در یکی از کشور های اروپایی.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعینفیسه روشن در کنار برادرانش، علی و عرفان. آن دوستان در انتهای عکس هم راه خود را می‌روند و کاری با کار نفیسه و برادرانش ندارند.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیای روزگااار…. پست های عاشقانه ارسلان قاسمی تبدیل به پست های غم دار و پر از دلتنگی رسیده است… صبر داشته باش پسرم، حتماً شارژ موبایلش تمام شده!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیاین عکس را صرفاً برای لوکیشنی که مریم معصومی در بالای عکس زده است انتخاب کرده ایم. در “خیابون”!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیپشت صحنه تیزر تبلیغاتی جدید خمیردندان داروگر!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیمهدی رحمتی، مهدی هاشمی نسب، مهدی مهدوی کیا و کریم باقری در حال اهدای خون. گویا حال عمومی و میزان فشار خون مهدی هاشمی نسب خیلی مساعد نسیت! امیدواریم آب پرتقال را فراموش نکند. چون قبلاً هم سابقه غش کردن، مخصوصاً پس از گلزنی را دارد!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیباز هم دور همی مجریان تلویزیونی این بار به اتفاق همسر های محترم. نیلوفر امینی فر و زهرا عاملی در کنار همسرانشان.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیپویا امینی عکسی خاطره انگیز از پشت صحنه سریال پرطرفدار «خط قرمز» به اشتراک گذاشت. سریالی که ستاره های زیادی از جمله خود پویا امینی، سروش گودرزی، شهرام حقیقت دوست، شهرام عبدلی و … را به جامعه هنر ایران معرفی کرد. راستی سال های زیادی است که خبری از سروش گودرزی در فیلم ها و سریال ها نیست.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعی
هیچ کس دلیل علاقه ای که آزاده نامداری به پیشانی خود و جزئیات روی آن دارد را کشف نکرده است.
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعیو در پایان عکسی از دوران کودکی نادر سلیمانی در آغوش پدر. نادر جان در کودکی چه موهای خفنی داشته است! احتمالا در همان سنین کودکی تنگ نظران موهایش را چشم زدند!
چهره های محبوب ایرانی در شبکه‌های اجتماعی