پارس ناز پورتال

چند شغله ها در آزادی یواشکی قرار دارند

چند شغله ها در آزادی یواشکی قرار دارند

چند شغله ها در آزادی یواشکی قرار دارند

اخیرا روایت چندشغله ها با حقوق های میلیاردی حرف و حدیث های زیادی به پا کرد , البته بگذریم از اینکه چند شغله هایی هم هستند که با وجود چند شیفت کار کردن مثل مسافر کشی و دست فروشی باز هم زندگیشان لنگ میزند . 

 

به گزارش تراز؛ علیرغم بگیر و ببند و گیردادن های علنی به کمپین های آزادیهای یواشکی، قیمت چندین هزار قلم کالا بصورت یواشکی در کشور بالا رفت! و چندین هزارتن کالا نیز آزادانه و بصورت یواشکی وارد کشور شد!

 

– در راستای آزادیهای یواشکی و آزادشدنهای یواشکی!، صبح پس پریروز یک متهم اصلی اختلاس بصورت یواشکی و آزادانه از کشور خارج شد! وی بصورت یواشکی با بعضیها در ارتباط بود و بعضیها هم یواشکی ایشون رو به اونور آب (چه عرض کنم به اونور کره زمین) فرستادن تا افکار عمومی بیش از پیش دنبال نخود سیاه باشه!

 

– یک حامی آزادیهای یواشکی گفت: من با آزادی یواشکی مشکلی ندارم مثلا خود من یواشکی از کشور خارج شدم بعد هم کمی یواشکی تر! وارد کشور شدم و الان دارم آزادانه تو کشور راه میرم. وی ادامه داد: من خیلی کارها رو یواشکی میکنم! و وقتی هم بخام گیر بیفتم؛ بعضیها یواشکی سفارشمو میکنن!

 

– در پی طرح جدید دولت جهت شناسایی چندشغله ها؛ یک چندشغله صبح دیروز در حالیکه قصد داشت از محل شغل چهارمش به محل شغل اولش برود توسط ماموران مبارزه با چندشغله های غیرنورچمشی دستگیر شد!

 

نامبرده ضمن اعترافاتش افزود: من کارمند یکی از ادارات تهرانم که ساعت۲ که کارم تموم بشه میرم

 

مسافرکشی( شغل دوم) بعدش هم از ساعت ۸ تا ۱۲ شب هم در یکی از هتلهای تهران به شستشوی ظرفها مشغولم(شغل سوم) و نهایتا از ۱۲تا ۶ صبح هم به عنوان نگهبان در یکی از مجتمع های آپارتمانی کار میکنم! قرار است قانون مبارزه با چنین چندشغله هایی بیش از پیش تشدید شود!

 

– در پی افزایش تردد شهروندان ایرانی با رکابی و شلوارک و… در خیابونای ترکیه و دوبی؛ پلیس این کشورها قصد دارد گشت ارشاد رو فعال کنه! پلیس قصد جمع آوری ایرانیهای رکابی پوش رو به مرحله اجرا بذاره و فعلا تا چند ماه اراذل و اوباش ترکیه ای در آرامش کامل به سر میبرن و کسی کاری به کارشون نداره.

 

– در پی دست داشتن یواشکی آقازاده یقه سفید همیشه آزاد یکی از کشورهای همسایه کشورهای خلیج فارس، نهایتا ایشون بصورت کاملا یواشکی آزاد شد و قول شرف داد که از این به بعد بصورت یواشکی به کارای سابقش مثل پولشویی، اختلاس و… مشغول بشه و دیگه برای قانون مزاحمت ایجاد نکنه!

 

– قیمت چندین هزار قلم کالا بصورت یواشکی بالا رفت! و چندین هزار تن کالا نیز آزادانه و بصورت یواشکی وارد کشور شد! این کالاها در راستای ایجاد تعامل سازنده!

 

با همه کشورهای جهان صورت گرفته است! لازم به ذکر است با روی کار آمدن دولت جدید و اتخاذ سیاستهای علمی و کارشناسی شده اقتصادی که حتی باعث لرزیدن تن چندین اقتصاددان معروف در گور شده است؛ دروازه های اقتصادی ایران به روی تمام دنیا باز و دروازه های تمام دنیا به روی اقتصاد ایران بسته شد!

 

ضمنا قراره قسط اول طلب ایران از آمریکا بصورت یواشکی و در یک گونی درسته پر از اسکناسنهای ۵ هزارتومانی از طریق مرز افغانستان بندازنش این ور مرز تا مسئولان بیان برش دارن! بعد هم اگه کم و کسری بود ببخشن و انشاله با محموله گونی بعدی جبران میشه!

 

پی نوشت و شعری در وصف یواشکی:

گفتگوها محرمانه یواشکی
توافقات یواشکی

 

دستگیریها یواشکی
آزادشدن یواشکی

 

پول شده اختلاس ولی
من میدونم یواشکی

 

کار کی بود ولی بذار
بهت بگم یواشکی

 

برنج هندی اومده
تو مملکت یواشکی

 

ما اهل حل مشکلیم
شاید که تو به ما شکی

 

تو انتقاد بکن ولی
جون بابات یواشکی

 

صدات رو زود ببر، خفه
حرف نزن تو بیسواد

 

والا سیلی میزنم
جدی اما یواشکی

 

قول دادن به ما که زود
پول رو بدن یواشکی

 

قسط اولو نداد بجاش
داده به ما لواشکی!

 

متهمان اختلاس
در میرن یواشکی

 

اون یکی هم رفته خارج
با اطلاع؛ یواشکی!

 

آزادیها یواشکی
دستگیریها یواشکی

 

عامل اختلاس کی بود؟!
بهت میگم؛ یواشکی!