پارس ناز پورتال

پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسید

پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسید

پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسید 

کودکان هم می توانند برای خود ثروت بسیار زیاد داشته باشند. ما لیست کسانی که در جهان ثروتمندترین هستند را برای شما آورده ایم. به دست آوردن میلیون ها دلار کار دشواری است، و بسیاری از ما در طول زندگی خود هرگز به دنبال به دست آوردن چنین پول هنگفتی نیستیم.

 

اما برخی افراد هستند که پیش از تولد هجده سالگی خود از بخت، استعداد، و ثروت خانوادگی کافی برای گردآوردن پولی بیش از آنچه که همه ما در تمام زندگی خود خواهیم داشت، برخوردار بوده اند.
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدشما می توانید به حال تمام کسانی که نام خواهیم برد غبطه بخورید. آنها خوش و خرم، با پول های زیاد خود سرگرم خواهند بود.

 

نیک دِآلویزیو

سن:18

ثروت خالص: 30 میلیون دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: برنامه نویسی کامپیوتر
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیداو جوانترین کارآفرین عرصه صندوق سرمایه گذاری است، و کار خود را از پانزده سالگی آغاز کرده است. او اپلیکیشنی به نام Trimit طراحی کرده است. این اپلیکیشن که با همکاری چند نفر دیگر ساخته شده بود، او را به جوانترین فرد صندوق کارآفرینی تبدیل کرد.

 

این کار تنها یک میلیون دلار برای او به ارمغان آورد؛ تا اینکه محصول این نوجوان در سال 2013 توسط یاهو به قیمت سی میلیون دلار خریداری شد و او را به شاهزاده ای سی میلیون دلاری تبدیل کرد. ما هم مانند شما شگفت زده شدیم وقتی فهمیدیم که یاهو در سال 2013 هنوز شرکتی بوده که اجازه می داده است شخصی از طریق یک اپلیکیشن میلیون ها دلار بدست آورد!

 

ظاهرا این اپلیکیشن برای مدت طولانی دوام نیاورده، و پس از افول بخت آن در سال 2015، دِآلویزیو این شرکت را ترک کرده است. نقشه بعدی او چیست؟ هیچ کسی دقیقا نمی داند. او قبلا فعالیت کوتاهی در فروشگاه آنلاین Airbnb داشته است، و ممکن است در جایی جدید کار کند. اما او همچنین بسیار ثروتمند است و حتی به سن بیست و یک سالگی هم نرسیده است! او می تواند احتمالا کمی دلسرد شود.

 

اوان (اوان تیوب)

سن: 9

ثروت خالص: نامشخص – چیزی حدود 1.5 میلیون دلار در سال

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: یوتیوب
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدروش های بسیار زیادی وجود ندارد که با آن بتوانید در یوتیوب معروف شوید. بسیاری از کاربران واقعا مشهور YouTube یا از قبل معروف بوده اند (مانند برادران ولاگ [Vlogbrothers])، و یا (مانند PewDiePIe) کسانی هستند که هنگام بازی های ویدئویی صداهای احمقانه ای از خود درمی آورند.

 

اما در اینجا اوان وجود دارد که کانال اوان تیوب [EvanTube] را از سن هفت سالگی آغاز کرده است. اوان یک یوتیوب باز عجیب نیست. او نه یک کارتون ساز است و نه راهنمایی های گام به گام برای آرایشگری ارائه می کند. او در عوض، اسباب بازی های مورد علاقه خود را بررسی می کند.

 

چیزی که او انجام می دهد … در واقع همین است! زمانی که با وراجی در مورد بازی ها و اسباب بازی های مورد علاقه خود، پدر و مادرتان را اذیت می کردید را به یاد دارید؟ اگر در ان زمان یوتیوب وجود داشت، می توانستید ثروت دیوانه کننده ای به دست آورید.

 

صرف نظر از کمک کوچک پدر اوان به او، در ویرایش ویدئوها و گاهی افزودن جلوه های ویژه به آنها، خود این کودک فوق العاده است که این پول و ثروت دیوانه کننده را به دست می آورد. برنامه های او بیش از 1.2 میلیارد بیننده داشته، و توانسته یک میلیون دلار در سال برای او درآمد داشته باشد؛ همه اینها با صحبت کردن در مورد اسباب بازی ها!

 

جیلن بلدزو

سن: 17

ثروت خالص: نامشخص – مدیر عامل یک شرکت 3.5 میلیون دلاری

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: کارآفرینی
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیددوران دبیرستان را به یاد می آورید؟ چه تعداد بچه میلیونر، نابغه، و کارآفرین را می شناختید؟ احتمالا حتی یک نفر را هم نمی شناختید؛ مگر اینکه با جیلن بلدزو هم کلاس بوده باشید. او رئیس گروه جهانی جیلن بلدزو است که اخیرا به شرکت فناوری های بلدزو تغییر نام داده است.

 

او این شرکت که زمینه تخصصی آن در حوزه مشاوره فن آوری اطلاعات است را در سن 12 سالگی بنا نهاد. اگرچه کمی اغراق آمیز به نظر می رسد، اما این کار او را مدیر عامل شرکتی چند میلیون دلاری، با 150 کارمند، کرده است. او مشتریانی بسیار عالی، از جمله برخی از افراد مشهور، نیز دارد.

 

در پایان، یک شرکت عالی کافی نیست؛ و او فعالیت کاملا متفاوتی را آغاز کرده است که به کمک به دیگر نوابغ جوان همچون خودش اختصاص داده شده است. بی تردید، بعید به نظر می رسد که هیچ یک از آنها بتوانند به ممتازی او باشند؛ زیرا باید به یاد داشته باشیم که او همه اینها را در سن 12 سالگی آغاز کرده است.

 

چرا که به یاد داشته باشید: من تمام این در سن دوازده آغاز شده است. در حالی که ما قبل از رسیدن به بلوغ حتی نمی توانستیم تا میلیون بشماریم، او میلیون ها دلار درمی آورده است.

 

ژولیت برینداک

سن:17

ثروت خالص: نامشخص – بنیانگذار شرکتی به ارزش 15 میلیون دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: خانم اُ و دوستان
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدممکن است چیزی در مورد سایت ژولیت برینداک – خانم اُ و دوستان – بدانید؛ اما به احتمال قریب به یقین نمی دانید هنگامی که کار این سایت را آغاز کرده است، چقدر کم سن و سال بوده است.ژولیت برینداک شاید یکی از ملیح ترین 16 ساله های جهان بوده است. او در سایتی به نام خانم اُ و دوستان،

 

یک مرکز رسانه ای اجتماعی که انحصارا برای دور هم جمع شدن و معاشرت دختران نوجوان و کوچکتر طراحی شده بود کار می کرد. این سایت در واقع یک فیس بوک، اما فاقد کراهت های آن است. این کار به عنوان یک سرگرمی برای توصیف خود آغاز شد، اما او به زودی موفق به جذب گروهی از سرمایه گذاران شد

 

که به شرکت او پیوستند، و ارزش آن را بالا بردند. یک سال بعد، در سال 2008، این شرکت ارزش خود را ارزیابی کرد: 15 میلیون دلار. بنابراین اگرچه او به ثروتمندی زاکربرگ نیست، اما او نیز به نوبه خود ثروتمند است.

 

جکی اوانچو

سن: 16

ثروت خالص: 2.5 میلیون دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: خوانندگی
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدبرای کسانی که صدای جکی اوانچو را نشنیده اند، او یک خواننده کلاسیک متقاطع است؛ به این معنی که او هم موسیقی کلاسیک را عالی می خواند و هم موسیقی پاپ را. اگر شما یکی از میلیون ها نفری باشید که برنامه آمریکا گات تلنت را تماشا کرده اند، این احتمال وجود دارد که قبلا صدای او را شنیده باشید.

 

او زمانی که تنها ده سال داشت در این برنامه ظاهر شد، اما این شروع واقعی او نبود. او پیش از ظاهر شدن در یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی آمریکا، کار خود را زمانی که فقط هشت سال داشت، در یک برنامه استعدادیابی آغاز کرد.

 

پس از آن، او شهرت خود را در یوتیوب ادامه داد و حتی در برنامه ای در شبکه PBS که تجلیل آمریکا نام داشت، همانند تمام سال سومی ها آهنگ «آوِ ماریا» را خواند. او در حال حاضر مولتی میلیونری است که صاحب چندین آلبوم پرفروش است، و در سراسر کشور به اجرا می پردازد.

 

یانثه فلوگر

سن: 18

ثروت خالص: 10.5 میلیون دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: برنده قرعه کشی
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدتنها روش موفقیت در این فهرست که شاید شما هم بتوانید آن را تکرار کنید، روش یانثه فلوگر است. زیرا او در سال 2008 و در هجده سالگی، برنده قرعه کشی شد! اگر این اتفاق برای ما بیافتد، قبل از شنیدن اینکه «هِی… صبر کن! یک قعله بادی بزرگ را نخر که فقط میخواهی بدانی با انداختن آن در اقیانوس چه اتفاقی خواهد افتاد!»، تمام آن را به باد خواهیم داد.

 

اما (خوشبختانه) فلوگر مانند ما نیست. او قبل از برنده شدن در قرعه کشی دانشجو بود، و این امر ذزه ای هم تغییر نکرد. او پس از رفتن به یک تعطیلات نسبتا خوب، با گذاشتن بیشتر این پول را در بانک، یا با دادن آن به خانواده، به مادرش اطمینان داد که یک روز دیگر هم در زندگی کار نخواهد کرد.

 

بازهم اگر ما بودیم، چند کوسه می خریدیم و کسی را استخدام می کردیم که روی سر آنها لیزر کار بگذارد. اما خوب… کمک کردن به خانواده کار خوبی است.

 

سوری کروز

سن: 10

ثروت خالص: نامشخص – دارایی پدر او حداقل 470 میلیون دلار است

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: پدر و مادر
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدسوری کروز فرزند تام کروز و کتی هولمز است و برخلاف بسیاری از افراد یاد شده در این مقاله، او بدون انجام هیچ کار شگفت انگیزی ثروتمند شده است. با این حال، بدون آنکه حسودی او را بکنیم، به اندازه کافی خوش شانس بوده است که در یک خانواده فوق العاده ثروتمند متولد شود.

 

البته اینکه او فوق العاده ثروتمند است، به این معنی نیست که زندگی کاملی دارد. پدر او با اینکه هزینه های زندگی او را می پردازد ظاهرا سالهاست که او را ندیده، و حتی به جشن تولد ده سالگی او هم نیامده است. او حداقل سرمایه بزرگی را برای دخترش اندوخته است، چیزی بیش از آنچه که می توانیم درباره پدر و مادر خود بگوییم.

 

ال فانینگ

سن: 18

ثروت خالص: 5 میلیون دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: بازیگری

پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدال فانینگ یک ستاره سینما و تلویزیون است، کس که احتمالا او را در یکی از فیلم های بی شمار وی –مانند ما یک باغ وحش خریدیم یا شیطان [مالیفیسنت]- دیده اید. به خاطر دستمزد بسیار بالای یک سوپراستار، و اینکه اساسا او تمام زندگی خود را به بازیگری می گذراند، ال فانینگ بسیار ثروتمندتر از آن است که خوابش را ببینید.

 

شروع بازیگری فانینگ به سه سالگی او و بازی در فیلم من سم هستم -در سال 2001 – باز می گردد. او خردسالی نقشی را بازی می کرد که خواهر بزرگتر او، داکوتا فانینگ، بازی می کرد. او پس از آن، به ایفای نقش در رشته ای از فیلم های بسیار جذاب پرداخت. آخرین فیلم او شیطان نئونی اثر نیکولاس ویندینگ رفن، تریلری در مورد جهان پر مخاطره مدلینگ بود.

 

به ما اعتماد کن، نسبت به آن فیلم بسیار تاریکتری به نظر می رسد، که به معنای گذار کامل و موفقیت آمیز او از یک بچه احساساتی به یک ستاره بزرگسالان است. تبریک! ما تا همین چند سال پیش منظر بودیم که او افتضاح بار بیاورد، و نفرت از او را آغاز کرده ایم، و این چرخه نفرت باز هم شروع شده است.

 

بلو ایوی کارتر

سن: 4

ثروت خالص: نامشخص – ارزش خالص پدر و مادر است دلار 1 میلیارد دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: با داشتن پدر و مادری مثل جِی زی و بیانسه!
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدبلو ایوی کارتر صاحب بهترین زندگی در تمام جهان است. اگرچه پدر او، جِی زی، عالی است، اما مادر او بیانسه فوق العاده عالی است. بلو ایوی کارتر اساسا یک خدا است. شاید جذابترین بخشی زندگی او این است که حتی نمی داند پدر و مادر او معروف هستند!

 

با اینکه او حتی در مراسم جوایز VMA ظاهر شد، اما به هیچ وجه نمی داند که پدر و مادر او معروف هستند. او در نهایت به این مسئله پی خواهد برد؛ البته امیدواریم نه با گوش دادن به آلبوم لیموناد مادرش که در آن برخی کارهای غیرپدرانه جی زی را بازگو می کند. با این حال،

 

او در حال حاضر به طرز شگفت آوری ثروتمند است و لازم نیست با استرس های این مسئله سر و کار داشته باشد که چگونه می تواند زندگی بهتری داشته باشد؟

 

پرنس جورج

سن: 2

ثروت خالص: 3.6 میلیارد دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: با شاهزاده بودن!
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدپرنس جورج، فرزند و پسر اول پرنس ویلیام و دوشس کاترین میدلتون، تنها دو سال سن دارد، که به معنی است که او اگرچه شاید نتواند حرف بزند، اما احتمالا می تواند راه برود؛ و از آنجایی که او یک شاهزاده است، از خیلی از کشورها پول بیشتری دارد. این کودک ثروتی 3.6 میلیارد دلاری دارد.

 

اصلا حتی می توانید چنین رقم بزرگی را تصور کنید؟ این پول به اندازه ای است که می توانستید فیلمی که همیشه آرزوی ساختن ان را داشته اید را بسازید، (پنج بار بیش از) آنچه که می خواستید را بخرید، و حدود نیمی از وام های دانشجویی خود را بازپرداخت کنید – او همه اینها را دارد، و هنوز هم به سختی یک کودک است!

 

البته این در مقایسه با پرنسس شارلوت – دختر تازه متولد شده کیت و ویلیام – چیزی نیست. دارایی او بیش از پنج میلیارد دلار است، به این معنی که رقابت خواهر –برادری آنها این خواهد بود که چه کسی ثروت میلیاردی بیشتر به نام خود دارد.

 

ایزابلا بارت

سن: 9

ثروت خالص: 1.9 میلیون دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: جشنواره های زیبایی و غیره
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدآیا هرگز تصور کرده اید که کودکی باشید که با راه رفتن به این طرف و آن طرف مولتی میلیونر شوید؟ ایزابلا برت این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است. اگر برنامه هایی که نام آنها برده شد را تماشا کرده باشید، نام او را به یاد خواهید آورد؛ زیرا او در برنامه کودکان نوپا و تاج ها حضور داشت.

 

مسلما او با شش سال سن، کم سن و سال تر از روزگار عجیب نه سالگی فعلی خود بود! با اینکه سن او تک رقمی است، ثروتی بالغ بر دو میلیون دلار دارد.بارت در شرکت ها سهام دارد، در نمایشگاه های مد نیویورک قدم می زند، و به نمایش های پیروزمندانه خود ادامه می دهد.

 

نکته ای که فراموش شد این است که او همچنین در حال بیرون دادن دو تک آهنگ است! ما نمی گوییم که نه سالگی برای داشتن پولی بیش از آنچه که بیشتر ما خوابش را هم نمی ببینیم بسیار زود است، بلکه می گوییم… باشد، صبر کنید، این دقیقا همان چیزی است که می گوییم.

 

دیوید و کاترین کوک

سنین: 16 و 15

ثروت خالص: نامشخص – شرکتی که بیش از 100 میلیون دلار فروش داشته است

روشی که این دو با آن پول خود را به دست آورده اند: سایت myYearbook.com (یا همان MeetMe)
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیدکاترین و دیوید کوک خواهر و برادر نوجوانی هستند که ایده جالبی داشتند. همانطور که می دانید سالنامه ها عالی هستند، اما مگر غیر از این است که کتاب های چاپی باید پی کار خود بروند؟ خوب، اگر شما بتوانید همه این سالنامه ها را دیجیتال کرده و در یک شبکه اجتماعی قرار دهید چطور؟

 

این چیزی است که این دو تصمیم به انجام آن گرفتند: تاسیس شرکتی فوق العاده عالی، قبل از آن که متوجه شوند این کار بسیار فراتر از توان آنهاست. آنها سپس جف، برادر بزرگتر خود را به عنوان یک تاجر و مدیر عامل شرکت وارد کار کردند. وب سایت آنها به MeetMe تغییر نام داد، و پس از محبوبیتی غیر منتظره، در سال 2011 به فروشی بیش از 100 میلیون دلار دست یافت.

 

تایلر دیکمن

سن: زمانی که شروع کرد، 15 ساله بود

ثروت خالص: نامشخص، اما قطعا میلیون ها دلار

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: لوازم کامپیوتر
پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیددر پایان، میلیونر جوانی را معرفی می کنیم که واقعا به نسبت سن و سال خود فعالیت می کند. شرکتی که تایلر دیکمن جوان در سال 2000، در سن پانزده سالگی، تاسیس کرد کلترونیک [Cooltronics] بود (چیزی که هنوز هم به همین نام خوانده می شود). این اغاز قصه او نیست،

 

اما جداً کلترونیک بهترین نامی نیست که یک نوجوان می تواند پیشنهاد دهد؟ او قبل از آن، هنگامی که فقط سیزده سال داشت، جوانترین فردی بود که کارآموزی مریل لینچ را به دست آورده بود، کار پاره وقتی که به نگهداری از کودکان اختصاص داشت. بیشتر پرستاران بچه خیلی خوش شانس باشند 5 دلار اضافه می گیرند که از سرک کشیدن کودک به یخچال جلوگیری کنند.

 

همچنین، نگهداری از کودکان اولین شغل او نبوده است! او از سیزده سالگی هر کاری که از دستش برمی آمده را انجام می داده است، حتی به عنوان شعبده باز برای جشن های بچه ها. اما او پس از کار در مریل لینچ بود که شرکت لوازم کامپیوتری را آغاز و نامی مناسب در حد مدرسه -یعنی کلترونیک- رابرای آن انتخاب کرد؛

 

شرکتی که او را ثروتمند ساخت. با اینکه اکنون دیکمن دهه سوم زندگی خود را سپری می کند، باز هم در این مقاله جای می گیرد؛ زیرا هنگامی که ثروت میلیون ها دلاری خود را به دست آورد، هنوز یک نوجوان بود. علاوه بر این، او هرگز به قدری کافی بزرگ نشد و نام شرکت را تغییر نداد. ما به همین خاطر احترام زیادی برای او قائل هستیم.

 

مدی بردشاو

سن: 16

ثروت خالص: نامشخص – تاکنون حداقل 7.6 میلیون دلار بدست آورده است

روشی که با آن پول خود را به دست آورده است: مخزن مجموعه تلویزیونی شارک تانک، طلا و جواهر، دعاوی حقوقی

پولدارترین کودکان و نوجوانان جهان را بشناسیداگر یکی از طرفداران شارک تانک باشید، احتمالا مدی بردشاو را دیده اید. او با شرکت خود، « M3 Girl Designs»، که در زمینه فروش جواهرات ساخته شده از درب های رنگی و منعطف بطری ها فعالیت دارد، در این برنامه حاضر شد. بردشاو کار این شرکت – که در زمان پخش برنامه شارک تانک در سال پنجم خود و در حال شکوفا شدن بود – را در سن 10 سالگی آغاز کرده بود.

 

اگرچه قبل از رشد بیش از پیش شرکت در برنامه شارک او چندین پیشنهاد سرمایه گذاری را دریافت کرده بود، اما تبدیل آن به یک کسب و کار شکوفا حداقل 1.6 میلیون دلار درآمد اضافی برای او حاصل کرد.متاسفانه این شرکت اخیرا چندان موفق نبوده است. در واقع، وجود آن به سختی ادامه پیدا کرده است.

 

بردشاو و خانواده وی با ادعای نقض قوانین علامت تجاری شکایت از شرکت های دیگر را آغاز کرده اند. پس از چند دعوی موفق آمیز، کاشف به عمل آمد که همانگونه که قطعا بردشاو «وسایل ساخته شده از درب بطری ها» را اختراع نکرده است، اصلا شرکت آنها فاقد علامت تجاری است.

 

از دست دادن پول طرح دعوی در دادگاه، پول حاصل از برنامه شارک (تمام سرمایه گذاران پس از روشن شدن حقیقت، پا پس کشیدند) و نیز شهرت خدشه دار شده شرکت، تا سال 2014 آینده M3 را در تاریکی فرو بردند.اما بردشاو تمام پول خود را از دست نداد؛ او اکنون در دانشگاه استنفورد در حال تحصیل است،

 

زیرا میلیونر بودن قبل از هجده سالگی برای او کافی نبود. حداقل ماجرا این است که قبل از فارغ التحصیلی بدهی زیادی به دانشگاه نخواهد داشت. مگر اینکه باز هم به دلیلی نادرست به اشتباه علیه کسی شکایت نکند.